Z750 - chybí výkon ve vyšších otáčkách

Uživatelský avatar
Lumpy
Příspěvky: 21
Registrován: úte dub 10, 2007 16:27:53
Bydliště: Třemošná

Příspěvek od Lumpy » stř dub 11, 2007 23:31:42

proč by se omezovalo na 73kW? brzdu můžu udělat...

Uživatelský avatar
Honza-Zed
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4400
Registrován: úte srp 01, 2006 16:49:06
Bydliště: Pražák

Příspěvek od Honza-Zed » stř dub 11, 2007 23:52:07

Lumpy píše:proč by se omezovalo na 73kW? brzdu můžu udělat...
V německu se to škrtí/škrtilo kvůli nižšímu pojištění a potom to byl i zákon že moto musí mít max. 98PS.

Něco jako v Číně obsah max. 400ccm. :lol:
ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
:duckie: pampeliška :toothy4:
Ať tě vozí, kdo tě šuká!

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » čtv dub 12, 2007 07:10:48

JJ, to byla nechvalně známá německá norma - všechny motorky mohou mít max 72 kW/98 k. Ale teď už neplatí.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

Uživatelský avatar
Lumpy
Příspěvky: 21
Registrován: úte dub 10, 2007 16:27:53
Bydliště: Třemošná

Příspěvek od Lumpy » čtv dub 12, 2007 11:19:23

a do jakého roku se to provozovalo. tohle je 2004, probůh :)

Uživatelský avatar
Tomekk
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 476
Registrován: pát led 27, 2006 16:17:25
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomekk » čtv dub 12, 2007 11:56:48

No myslim že v roce 2004 to jeste bylo. Ja mam taky Zko 750 z roku 2004, ale s 81Kw normal-.--- tak nefim no.-...
Kawasaki Z 750 Black Naked Bastard - prodano

Za par mesicu bude ZZR 1400(2011-2013)

mk01

Příspěvek od mk01 » pon kvě 14, 2007 10:00:09

lumpy, pohol si nejak s tym problemom?

v piatok sme frajerke kupili Z750 a mame rovnaky problem. 110k musi odchadzat zpod rite. musis to citit. hento nic. nad 7 tisic sa tomu moc nechce, 200 som este nedal, lebo nebola dost dlha rovinka. motorka bola povodne zaskrtena na 25kW, ale uz je odskrtena (vraj). kazdopadne keby to malo stale 25kW, asi by to nejazdilo ani tak, ako to jazdi teraz (z 0-100 celkom ok, ale nikde necitit ze "uz to ide" - je to stale take mdle). moze byt zle odskrtena?

inak je to 2006, ma nabehanych 6000km. olej bol meneny pri 500, potom 2800.

mk

Uživatelský avatar
Lumpy
Příspěvky: 21
Registrován: úte dub 10, 2007 16:27:53
Bydliště: Třemošná

Příspěvek od Lumpy » pon kvě 14, 2007 18:43:39

čau. ja vyměnil olej a je to o poznání lepší, nicméně, stále nejede, jak bych si představoval. s hornetem (karburátorovej) sotva držim tempo. divný. prostě ten vršek výkonu chybý. pres 200 sem se už sostal, je pravděpodobný, že to dělal ten olej. A u tebe? máš tam akorát oleje? a co zvukovej projev, žádný neobvyklosti? je to naháč, nemá nijak výraznej nástup, ale co sem koukal na google-videu, litá jim to přes 200 jedna radost. to mě ne. odškrcenou ji můžeš mít blbě, záleží kdo ti to dělal..a co vše dělal.

Uživatelský avatar
Lumpy
Příspěvky: 21
Registrován: úte dub 10, 2007 16:27:53
Bydliště: Třemošná

Příspěvek od Lumpy » pon kvě 14, 2007 18:50:49

http://www.youtube.com/watch?v=IuzkTSOuCLI kouni sem, 240km/h jako fík :)

mk01

Příspěvek od mk01 » pon kvě 14, 2007 21:42:08

Lumpy píše:http://www.youtube.com/watch?v=IuzkTSOuCLI kouni sem, 240km/h jako fík :)
tak takto ta motorka nelieta ani nahodou. vo vyssich otackach je jedno, ci tam je 4,5,6. "louda" sa to rovnako. vo stvrtok s tym idem do servisu, tak uvidime.

este ma trochu trapi ta prilisna makkost prednej vidlice a vlnenie/zakmitanie ramu pri vyjazde zo zakruty, ked tomu vytnes plny plyn (pripadne zakmitanie riaditok pri plnom plyne a saltovani hore - resp prechod plyn zavrety - plne otvorenie). ale to bud je normalne, alebo do ineho fora :)

mk

Uživatelský avatar
666S999
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6798
Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
Bydliště: prostřední Morava
Kontaktovat uživatele:

jo

Příspěvek od 666S999 » pon kvě 14, 2007 22:50:59

mk01 píše:
Lumpy píše:http://www.youtube.com/watch?v=IuzkTSOuCLI kouni sem, 240km/h jako fík :)
tak takto ta motorka nelieta ani nahodou. vo vyssich otackach je jedno, ci tam je 4,5,6. "louda" sa to rovnako. vo stvrtok s tym idem do servisu, tak uvidime.

este ma trochu trapi ta prilisna makkost prednej vidlice a vlnenie/zakmitanie ramu pri vyjazde zo zakruty, ked tomu vytnes plny plyn (pripadne zakmitanie riaditok pri plnom plyne a saltovani hore - resp prechod plyn zavrety - plne otvorenie). ale to bud je normalne, alebo do ineho fora :)

mk
vlnění při výjezdu a předek je u malého Zeda normální... Honza Zed Vás poučí... :lol:
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______

Uživatelský avatar
Honza-Zed
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4400
Registrován: úte srp 01, 2006 16:49:06
Bydliště: Pražák

Re: jo

Příspěvek od Honza-Zed » úte kvě 15, 2007 00:03:50

666S999 píše:
mk01 píše:
Lumpy píše:http://www.youtube.com/watch?v=IuzkTSOuCLI kouni sem, 240km/h jako fík :)
tak takto ta motorka nelieta ani nahodou. vo vyssich otackach je jedno, ci tam je 4,5,6. "louda" sa to rovnako. vo stvrtok s tym idem do servisu, tak uvidime.

este ma trochu trapi ta prilisna makkost prednej vidlice a vlnenie/zakmitanie ramu pri vyjazde zo zakruty, ked tomu vytnes plny plyn (pripadne zakmitanie riaditok pri plnom plyne a saltovani hore - resp prechod plyn zavrety - plne otvorenie). ale to bud je normalne, alebo do ineho fora :)

mk
vlnění při výjezdu a předek je u malého Zeda normální... Honza Zed Vás poučí... :lol:
Děkuji za slovo... :wink:

Je to dáno tím, že Zetka mají všeobecně slabé podvozky vůči výkonu motoru.... Odpružení v originálu je spíše cestovní, tak je zbytečné čekat tvrdost a ovládání podvozku jako z řady ZX.
Při výjezdu ze zatáčky se ti lehce přizvedne předek a přední kolo ztratí adhezi. To zapříčiní vlnění a pocítění nestability...
ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
:duckie: pampeliška :toothy4:
Ať tě vozí, kdo tě šuká!

Uživatelský avatar
Lumpy
Příspěvky: 21
Registrován: úte dub 10, 2007 16:27:53
Bydliště: Třemošná

Příspěvek od Lumpy » úte kvě 15, 2007 12:11:55

jojo, vlní se :) ale pokud k tomu nevymeteš ňákou díru tak je to v pohodě. taky to dam do servisu na diagnostiku/dyno

Uživatelský avatar
GEORG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3823
Registrován: pon kvě 29, 2006 21:24:42
Bydliště: Brno

Příspěvek od GEORG » úte kvě 15, 2007 15:52:53

já bych ten měkký podvozek zase až tak moc nezatracoval.
Můžu porovnat stejné trasy, které jsem jezdil loni na Zedovi a teď na desině a musím říct, že ten měkký podvozek na našich cestách je mnohem lepší. Při přejíždění nerovností je motorka daleko víc stabilní, než u tvrdého.

Jasně, že při rovné cestě tě nepodrží při razantním výjezdu ze zatáčky.

G.
ZX10R KRT 2016

CKC#317

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » úte kvě 15, 2007 15:53:50

Na to jsou pak dobré progresivní pružiny. Při normální jízdě nabízí komfort standardního odpružení. Když za to začneš tahat tak jsou tužší.
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
GEORG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3823
Registrován: pon kvě 29, 2006 21:24:42
Bydliště: Brno

Příspěvek od GEORG » úte kvě 15, 2007 15:56:05

no, jenže takový střeva do vidlí nebudou za pusu.
G.
ZX10R KRT 2016

CKC#317

Odpovědět