Z750 - chybí výkon ve vyšších otáčkách
lumpy, pohol si nejak s tym problemom?
v piatok sme frajerke kupili Z750 a mame rovnaky problem. 110k musi odchadzat zpod rite. musis to citit. hento nic. nad 7 tisic sa tomu moc nechce, 200 som este nedal, lebo nebola dost dlha rovinka. motorka bola povodne zaskrtena na 25kW, ale uz je odskrtena (vraj). kazdopadne keby to malo stale 25kW, asi by to nejazdilo ani tak, ako to jazdi teraz (z 0-100 celkom ok, ale nikde necitit ze "uz to ide" - je to stale take mdle). moze byt zle odskrtena?
inak je to 2006, ma nabehanych 6000km. olej bol meneny pri 500, potom 2800.
mk
v piatok sme frajerke kupili Z750 a mame rovnaky problem. 110k musi odchadzat zpod rite. musis to citit. hento nic. nad 7 tisic sa tomu moc nechce, 200 som este nedal, lebo nebola dost dlha rovinka. motorka bola povodne zaskrtena na 25kW, ale uz je odskrtena (vraj). kazdopadne keby to malo stale 25kW, asi by to nejazdilo ani tak, ako to jazdi teraz (z 0-100 celkom ok, ale nikde necitit ze "uz to ide" - je to stale take mdle). moze byt zle odskrtena?
inak je to 2006, ma nabehanych 6000km. olej bol meneny pri 500, potom 2800.
mk
čau. ja vyměnil olej a je to o poznání lepší, nicméně, stále nejede, jak bych si představoval. s hornetem (karburátorovej) sotva držim tempo. divný. prostě ten vršek výkonu chybý. pres 200 sem se už sostal, je pravděpodobný, že to dělal ten olej. A u tebe? máš tam akorát oleje? a co zvukovej projev, žádný neobvyklosti? je to naháč, nemá nijak výraznej nástup, ale co sem koukal na google-videu, litá jim to přes 200 jedna radost. to mě ne. odškrcenou ji můžeš mít blbě, záleží kdo ti to dělal..a co vše dělal.
http://www.youtube.com/watch?v=IuzkTSOuCLI kouni sem, 240km/h jako fík 

tak takto ta motorka nelieta ani nahodou. vo vyssich otackach je jedno, ci tam je 4,5,6. "louda" sa to rovnako. vo stvrtok s tym idem do servisu, tak uvidime.Lumpy píše:http://www.youtube.com/watch?v=IuzkTSOuCLI kouni sem, 240km/h jako fík
este ma trochu trapi ta prilisna makkost prednej vidlice a vlnenie/zakmitanie ramu pri vyjazde zo zakruty, ked tomu vytnes plny plyn (pripadne zakmitanie riaditok pri plnom plyne a saltovani hore - resp prechod plyn zavrety - plne otvorenie). ale to bud je normalne, alebo do ineho fora

mk
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
jo
vlnění při výjezdu a předek je u malého Zeda normální... Honza Zed Vás poučí...mk01 píše:tak takto ta motorka nelieta ani nahodou. vo vyssich otackach je jedno, ci tam je 4,5,6. "louda" sa to rovnako. vo stvrtok s tym idem do servisu, tak uvidime.Lumpy píše:http://www.youtube.com/watch?v=IuzkTSOuCLI kouni sem, 240km/h jako fík
este ma trochu trapi ta prilisna makkost prednej vidlice a vlnenie/zakmitanie ramu pri vyjazde zo zakruty, ked tomu vytnes plny plyn (pripadne zakmitanie riaditok pri plnom plyne a saltovani hore - resp prechod plyn zavrety - plne otvorenie). ale to bud je normalne, alebo do ineho fora
mk

____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
Re: jo
Děkuji za slovo...666S999 píše:vlnění při výjezdu a předek je u malého Zeda normální... Honza Zed Vás poučí...mk01 píše:tak takto ta motorka nelieta ani nahodou. vo vyssich otackach je jedno, ci tam je 4,5,6. "louda" sa to rovnako. vo stvrtok s tym idem do servisu, tak uvidime.Lumpy píše:http://www.youtube.com/watch?v=IuzkTSOuCLI kouni sem, 240km/h jako fík
este ma trochu trapi ta prilisna makkost prednej vidlice a vlnenie/zakmitanie ramu pri vyjazde zo zakruty, ked tomu vytnes plny plyn (pripadne zakmitanie riaditok pri plnom plyne a saltovani hore - resp prechod plyn zavrety - plne otvorenie). ale to bud je normalne, alebo do ineho fora
mk

Je to dáno tím, že Zetka mají všeobecně slabé podvozky vůči výkonu motoru.... Odpružení v originálu je spíše cestovní, tak je zbytečné čekat tvrdost a ovládání podvozku jako z řady ZX.
Při výjezdu ze zatáčky se ti lehce přizvedne předek a přední kolo ztratí adhezi. To zapříčiní vlnění a pocítění nestability...
ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
pampeliška
Ať tě vozí, kdo tě šuká!
KX250X


Ať tě vozí, kdo tě šuká!
já bych ten měkký podvozek zase až tak moc nezatracoval.
Můžu porovnat stejné trasy, které jsem jezdil loni na Zedovi a teď na desině a musím říct, že ten měkký podvozek na našich cestách je mnohem lepší. Při přejíždění nerovností je motorka daleko víc stabilní, než u tvrdého.
Jasně, že při rovné cestě tě nepodrží při razantním výjezdu ze zatáčky.
G.
Můžu porovnat stejné trasy, které jsem jezdil loni na Zedovi a teď na desině a musím říct, že ten měkký podvozek na našich cestách je mnohem lepší. Při přejíždění nerovností je motorka daleko víc stabilní, než u tvrdého.
Jasně, že při rovné cestě tě nepodrží při razantním výjezdu ze zatáčky.
G.
ZX10R KRT 2016
CKC#317
CKC#317
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: