KAWASAKI ZEPHYR
Měl jsem ho taky a jako velkou slabinu považuju primární řetěz.Ten se časem vytahá a výměna je drahá,musí se půlit motor.
Že je vytahaný se pozná za studena na volnoběh,docela to mlátí(klepe) ale jak je motor v tahu a nebo zahřátý tak je to zase krásně tichý,má zvuk šicího stroje.moje měla najeto 28tis.
Jinak max.spokojenost...ostrý brzdy,pružný motor který nebral vůbec olej.
Super stroj s charakterem.
Že je vytahaný se pozná za studena na volnoběh,docela to mlátí(klepe) ale jak je motor v tahu a nebo zahřátý tak je to zase krásně tichý,má zvuk šicího stroje.moje měla najeto 28tis.
Jinak max.spokojenost...ostrý brzdy,pružný motor který nebral vůbec olej.
Super stroj s charakterem.
primární řetez
A kolik stála ta výmena toho primárního řetězu i s díly a práce?
Re: primární řetez
No já to neměnil,prodal jsem to tak.Jinak ten řetěz prý stojí cca 4tis. a muj mechanik mi nabídl že mi to za 4tis.vymění.Ale to už jsem chtěl zrx.LUKEC píše:A kolik stála ta výmena toho primárního řetězu i s díly a práce?
Pokud to rachotí jen za studena tak to hrozný není.stejný problém má i Zephyr 750 a do ZR 7 dali už napínák.
Firma PRECIOSA,tel:739 520 002 ,prý dokážou chromovat pasty ale aby to samozřejmě vypadalo tak to musíš mít nachystaný na lak,prostě nachystaný povrch,bez nerovností,hladký,jinak to bude hnusný.LUKEC píše:Chtel bych se zeptat nevi nekdo o nejakem odkazu na kryty na budiky jeden s tech krytu je skrabnutej je chromovanej.
Nic o té firmě nevím,dostal jsem jen tip.
Já kdysi musel koupit ten "kelímek" přímo v ASKU,stál skoro 1700kč,ten původní mi zešišatěl v lese