Co se nevešlo jinam, manuály, foto a tak...
-
mirek-cz
- Babyrider

- Příspěvky: 40
- Registrován: čtv bře 08, 2007 16:38:47
- Bydliště: Mikulov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od mirek-cz » stř dub 04, 2007 15:56:56
Zdravíčko kawasakáři
Jak poznat, jestli mám svou "novou" zx7r otevřenou či přiškrcenou, když mám v papírech 99 koní, ale vím, že by měla mít 122? Mám pramálo zkušeností ze SUPER SPORTů, takže to nepoznám. Jak se škrtila konrétně tahle NINJA ? Předem děkuji za všechny odpovědi.

Jsem zelený na zelené ZX7R
-
čoud
- Site Admin

- Příspěvky: 4340
- Registrován: stř led 25, 2006 12:30:49
- Bydliště: Brno
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od čoud » stř dub 04, 2007 15:58:35
V nemecku a francii se tusim skrtilo na 74kW, coz je tech cca 99-100 koni ... ale jak poznat co mas ty ... mno, idealne motorova brzda ...
Ninja 1000SX AKA Saxana
ex: ZX-10R 2016, KLX230 2020, ZX-6R 2005, Z900 2019
-
mirek-cz
- Babyrider

- Příspěvky: 40
- Registrován: čtv bře 08, 2007 16:38:47
- Bydliště: Mikulov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od mirek-cz » stř dub 04, 2007 16:33:36
A nevíš, jak se konrétně sedmička škrtila ? Vačky, karbec ?
Jsem zelený na zelené ZX7R
-
čoud
- Site Admin

- Příspěvky: 4340
- Registrován: stř led 25, 2006 12:30:49
- Bydliště: Brno
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od čoud » čtv dub 05, 2007 09:29:19
Vetsinou se kawy skrtej priruba na sani do karbcu, ale jestli to tak je i u sedmy, to netusim, zavolej nejakemu dobremu dealerovi (Brno, Hradec, Praha ...)
Ninja 1000SX AKA Saxana
ex: ZX-10R 2016, KLX230 2020, ZX-6R 2005, Z900 2019
-
Tomekk
- Easy rider

- Příspěvky: 476
- Registrován: pát led 27, 2006 16:17:25
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Tomekk » čtv dub 05, 2007 14:05:38
Hele ja mam takovej pocit ze ty nemecky jak je to udelany ze uz odskrtit nejdou...
Kawasaki Z 750 Black Naked Bastard - prodano
Za par mesicu bude ZZR 1400(2011-2013)
-
Honza-Zed
- Ghostrider

- Příspěvky: 4400
- Registrován: úte srp 01, 2006 16:49:06
- Bydliště: Pražák
Příspěvek
od Honza-Zed » čtv dub 05, 2007 16:07:12
Tomekk píše:Hele ja mam takovej pocit ze ty nemecky jak je to udelany ze uz odskrtit nejdou...
Neboj, jdou odškrtit.... Je to kvůli německým a francouským zákonů, kdy motorky mohli mít max. 98-99koní.
4 mirek-cz: Zkus kolik z toho vytáhneš maximálku a uvidíš....
ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
pampeliška
Ať tě vozí, kdo tě šuká!
-
mirek-cz
- Babyrider

- Příspěvky: 40
- Registrován: čtv bře 08, 2007 16:38:47
- Bydliště: Mikulov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od mirek-cz » čtv dub 05, 2007 20:32:07
Mnoo kamárád na tom letěl 260

a že prý by to ještě v poho dalo... Já jel zhruba stejně, ale pak jsem dostal strach, přece jenom je to moje první motorka. Mám najetých necelých 1000km...
Na zadní se jí moc nechce, ale co se rychlosti týče jede fakt dobře. Blbý je, že to nemám s čím srovnat...
Jsem zelený na zelené ZX7R
-
DoktorZRX
- Ghostrider

- Příspěvky: 6969
- Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Příspěvek
od DoktorZRX » čtv dub 05, 2007 20:36:31
mirek-cz píše:Mnoo kamárád na tom letěl 260

a že prý by to ještě v poho dalo... Já jel zhruba stejně, ale pak jsem dostal strach, přece jenom je to moje první motorka. Mám najetých necelých 1000km...
Na zadní se jí moc nechce, ale co se rychlosti týče jede fakt dobře. Blbý je, že to nemám s čím srovnat...
Jestli ti to jede 260 tak to zavřený není

Buell xb12r
CKC#160
-
NRG
- Ghostrider

- Příspěvky: 3077
- Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
- Bydliště: Chrudim
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od NRG » pát dub 06, 2007 07:29:14
Vždyť je koneckonců jedno, jestli to jede 260 nebo 280 nebo 300... kolikrát v životě se tyhle rychlosti využijí. Při těchhle rychlostech už to stejně moc o požitku z jízdy není, člověk se jen klepe, aby mu tam něco nevlítlo nebo na něco nenajel... mnohem důležitější než rychlost je krouťák a jeho průběh.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::
-
čoud
- Site Admin

- Příspěvky: 4340
- Registrován: stř led 25, 2006 12:30:49
- Bydliště: Brno
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od čoud » pát dub 06, 2007 08:38:55
NRG píše:Vždyť je koneckonců jedno, jestli to jede 260 nebo 280 nebo 300... kolikrát v životě se tyhle rychlosti využijí. Při těchhle rychlostech už to stejně moc o požitku z jízdy není, člověk se jen klepe, aby mu tam něco nevlítlo nebo na něco nenajel... mnohem důležitější než rychlost je krouťák a jeho průběh.
Presne tak ...

Ninja 1000SX AKA Saxana
ex: ZX-10R 2016, KLX230 2020, ZX-6R 2005, Z900 2019
-
DoktorZRX
- Ghostrider

- Příspěvky: 6969
- Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Příspěvek
od DoktorZRX » pát dub 06, 2007 20:09:31
čoud píše:NRG píše:Vždyť je koneckonců jedno, jestli to jede 260 nebo 280 nebo 300... kolikrát v životě se tyhle rychlosti využijí. Při těchhle rychlostech už to stejně moc o požitku z jízdy není, člověk se jen klepe, aby mu tam něco nevlítlo nebo na něco nenajel... mnohem důležitější než rychlost je krouťák a jeho průběh.
Presne tak ...

To je fakt, proto jsem přesedlal na rexe

Buell xb12r
CKC#160
-
Honza-Zed
- Ghostrider

- Příspěvky: 4400
- Registrován: úte srp 01, 2006 16:49:06
- Bydliště: Pražák
Příspěvek
od Honza-Zed » pon dub 09, 2007 22:54:00
mirek-cz píše:Mnoo kamárád na tom letěl 260

a že prý by to ještě v poho dalo... Já jel zhruba stejně, ale pak jsem dostal strach, přece jenom je to moje první motorka. Mám najetých necelých 1000km...
Na zadní se jí moc nechce, ale co se rychlosti týče jede fakt dobře. Blbý je, že to nemám s čím srovnat...
Tak to ji máš otevřenou....

Dostal jsem s roku 97 podobnou rychlost....
Nezapomínejte, že kapotavané motorky nejsou jen o rychlosti, ale o zábavě v zatáčkách a užívání si skvělého podvozku....

ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
pampeliška
Ať tě vozí, kdo tě šuká!