
zx9-r, stav paliva
- sweetyboy
- Easy rider
- Příspěvky: 235
- Registrován: stř srp 16, 2006 17:06:30
- Bydliště: praha
- Kontaktovat uživatele:
DEE píše:Zx6-r 636 (02) ma 18 l nadrz. Pokud jedes a dochazi benal je citit ze to prestava jet (necekane). Prepnout se da na rezervu za jizdy. Pokud za jizdy neprepnes a vyzeres benal z karburatoru tak pocitej s tim ze budes peknych par vterin startovat....nez se karbeci naplni. Kdyz sem mel tu motorku "novou" tak si takhle jedu po statni Svitavy - Brno a najednou....dosel benal. Prepnu na rezervu startuju a nic.....rikam kua i rezerva prazdna .... to je divny. Dozduchal sem dva kilaky na benzinku a dotankoval 13 litru do plne....sem myslel ze me jebne. Proste sem startoval moc kratkou dobu
.
Z toho plyne, ze zx6-r 02 zbyva v rezerve 4,5-5 litru (aspon te me)....coz je fakt hodne.
Jo tak to se mi taky stalo kdyz sem ji hnedka koupil...byl jsem z toho docela hotovej ze sem koupil nejaky smejd



K.a.w.a.s.a.k.i...Zx9R...N.i.n.j.a..1999......jezdím, vždy jen s GODSPEED.! Kawa a Dalibor:-)
- Dak
- Ghostrider
- Příspěvky: 3438
- Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
- Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
- Kontaktovat uživatele:
Tos vyjel benzín z karbců. Něco málo je v plovákových komorách. Pokud vyjedeš karbce "dosucha" tak ti nezbývá nic jiného než přepnout na reservu a startovat. Čerpadlo totiž čerpá pokud se motor točí nebo je zmáčknuto startovací čudl. Figl znám jen jeden a to odpojit startér a startovtat. Karbce se naplní, pak zapoj startét a normálně nastartuj. Tak mně radil Zubr. Nebo pokud máš na palivovém kohoutu PRI (myslím že ne), tak to tak přepnout, chvíli počkat. Karbce se naplní. Pak dát na reservu a nastartovat. Nebo jen startovat a startovat, samozřejmně s přepnutím na reservu. Toš takMorebundus píše:Jak to delate s tou reservou ? Ja nejak nemam stesti, i kdyz mam vyplou rezervu, tak mi motorka jede furt beze zmeny, jakoby cucala i z te rezervy, ale jakmile zacnu brzdit a podrazovat, ta mi zdechne a uz nechytne ani na prepnutou rezervu a muzu tocit jak chci.
Mam ZX9R
Dak
CKC -015-
CKC -015-
Re: dodělat:
S tím nesouhlasím, řekl bych že znám elegantnější řešení. Počítám s touto úpravou na mojí motorce, případně jí dám k okopírování až to budu mít hotové (zatím v nedohlednu, teď mě trápí převodovka).666S999 píše:věděl bych jak... ale o tom se nedá psát, je to dlouhé na vysvětlování. Principielně: v nádrži dole musíš mít montážní otvor pro palivoměr. Tzn.: když není - někde sehnat z jiné kawy (starší a FUNKČNÍ) udělat díru a DOPASOVAT. a SEHNAT I BUDÍK A PLESKNOUT NA VHODNÉ MÍSTO.
VŠE LZE VYŘEŠIT: jen zda je vynaložená práce adekvátní efektu.
Principielně:
Stačí ti průtokoměr paliva (součástí každého auta, třeba i Filcky s počítačem) a pak stačí sestrojit čítač impulsů (inet je velká studnice, případně se dá tak trochu upravit z návodu na palubní PC do Filcky) a pak už ti stačí aby se po nějakém počtu nasčítaných impulsů rozsvítila (zhasla) příslušná kontrolka stavu nádrže. Po natankování plné stačí čítač resetnout a jede se znovu od plné.
Výhody:
- žádné vrtání a zásahy do nádrže, jen se napojí průtokoměr na hadici paliva, je to jednoduché, levné, lehce sehnatelné a vyrobitelné (teda ne pro totální nemehla

- při použití trip počítadla je nutné přihlížet na způsob jízdy a počítat s dojezdem (se supersportem velký rozptyl) ... to tady odpadá, je jedno jak jedeš, počítá se aktuální průtok paliva

- použitelnost od babety až po driftra, je jedno co je to za stroj (jen je nutné k tomuto účelu použít správný průtokoměr)
Nevýhoda:
- nutnost myslet na reset při tankování (ale i tak to každý dělá s trip počítadlem aby věděl kdy natankovat, nebo ne ?)
- nutnost tankovat plnou (ale řekněte mi kdo netankuje plnou, když už je na pumpě, že ?

Howgh ... domluvil jsem
