C.E.C. 2007 a CKC Racing Team
Nejdůležitější poznatek: Potřebujem jezdit, jezdit a zase jezdit. Alespoň já to tak cítím, seděl jsem poprvé v životě na supersportu a proti REXovi je to úplně něco jiného. A taky jízda na okruhu je úplně něco jiného než v normálním provoze. Prostě musíme (jak říkal už soudruh Lenin) učit se, učit se, učit se.
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
jo, to bude bezesporu první krok.marek píše:Nejdůležitější poznatek: Potřebujem jezdit, jezdit a zase jezdit. Alespoň já to tak cítím, seděl jsem poprvé v životě na supersportu a proti REXovi je to úplně něco jiného. A taky jízda na okruhu je úplně něco jiného než v normálním provoze. Prostě musíme (jak říkal už soudruh Lenin) učit se, učit se, učit se.
Druhý bude zvládnout jet mezi více lepšími i horšími jezdci - předjíždět, zvládnout kritické situace, když tě někdo podjede a ty nemůžeš jít do náklonu hned, ale musíš ho nechat podjet atd. Každopádně to bude jenom lepší.
G.
ZX10R KRT 2016
CKC#317
CKC#317
Jak jezdit na okruhu
Trocha inspirace od konkurence: http://kaczer.rajce.idnes.cz/Most_11.3.07/
PS:Celkem zajimavy videt, jak se spravne na motorce "sedi". Halbich mel pravdu -na motorce se ma vice mene lezet.. kdyz se kouknete na ty fotky par borcu, co umi, tak na ni opravdu lezi a tech par co neumi tak nejak sedi, ale taky to tak neklopi. Aspon vime na cem je treba pracovat. Ale ted by to chtelo v prvni rade to pocasi a jezdit a jezdit.
PS:Celkem zajimavy videt, jak se spravne na motorce "sedi". Halbich mel pravdu -na motorce se ma vice mene lezet.. kdyz se kouknete na ty fotky par borcu, co umi, tak na ni opravdu lezi a tech par co neumi tak nejak sedi, ale taky to tak neklopi. Aspon vime na cem je treba pracovat. Ale ted by to chtelo v prvni rade to pocasi a jezdit a jezdit.
ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
nekde jsem cetl proc maj zavodni masiny tak odflaknuty sedlo- protoze jezdec sedi jako ze doopravdy sedi max 10-15 sekund na jedno kolo na okruhu. ve zbytku vysedava nebo jak rika Elvis leziElvis. píše:PS:Celkem zajimavy videt, jak se spravne na motorce "sedi". Halbich mel pravdu -na motorce se ma vice mene lezet
ZRX1200R
ZRX1000RR
KX250F
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
ZRX1000RR
KX250F
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
Trocha o prvních testech v Mostu
Rozhodně to mělo smysl a hodně informací jsme se rozhodně dozvěděli. Minimálně to, že nás čeká obrovská spousta práce ale to jsme čekali
K tomu jak jsme jezdili - Já jsem si ustlal na nějakém bordelu na trati více méně na výjezdu z boxu takže jsem se nesvezl a ještě jsem na tenhle tréning odepsal jednu z motorek tím, že jsem urazi stupačku - základní info, na studených gumách to zatraceně klouže (bylo cca 10°C), no a Kuba který jel hned za mnou si dal jen pár koleček, takže ty gumy sotva ohřál. Pootom jel VW a bylo vidět, že se za tu půlhodinu na trati s motorku sžívá. Další byl po pauze Marek, který už dostal alespoň trošku předehřáté gumy a navíc měl výhodu že vychytal (poprvé a naposledy v životě ) okruh jen pro sebe. Na něm bylo vážně vidět jak se zlepšuje - udělal nám všem radost. Poslední na trať vyrazil Čoud a ten už měl handicap toho že se ochlazovalo a foukalo čím dál tím víc - vyrazil na ohřátých gumách a jak sám řekl, jak si gumy v tomhle marastu nedokázaly podržet teplo, tak se to ke konci už hodně klouzalo.
Takže nám příště držte palce, ať se něco naučíme a ať zrychlujeme
K tomu jak jsme jezdili - Já jsem si ustlal na nějakém bordelu na trati více méně na výjezdu z boxu takže jsem se nesvezl a ještě jsem na tenhle tréning odepsal jednu z motorek tím, že jsem urazi stupačku - základní info, na studených gumách to zatraceně klouže (bylo cca 10°C), no a Kuba který jel hned za mnou si dal jen pár koleček, takže ty gumy sotva ohřál. Pootom jel VW a bylo vidět, že se za tu půlhodinu na trati s motorku sžívá. Další byl po pauze Marek, který už dostal alespoň trošku předehřáté gumy a navíc měl výhodu že vychytal (poprvé a naposledy v životě ) okruh jen pro sebe. Na něm bylo vážně vidět jak se zlepšuje - udělal nám všem radost. Poslední na trať vyrazil Čoud a ten už měl handicap toho že se ochlazovalo a foukalo čím dál tím víc - vyrazil na ohřátých gumách a jak sám řekl, jak si gumy v tomhle marastu nedokázaly podržet teplo, tak se to ke konci už hodně klouzalo.
Takže nám příště držte palce, ať se něco naučíme a ať zrychlujeme
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7944
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Koukal jsme na to, ale byli zastrčený vzadu, tak jsme to nemohl pořádně osahat...volkswagen píše:Je potrhaný jenom ten karbonový kryt, jinak tomu nic nejni
Myslel jsme že karbonový kryt vydrží víc....
Co kdyby motorka jela po silnici x metrů?
ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
fofrbus
pampeliška
Ať tě vozí, kdo tě šuká!
KX250X
fofrbus
pampeliška
Ať tě vozí, kdo tě šuká!
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7944
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: