zx9-r, stav paliva
zx9-r, stav paliva
Čau chlapi, koupil sem zx9-r 2001 a koukám, ono to nemá ukazatel paliva, dá se to nějakým způsobem v čechách vyřešit, dodělat, nebo tak něco? Dík za rady a odpovědi typu, jó to máš smůlu psát nemusíte to vím taky(zatim)
Je tam kohout na reservu... tzn. ze jedes dokud ti to nechcipne a pak otocis z ON na RES a vis ze tam mas jeste nejaky ten litrik na dojeti na benzinu. Elegantnejsi reseni je ale vynulovat si denni pocitadlo km a spocitat si po kolika km je tak asi treba tankovat... zalezi na stylu jizdy atd. a byva to nekde kolem 150-250km... pak budik paliva nepotrebujes.Jestli se to da pridat nevim, ale urco uz to nebude vypadat tak pekne jak origo. Ale jak je to s realizaci dalsiho budiku at ti poradi nekdo jiny. Ja o tom opravdu nic nevim...
ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
jo, taky to tak dělám, bo na desině zapomněli dát ukazatel stavu paliva. Hladové oko se rozsvítí většinou kolem 150 - 170km, na nádrž najedu tak kolem 200 - 230km, s tím, že tam tak cca litr ještě zůstane.Honza-Zed píše:Jednoduchá pomoc: Zpočítej si kolik najedeš na nádrž. Po každém tankování plné nádrže si vynuluj denní počítadlo a podle něho se řiď....
Např.: na nádrž ujedu 230km, tak okolo 200km ujetých zajedu raději k benzínce....
G.
ZX10R KRT 2016
CKC#317
CKC#317
- DEE
- Babyrider
- Příspěvky: 94
- Registrován: pon bře 12, 2007 19:53:08
- Bydliště: víkend Brno, jinak Praha
- Kontaktovat uživatele:
Zx6-r 636 (02) ma 18 l nadrz. Pokud jedes a dochazi benal je citit ze to prestava jet (necekane)
. Prepnout se da na rezervu za jizdy. Pokud za jizdy neprepnes a vyzeres benal z karburatoru tak pocitej s tim ze budes peknych par vterin startovat....nez se karbeci naplni. Kdyz sem mel tu motorku "novou" tak si takhle jedu po statni Svitavy - Brno a najednou....dosel benal. Prepnu na rezervu startuju a nic.....rikam kua i rezerva prazdna .... to je divny. Dozduchal sem dva kilaky na benzinku a dotankoval 13 litru do plne....sem myslel ze me jebne. Proste sem startoval moc kratkou dobu
.
Z toho plyne, ze zx6-r 02 zbyva v rezerve 4,5-5 litru (aspon te me)....coz je fakt hodne.


Z toho plyne, ze zx6-r 02 zbyva v rezerve 4,5-5 litru (aspon te me)....coz je fakt hodne.
zx6-r 636 (02) + z750 (05)
- čoud
- Site Admin
- Příspěvky: 4340
- Registrován: stř led 25, 2006 12:30:49
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
U Kawy je to tak, ze modely modely "stare" generace - tzn.ZX-6R do 02, ZX-9R vsechny, ZR7, ZRX - proste vsechny s analogovymi budiky maji prepinani na rezervu, kdezto modely tzv. "nove" generace - ZX6R od 03, ZX10R, Z1000, Z750 atd maji uz jen hladove oko - bo maji komplet digi budiky ... Tak asi takle ...
Oznacovani stare vs. nove generace neberte nejak spatne, proste to tak je. Kawasaki v roce 2001 prestalo byt soucasti KHI a je samostatna jednotka Kawasaki Motorcycles (pod co patri i vodni skutry, zahradni technika, ATV, Mule) a v roce 2003 vyjely na svet nove modely ZX-6R a Z1000 ktere znamenaly start nove a zatim velice uspesne ery Kawasaki. Tento rok dobihaji posledni modely stare generace - KLE500, VN1600 a ktere budou vyrazeny/nahrazeny pristi rok na jare ... Vim, je to OT, ale jen abyste vedeli ...
Oznacovani stare vs. nove generace neberte nejak spatne, proste to tak je. Kawasaki v roce 2001 prestalo byt soucasti KHI a je samostatna jednotka Kawasaki Motorcycles (pod co patri i vodni skutry, zahradni technika, ATV, Mule) a v roce 2003 vyjely na svet nove modely ZX-6R a Z1000 ktere znamenaly start nove a zatim velice uspesne ery Kawasaki. Tento rok dobihaji posledni modely stare generace - KLE500, VN1600 a ktere budou vyrazeny/nahrazeny pristi rok na jare ... Vim, je to OT, ale jen abyste vedeli ...
Ninja 1000SX AKA Saxana
ex: ZX-10R 2016, KLX230 2020, ZX-6R 2005, Z900 2019
ex: ZX-10R 2016, KLX230 2020, ZX-6R 2005, Z900 2019
- Kamil Pitt
- Easy slider
- Příspěvky: 607
- Registrován: ned pro 31, 2006 19:37:50
- Bydliště: Zábřeh
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
raisto
krom humoru je třeba i dělit zrno a plevy, což je i smyslem diskuse. Takže kontrolka na benzín je evidentně PLÍVA.
Nikdy jsem s tím neměl problém (tankovat včas a včas a zas jen tankovat) pardon NE nikdy - jednou jsem měl nejblbější zážitek na dálnici u nás, když Ti v noci chcípne motorka, už bych TO neopakoval a PAMATUJU SI TO DOST DŮRAZNĚ, a na blbost je i kontrolka krátká
Nikdy jsem s tím neměl problém (tankovat včas a včas a zas jen tankovat) pardon NE nikdy - jednou jsem měl nejblbější zážitek na dálnici u nás, když Ti v noci chcípne motorka, už bych TO neopakoval a PAMATUJU SI TO DOST DŮRAZNĚ, a na blbost je i kontrolka krátká

____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
dodělat:
věděl bych jak... ale o tom se nedá psát, je to dlouhé na vysvětlování. Principielně: v nádrži dole musíš mít montážní otvor pro palivoměr. Tzn.: když není - někde sehnat z jiné kawy (starší a FUNKČNÍ) udělat díru a DOPASOVAT. a SEHNAT I BUDÍK A PLESKNOUT NA VHODNÉ MÍSTO.
VŠE LZE VYŘEŠIT: jen zda je vynaložená práce adekvátní efektu.
VŠE LZE VYŘEŠIT: jen zda je vynaložená práce adekvátní efektu.
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______