ZRX...
-
- Babyrider
- Příspěvky: 30
- Registrován: pát pro 08, 2006 07:12:17
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj všichni ve spolek. Mám dotaz a prosbu. Začínám se zajmat o možnost přestavěk svoje ZRX na sekundární převod ozubeným řemenem. Jelikož dělám v nástrojárně tak si myslím,že by nebyl problém si ty ozubený kola vyrobit a koupit řemen. Samozřejmě,ale nemám žádné podklady. Čili bych potřeboval zjistit všechno. Výkresová dokumentace, obrázky, materiály, propočty převodových poměr...no prostě vše. Nebo kdyby někdo tady náhodou měl Rexe s řemenem tak se prosím určitě ozvat. Díky za každou informaci. Honza
ZRX 1200R
V Německu prodávají přímo kity na převod řemenem, stojí to ranec, ale sehnat na netu dokumentaci, tak máš vyhráno....
Ve starším Supermotu byl článek o takto upraveném XJR, tak kdybych ho našel, dám to sem....
Pokud nebude mít nic o této úpravě Doktor, tak je to ztracené....
Ve starším Supermotu byl článek o takto upraveném XJR, tak kdybych ho našel, dám to sem....
Pokud nebude mít nic o této úpravě Doktor, tak je to ztracené....

ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
pampeliška
Ať tě vozí, kdo tě šuká!
KX250X


Ať tě vozí, kdo tě šuká!
-
- Babyrider
- Příspěvky: 30
- Registrován: pát pro 08, 2006 07:12:17
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj...nejsem Josef je to jenom blbej nick
myslím si,že s porcí krouťáku si to poradí...mají to v sérii Buelly a v německu je to oblíbená přestavba velkých nahačů. Už jsem viděl na fotkách nějaký XJR s tímhle řešením. Problém u ZRX bude kyvka,která se bude muset upravit,aby se protáhl řemen a musí se upravit víko na motoru,aby se to tam vlezlo. Nedaří se mě nagooglovat žádné fotky. Musím zjistit nějakou firmu,která si tímhle zabývá,aby mě poradili.Ale vypadá to,že to nebude žádná prča 


ZRX 1200R
-
- Babyrider
- Příspěvky: 30
- Registrován: pát pro 08, 2006 07:12:17
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Koukám,že o téhle problematice se moc neví. Já už něco málo zjistil. Firma Kabourek z Písku se tímhle zabývá. Montuje kity,které objednává z něměcka a cena i s montáží se pohybuje kolem 50tis. Což je teda masakr,proto řeším variantu,že bych si to udělal sám. Zítra se mě májí ozvat jestli se to na Rexe vůbec dělá a kolik to přijde. Myslím,že základních problémů je jenom pár. První je rozřezání kyvky,aby se provlékl řemen a následně vyrobit nějakou šroubovací spojku. Dál vůbec netuším jak je ten řemen širokej čili jestli se vejde mezi kyvku a pneumatiku. Kdyby nastal tenhle problém tak od toho asi dám ruce pryč,protože předělávat kyvku se mě moc nechce. Dál se musí upravit víko na motoru,aby tam vešla řemenice..doufám,že tam nebude víc problémů. No a na závěr mám strach,že řemen je víc napnutej než řetěz a že by se mohlo hodně namáhat ložisko na spojkové hřídeli. No myšlenek se mě honí hlavou strašně moc,protože ozubená kola by se dali objednat od SKF,ale zase je upravit aby pasovali atd atd....no hezky jsem si to vymyslel
takže kdyby Vás cokoliv napadlo pište ...děkuji za pozornost...
PS:kdyby jste dneska někdo potkali zelenýho Rexe po Brně tak jsem to já a objíždím firmy a zjišťuju co se dá

PS:kdyby jste dneska někdo potkali zelenýho Rexe po Brně tak jsem to já a objíždím firmy a zjišťuju co se dá

ZRX 1200R
-
- Babyrider
- Příspěvky: 30
- Registrován: pát pro 08, 2006 07:12:17
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
To je hezký,ale kdybych se samovýrobou vlezl do 20tis tak do toho určitě jdu. Představa,že mě odpadne neustále půlka motorky zasrané od maziva, neustálého čištění+mazání, dopínání, zvukové projevy, rázy atd atd.....ikdyž je pravda,že kdysi se na motorkářích.cz probírala nějaká speciální řetězová sada,která prý někomu vydržela na Haybuse 50tis km...kdybych tohle někde našel taky by to nebylo špatný, ale pořád by to byl jenom řetěz.... 

ZRX 1200R