Vyfuk Z750

a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
Odpovědět
Uživatelský avatar
maciak
Příspěvky: 18
Registrován: pon led 22, 2007 14:00:25

Vyfuk Z750

Příspěvek od maciak » pon led 22, 2007 14:06:28

Caute lidi, vcera som kupil kawu z750 06 hned som sa dal posurfovat nejake forum a nasiel som vas [na slovesnku nemame ani oficialneho importera kawasaki].
Mam na Vas dve prosby, aky ladak tam supnut? lebo ten seriovy zvuk je dost utlmeny a predsa len nech ma je trocha pocut, kvoli bezpecnosti, rozmyslal som nad viperom. A druha vec ci nahodou niekto nema manual v elektronickej forme bo predchadzajuci majitel mi ho nejak nedodal.
Vopred dakujem za odpovede. :)

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » pon led 22, 2007 14:09:29

tady je manuál.

Můj názor na laďáky je sice všeobecně známý, ale za sebe říkám aby ses na něj vybodnul ;-)
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
Tomekk
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 476
Registrován: pát led 27, 2006 16:17:25
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomekk » pon led 22, 2007 14:09:39

Mám 04 a zvuk seriovej se mi docela líbí:))..ale stejně tam taky šoupnu La´dák...časem

ohledně toho manuálu zeptej se Volkswagena
Kawasaki Z 750 Black Naked Bastard - prodano

Za par mesicu bude ZZR 1400(2011-2013)

Uživatelský avatar
maciak
Příspěvky: 18
Registrován: pon led 22, 2007 14:00:25

Příspěvek od maciak » pon led 22, 2007 14:17:02

Dakujem velmi pekne za manual, uz sa tesim na studium... :lol:
ale mozem sa spytat kvoli comu zavrhujes ladaky, kvoli zivotnosti motora? scim byva problem s vyfukovymi ventilmy podpalenymi??
Live to ride, ride to live....
KAWASAKI ZX9R 03

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » pon led 22, 2007 14:27:23

Hlavně proto že pokud zainvestuješ pouze do laďáku tak pravděpodobně přijdeš o nějaký výkon. Ne o moc, ale něco tam bude. Když už se pustit do výfukového potrubí, tak to chce začít u svodů. Ale to potom zase není legrace za 10 litrů. Taky je potřeba tomu novému laďáku přizpůsobit palivové mapy v řídící jednotce a to je další drahá záležitost....
Další věc je hluk, je dost pravděpodobný že tě bude prvních pár týdnů po ježdění s laďákem bolet hlava z rámusu, časem si zvykneš, ale i tak to není nejlepší.
No a poslední věc jsou homologace a cesty po Evropě. Ono do Německa nebo Rakouska se s úplně otevřeným výfukem nepodíváš. Dobré homologované koncovky (harris, arrows atd) stojí taky ranec.

A v poslední řadě si myslím že při tom jak jsou na nás teď policajti nasraní tak je jenom otázkou času kdy si nakoupí mobilní měřič hluku a půjdou po nás touto cestou....
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
maciak
Příspěvky: 18
Registrován: pon led 22, 2007 14:00:25

Příspěvek od maciak » pon led 22, 2007 14:52:23

reba uznat ze tvoje argumenty maju znacnu vahu, a prinutil si ma prehodnotit situaciu s ladakom, takze ak nezozenem z nejakeho buraneho zetka komplet celu vyfukovu sustavu tak to neham tak a zainvestujem usporene peniaze radsej do nejakeho motoalarmu
Live to ride, ride to live....
KAWASAKI ZX9R 03

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » pon led 22, 2007 15:00:27

No zase jenom mě neber jako nepřekonatelnou autoritu. Jestli po tom lepším zvuku tolik toužíš tak do toho jdi, nicméně investice do alarmu mi přijde rozumější...
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
maciak
Příspěvky: 18
Registrován: pon led 22, 2007 14:00:25

Příspěvek od maciak » pon led 22, 2007 15:08:27

ved aj mne tak preto asi radsej kupim ten alarm, nech mozem kludnejsie spavat [a hlavne behat po vonku ] na ladak bude dost casu aj potom
Live to ride, ride to live....
KAWASAKI ZX9R 03

Uživatelský avatar
Honza-Zed
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4400
Registrován: úte srp 01, 2006 16:49:06
Bydliště: Pražák

Příspěvek od Honza-Zed » pon led 22, 2007 15:51:28

Oproti VW jsem zastáncem ,,laděných výfuky". Když koukneš na Leo Vince, tak seženeš koncovku za dobrý peníz s homo vložkou...

Pokud dáš výfuk od renovované firmy a necháš si poštelovat motor, jak to doporučuje výrobce koncovek, tak ti nehrozí nějak drastický úbytek výkonu.
ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
:duckie: pampeliška :toothy4:
Ať tě vozí, kdo tě šuká!

Uživatelský avatar
Elvis.
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4844
Registrován: ned čer 04, 2006 18:04:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elvis. » pon led 22, 2007 16:05:27

Ja taky. Je asi blbost kupovat nějaké levné laďáky. Ten zvuk je pak kolikrát až nepříjemnýa uberou na výkonu, ale u těch lepších mezi které patří asi jen Leo Vince a Akrapovic (Tím je nechci srovnávat -stačí se podívat na ceny a každý piozná, s kterými si dali víc práce), ale seriový zvuk je opravdu nic moc.

Co se týká alarmu, tak po vlastní zkušenosti i konzultaci s některým známou firmou MV2moto :wink: bych asi klasický alarm nedoporučil. Já mám základ od GT Alarm, který má jen náklonové a otřesové čidlo a vyšel mě na cca.4,500,-Kč. Oproti levným alarmům má mnohem nižší odběr a po týdnu vypne vysílací jednotku a přejde do ještě úspornějšího, ale i přes to mi za měsíc stání mé moto v garáži vybil baterku. Další důvod, proč ne je, že žádný alarm neni stoprocentní. Párkrát se stalo, že nezareagoval (nejspíš kvůli nepřesnému umístění náklonového čidla). Alarm se vždycky bastlí na elektroniku a dnešní motky jsou na tu elektriku choulostivější, takže se mi stalo, že po promrholené noci jsem asi kvůli navlhlé kabeláži málem neodjel ze srazu. Většina lidí co alarm měli a znám s ním občas nějaký ten problém měla. Takže já už ho na další moto dávat nebudu a asi zvolím zámek na kotouč s alarmem... ten prý funguje, instalace je snadná a nevybíjí baterku. Samozřejmě v kombuinaci s řetězem :-)
ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L

ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)

Odpovědět