Dynojet kit ZX6R 01

a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
Odpovědět
Pavel Kočický
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 96
Registrován: čtv úno 02, 2006 21:30:19
Bydliště: Březová u Sokolova

Dynojet kit ZX6R 01

Příspěvek od Pavel Kočický » pát led 05, 2007 21:09:07

Myslíte,že to má cenu,abych ho tam dával,když se to na zadním kole pohne o 2k a 1Nm nahoru?Yase je to lepsí ve spodku. Pavel
Obrázek
ZX6R01

Uživatelský avatar
čoud
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 4340
Registrován: stř led 25, 2006 12:30:49
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čoud » pát led 05, 2007 21:46:01

To bych nedelal. 2 kone navic nepoznas, ten zatah dole trochu jo, ale stejneho efektu dosahnes ladenou koncovkou, navic to bude levnejsi a budes mit jeste peknej zvuk a spotreba zustane plus minus stejna. Kdezto s DYNem ti pujde razantne nahoru...
Ninja 1000SX AKA Saxana
ex: ZX-10R 2016, KLX230 2020, ZX-6R 2005, Z900 2019

Uživatelský avatar
Honza-Zed
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4400
Registrován: úte srp 01, 2006 16:49:06
Bydliště: Pražák

Příspěvek od Honza-Zed » pát led 05, 2007 21:53:12

Taky jsem uvažoval že bych dal časem Dynu, ale po rozhovoru z mnohem zkušenějším motorkářem a ,,x" servisákama vyplynulo že Dyno poznáš většinou na okruhu. Protože ti to zvedne výkon ve vrchních otáčkách a ty v běžném provozu ,,moc" nevyužíváš....
Osobně bych za peníze za Dynu nechal udělat velkej servis na motorce a uvidíš že pojede jako ďas....
Pokud tě výkon stávající motorky omrzel, doporučuji koupit silnější, nebo novější model.... :thumbleft: :lol:
ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
:duckie: pampeliška :toothy4:
Ať tě vozí, kdo tě šuká!

Pavel Kočický
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 96
Registrován: čtv úno 02, 2006 21:30:19
Bydliště: Březová u Sokolova

Příspěvek od Pavel Kočický » pát led 05, 2007 22:11:45

Velkej servis mam za sebou (vcetne pancerovych hadicek :) )a jede to pekne.Ladenou koncovku mam tez,jde o to,ze dyno i s filtrem a brzdou vyjde na 5500kc,coz neni tak spatne,nebo?
ZX6R01

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » pát led 05, 2007 23:00:50

To už je lepší si ty prachy nechat a časem koupit devítku :wink: podle mého.
Buell xb12r
CKC#160

Uživatelský avatar
čoud
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 4340
Registrován: stř led 25, 2006 12:30:49
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čoud » pát led 05, 2007 23:30:46

Souhlas s Doktorem... Jinak vsicki co znam a maj Dyno, tak z puvodni spotreby okolo 6/100 sli tak na 9-11/100 coz je myslim na pytel... :wink:
Ninja 1000SX AKA Saxana
ex: ZX-10R 2016, KLX230 2020, ZX-6R 2005, Z900 2019

Uživatelský avatar
Honza-Zed
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4400
Registrován: úte srp 01, 2006 16:49:06
Bydliště: Pražák

Příspěvek od Honza-Zed » pát led 05, 2007 23:35:02

DoktorZRX píše:To už je lepší si ty prachy nechat a časem koupit devítku :wink: podle mého.
jj, přesně tak...

4 Pavel Kočický: zkus si vydělit na jakou částku ti vyjde 1kůň vs. peníz.....dostaneš se k nesmyslné částce... :wink:

Je to tvoje volba....
ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
:duckie: pampeliška :toothy4:
Ať tě vozí, kdo tě šuká!

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » sob led 06, 2007 10:40:30

Když už do toho cpát peníze tak stačí KNko ať koníky krmíš větší porcí vzduchu :-).

Všechny tyhle dynojety a PC a tak dál jsou akorát past na peníze pro hejly :-) Nacpeš do toho tisíce ale ono se ta motorka pak musí vzít na brzdu a ladit pořádně. To stojí ty peníze...

S tou spotřebou souhlasím naprosoto. Znám kluka co si nacpal dyno do GSX1400, motka jela stejně (dle slov Pepy Sršně který jí porovnával s úplnou sériovkou) a žrala proti sérii dvojnásobek.
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
pavelik_cz
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 552
Registrován: pon srp 21, 2006 09:58:24
Bydliště: České Velenice (řiť světa)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pavelik_cz » sob led 06, 2007 10:59:09

Si tam dej rači akrapa a budeš na tom líp i se zvukem :D http://www.akrapovic-exhaust.com/
*****************
Nindžááá ZX10R,04

Pavel Kočický
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 96
Registrován: čtv úno 02, 2006 21:30:19
Bydliště: Březová u Sokolova

Příspěvek od Pavel Kočický » sob led 06, 2007 11:32:33

Tak jste me chlapci asi premluvili.Penize mi ani tak nevadi,na brzde by mi to take seridili,ale sere me ta spotreba :x Koupim asi jenom filtrik a budu tunit jinak :P Pojedu si pro padaky,jine stupacky a blinkriky.Jinak bych si koupil silnejsi,ale cekam,co kawa provede s ZX 10 R na rok 2008.Kdyz se mi nebude libit,o cemz pochybuju,tak koupim model 2004-2005.Kawa jede :oops:
ZX6R01

Uživatelský avatar
GEORG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3823
Registrován: pon kvě 29, 2006 21:24:42
Bydliště: Brno

Příspěvek od GEORG » sob led 06, 2007 12:23:07

ty brďo, tak to mě oser nohu :lol: Oni při ladění dávají 2" trubky z nádrže do motoru, nebo co, že to tak šíleně žere?Mám zkušenosti jen s autem a tam šla spotřeba o cca 1 litr nahoru.
Mám teda zkušenosti s chip tuněním Octávek 1,8T a 1,9TDi a 2,0TDI

G.
ZX10R KRT 2016

CKC#317

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » sob led 06, 2007 12:29:25

Něco takovýho :-) Ono je to u karburátoru ještě trošku něco jiného než u chipu kde si hraješ jenom s čísly.
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
GEORG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3823
Registrován: pon kvě 29, 2006 21:24:42
Bydliště: Brno

Příspěvek od GEORG » sob led 06, 2007 12:32:43

stejně nikdy nepochopím ty, co jsou schopní nacpat do auta nebo motorky třeba 50-100 litrů za takové věci.
Za ty love by měli mladší a lepší auto nebo motorku.

Je to asi na vkusu každého soudruha :lol:

G.
ZX10R KRT 2016

CKC#317

Odpovědět