
tlumič řízení
Bez tlumice rizeni jsem jezdil asi 2 roky a po nescetnych zazitcich na hranici padu a vzhledem ke kvalite nasich silnic jsem se konecne dokopal k jeho koupi....a zaver?..je znat jak PRASE!!!muzu jet o cca 50% rychleji a hlavne bezpecneji!!dle me je to na sportovni masine na nasich "silnicich" proste NUTNOST 

Kony-ZX9R...99 KZ750E...80
Nekupoval už někdo z vás tenhle tlumič? Celkem by mě to zajímalo..dojmy a tak... Hlavně jestli ta montáž na r.v.02-03 je příčná nebo podélná s uchycením na rám... fotka tam muže být jen ilustračni...pavelik_cz píše:Už ho taky vybírám a nejlevnější sem našel zde : http://www.wkmoto.cz/eshop.php?idobjekt=156
- pavelik_cz
- Easy slider
- Příspěvky: 552
- Registrován: pon srp 21, 2006 09:58:24
- Bydliště: České Velenice (řiť světa)
- Kontaktovat uživatele:
Nejdrive o vikendu
..zkusim to lepe popsat-telo tlumice je uchyceno pres objimku na leve vidli,a pistek je uchycen na drzaku svetla(pod budiky na drzaku je ovalny otvor,do ktereho prijde montazni kit,ktery slouzi jako uchytny bod pro pistek)Cele je to zepredu pred vidlemi.....nikde jinde jsem tento zpusob montaze nevide-Kawy jsou jedinecne 


Kony-ZX9R...99 KZ750E...80
- pavelik_cz
- Easy slider
- Příspěvky: 552
- Registrován: pon srp 21, 2006 09:58:24
- Bydliště: České Velenice (řiť světa)
- Kontaktovat uživatele:
- pavelik_cz
- Easy slider
- Příspěvky: 552
- Registrován: pon srp 21, 2006 09:58:24
- Bydliště: České Velenice (řiť světa)
- Kontaktovat uživatele:
Myslím si, že nutnost použití tlumiče pro jízdu po zadním je trošku mýtus.pavelik_cz píše:Kdepak, na ty naše silnice nutnost, a pokud to zvedáš na zadní tak taky![]()
Jasně, je to plus, ale pokud to nehodíš s metrové výšky úplným ubráním plynu, ale pěkně plynule sjedeš dolů, tak to vůbec nehodí.
Nevím teda, co to dělá, když hrneš po zadním pří 160kmh a víc, do toho se nepouštím.
G.
ZX10R KRT 2016
CKC#317
CKC#317
Přesně takhle jsem byl nahlodanej taky,ale kámoš co jezdi asi o 250let dýl jak já mi řekl že na zx9r neni vubec třeba a pro me vubec ne,tak uvidim no...(jen pro vysvetleni prej jezdim moc pomaluBarthorr píše:Tak jsem po pročtení všech příspěvků docela nahlodanej. Jsem si myslel, že když na okruhu nejezdim, tak tlumič řízení jsou vyhozený prachy a ono ejhle

- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Budu dělat chytrolína ale nebudu s tvým kamarádem souhlasit ani náhodou. Předesílám že tlumič nemám. Nicméně jedna věc je důležitá. Je to stejné jako s oblečením - jezdi si třeba nahej, ale padej jenom v dobré kůži s protektorama. To samé platí pro tlumič řízení. Pro jízdu jako takovou je jeho význam takořka okrajový, ale jakmile za to vezmeš trošku víc třeba na výjezdu ze zatáčky, chytneš příčnou nerovnost na silnici, nebo se ti motorka zvedne příliš prudkým přidáním plynu na zadní. Pak máš PROBLÉM. A tenhle problém ti pomůže tlumič řešit. Není samospasitelný. Jenom je to další "záchranná síť" která ti pomůže nerozbít si hubu. Ono takový rozkmit řídítek není žádná slast - jak ti potvrdí každý kdo ho kdy chytil. A takový tlumič ho může snadno eliminovat.Dreamer píše:Přesně takhle jsem byl nahlodanej taky,ale kámoš co jezdi asi o 250let dýl jak já mi řekl že na zx9r neni vubec třeba a pro me vubec ne,tak uvidim no...(jen pro vysvetleni prej jezdim moc pomaluBarthorr píše:Tak jsem po pročtení všech příspěvků docela nahlodanej. Jsem si myslel, že když na okruhu nejezdim, tak tlumič řízení jsou vyhozený prachy a ono ejhle) testnu sezonu a kdyztak tam pujde přiští zimu
Co se týče jízdy po zadním tak k tomu jenom jedno. Když jezdíš krátké pomalé úseky, dá se to bez problémů ustát. Problém nastává, když jedeš po zadním delší kus a zrychluješ (což asi trošku musíš, nezvládáš-li úplnou "svíčku"). Přední kolo se ti pomaloučku přestává točit a nakonec se zastaví úplně. No a v ten okamžik je problém, dostaneš přední kolo na zem a co se stane? Kolo se netočí, ale země se pod ním pohybuje třeba 80 Km/h to je něco přes 20 m/s. Co se musí stát? To kolo se zase musí roztočit. Roztočení takového kola které má nenulovou hmotnost a hybnost vyžaduje určitou sílu, která nepůsobí přesně po ose. Inu dostaneš kopanec do řídítek.
Tož asi to je důvod, proč používat tlumič.
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
- pavelik_cz
- Easy slider
- Příspěvky: 552
- Registrován: pon srp 21, 2006 09:58:24
- Bydliště: České Velenice (řiť světa)
- Kontaktovat uživatele:
Mno krásně a velmi přesně řečeno. My tady máme v jedné zatáčce krásnou vejmolu která mi kope do řidítek pokáždé co přes ní musím.
Cose týče po zadním je to jasný, netočící se kolo na r\ychlý asfalt de v prvních setinách do smiku. Viz. několik videí kdy se mu při dopadu na asfalt zakoučí od předního kola.
I kdyby mi to mělo zachránit jenom jeden bourák tak se mi to furt vyplatí.


*****************
Nindžááá ZX10R,04
Nindžááá ZX10R,04