Tak jsem si projel ve vrbovce klasické RS a kámoš vzal Yamahu xsr na porovnání. Teda ten posez je fakt pohodlný - až jsem si ze začátku říkal že sedím jak na záchodě a nebude se mi dobře řídit. Teda jelo se mi fakt pěkně a podvozek nemá chybu - krásně žehlí naše děravé silnice a přitom to není vůbec měkké. V zatáčkách paráda. Brzdí také pěkně a motor je pěkně pružný ,sametový a přitom fakt jede.
Co mne uplně nesedělo je spojka - nevím jestli je to takhle normální,ale přišla mi v některých fázích pohybu docela tuhá. Kdyby měla takovou charakteristiku spoušť na pušce tak jde hned do koše.
Taky mě úplně nepřesvědčilo sedlo - čekal jsem že bude pohodlné,ale po hoďce mě tlačila

. Je sice pěkné, ale otázka je jestli se vytlačí sedlo nebo prdel jinak bych si uměl představit vejlet do Alp bez bolení kolen.
Zajímavé je že i když je papírově větší než Rex tak na ni prý vypadám jak na skútru - v Zrx sedím níž a více v motorce, ale tady je vejš sedlo a tak trčím nahoru - teda to říká manželka a možná to říká proto když viděla kolik RS stojí..
Co mne však překvapilo byl posez na klasické Z900 - letošní model má údajně vyšší sedlo o 2cm a mě se na ni sedělo pohodlněji než na Zrx. Kolena tam mám zalomená skoro stejně jak na Rexu. Kdyby tam šlo rozumě vyřešit přepakování ,abych měl nohy pohodlněji tak bych o ni také uvažoval.
Teda RS je krásná, ale také oproti Z900 drahá.
Čekal jsem že se projedu a budu mít jasno,ale je to snad horší než před projížďkou
