Nevím kolik máš najeto, ale pár klouzajicich spojek jsem řešil a problém nebyl v lamelach, ale pouze v přeplněné nadobce na spojkovou kapalinu. Tak to zkontroluj. Problém je v tom, že jak se spojka opotrebovava, tak narozdil od brzd hladina kapaliny stoupá, k tomu se přidá tepelná roztaznost a problém na světě. Chyba je že lidi naplní nadobku na max. a pak celá léta to nikdo neotevřel a hladinu nesnizil. V nadobce vzniká malý přetlak, který sníží přítlak spojky a ta klouže hlavně pri zahratem motoru.zdenek píše: ↑pát bře 08, 2019 12:16:16 Diky za diskuzi ohledne zaslepení. Specialne Zubrovi
Mašina po ventilech táhne jak kráva..az tolik, že začala klouzat spojkajako uz to pozoruju par roku ze by zaslouzila vymenit, ale na moje turisticke tempo vzdycky stacila.Nicméně nerad bych kvůli ní zustal někde dál od domova stát.
Zkusíme si tedy udělat takový rychlý přehled.
Nabízí se tři varianty.
Druhovýroba 1500-2000Kč
Tourmax(v ČR není) tu bych chtěl
EBC - četl jsem že jsou s ní problémy
Vesrah - pry Japonska kvalita
Lucas, NHC, Vicma atd...
Original z partsdepot 3800.-
Nebo kevlarova Barnet(usa) za 3400.-
Plechy mam novy original Kawa
Pružiny koupim asi zesilené EBC
Co byste doporučili?
Moje ninja zx9r ma najeto 106000km a spojka je stále v pohodě( origo) a u GTR1400 mám 90000km a origo spojka jako nová!
Asi tak čus