To jo, akorát víš proč tam jsou tak tlustý dráty? Aby Ti neukápnul měřák

To jo, akorát víš proč tam jsou tak tlustý dráty? Aby Ti neukápnul měřák
To je parametr, který by se měl dát dohledat u auta dává třeba 70A a to já teda na multimetru končím na 10A.
No ! Už se k něčemu dostáváme
Je tam právě ze dobíjecí napětí alternatoru je při 4000ot 14,2-14,8 V, ale nikde nejsou A. Nic hele maximálně vymenim regulátorKankX píše: ↑stř bře 06, 2019 19:34:15 děláš s tím Jendo zbytečně moc velkou vědu... jak už jsme psal, měřáčky a kokotinky nic neberou, to vůbec nemusíš řešit a co se výhřevu týká, tak to už něco sežere, ale není to nic co by alternátor nezvládl. A jestli to zvládá, poznáš také podle toho, že až to zapojíš a zapneš, tak při nastartovaném motoru a zvýšených otáčkách změříš jestli ti klesne napětí a případně o kolik... pokud tam bude pořád kolem 14V tak je to v pohodě
jo a jinak z těch údajů co jsi sem nakopíroval ten výkon alternátoru nevyčteš, protože je to asi tajné a není to tam![]()
Nene to da i nad volnobehem
Ledky mají mnohem nižší odběr, tam se da výkon ušetřit.
V podstatě díky tomu ze je pod ledkama, tak by ty čísla nahoře mohli být úplně jiné a ta rezerva mnohonásobně vyšší, z hlavy ted nevystrelim odběr těch ledek leda by byl napsanej přímo na nich.Zubr píše: ↑stř bře 06, 2019 22:03:54 Světla 60W dálkové
Zadní 2x5W
Osvětlení budíku kontrolky cca25W
Zapalování těžko říct odhad do 50W
Osvětlení SPZ 5W
Cca 30W dobíjení
Krátkodobé odběry brzdovky 2x21W
Blinkry 2x21W
=cca 264W rezerva výkonu bude ještě cca 136W
Na rukojetě a píčoviny v poho stačí, když přidáš sedlo, tak při zapnutí blinkru a brzdovek bude docházet k poklesům napětí, které podrží baterie, ale vypadá to blbě.
Rex má buzení alternatoru, což je výhoda za altikem jsou jen diody. Ale hřát se to bude.
Uvažuješ správně, souhlasím s tebouJenda píše: ↑čtv bře 07, 2019 06:47:46V podstatě díky tomu ze je pod ledkama, tak by ty čísla nahoře mohli být úplně jiné a ta rezerva mnohonásobně vyšší, z hlavy ted nevystrelim odběr těch ledek leda by byl napsanej přímo na nich.Zubr píše: ↑stř bře 06, 2019 22:03:54 Světla 60W dálkové
Zadní 2x5W
Osvětlení budíku kontrolky cca25W
Zapalování těžko říct odhad do 50W
Osvětlení SPZ 5W
Cca 30W dobíjení
Krátkodobé odběry brzdovky 2x21W
Blinkry 2x21W
=cca 264W rezerva výkonu bude ještě cca 136W
Na rukojetě a píčoviny v poho stačí, když přidáš sedlo, tak při zapnutí blinkru a brzdovek bude docházet k poklesům napětí, které podrží baterie, ale vypadá to blbě.
Rex má buzení alternatoru, což je výhoda za altikem jsou jen diody. Ale hřát se to bude.
Pak by to tedy mohlo znamenat ze za jízdy by se při zapnutí a pri maximálním odběru což je těch prvních řekneme 2-3 minuty při nahřívání by mohl zustat dostatek proudu i s rezervou na plnou obsluhu , následně při přepnutí do udrzovaciho režimu, i s možnosti nějakého dobíjení telefonu po cestě apod.
A úplně jako sci-fi teoreticky když si to poustis jen na jaře a na podzim kdy není úplně teplo tak by se to mohlo i uchladit![]()
Samozřejmě je tu pak varianta to zapínat postupně nejdřív nahřát jedno a pak druhé.