ZRX IV.
Re: ZRX IV.
Já si Verouše podrobněji všiml předloni v Alpách když všichni přes litr a on s náma v zatáčkách držel krok uplně v pohodě. To jsme to do těch zatáček už klopit více nezvládaly.
Probém měl při předjíždění na rovinkách v ůdolí. Mě ta motorka celkově dost překvapila.
Ted ji mám zaparkovanou u mne a jak je to nové a pohodlné, pěkné a tak to láká.
Je pravda že jezdím vlastně jenom s litrama a tohle je jen půl motoru...Říkal jsem si že zvolním,abs paráda a budu mít větší šanci na přežití a trochu se pokochám, ale když se budu snažit stíhat rychlejší mašiny tak by to také mohlo dopadnout obráceně.
Velkej Verouš jede parádně,ale vadí mi ta velká hmotnost a také je už v jiné cenové kategorii. To raději 900RS - ta má šmrnc, ale zase mne tam limituje cena.
Tak to vypadá že zůstanu u veterána další rok ostatně jako vždy..
Probém měl při předjíždění na rovinkách v ůdolí. Mě ta motorka celkově dost překvapila.
Ted ji mám zaparkovanou u mne a jak je to nové a pohodlné, pěkné a tak to láká.
Je pravda že jezdím vlastně jenom s litrama a tohle je jen půl motoru...Říkal jsem si že zvolním,abs paráda a budu mít větší šanci na přežití a trochu se pokochám, ale když se budu snažit stíhat rychlejší mašiny tak by to také mohlo dopadnout obráceně.
Velkej Verouš jede parádně,ale vadí mi ta velká hmotnost a také je už v jiné cenové kategorii. To raději 900RS - ta má šmrnc, ale zase mne tam limituje cena.
Tak to vypadá že zůstanu u veterána další rok ostatně jako vždy..
ZRX 1100 /99 Black
Kozí dech
Munga F4
Z900 RS
Kozí dech
Munga F4
Z900 RS
Re: ZRX IV.
Budeš nasraný. 650 nekupuj. Objem ničím nenahradíš a litrový versys jede moc pěkně. Váhu při jízdě nepoznáš. Já měl problém dosáhnout na zem. Pouze na špičkách jsem si moc na křižovatkách stabilně nepřipadal. Koupil jsem od výrobce z DE snižující kit, a teď dosáhnu úplně super.
ZX-10R KRT Replica
CKC#1202
"Jak to má volant nebo kozy, tak s tím budou brzy problémy."
CKC#1202
"Jak to má volant nebo kozy, tak s tím budou brzy problémy."
- Jirka_Z
- Ghostrider
- Příspěvky: 4244
- Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZRX IV.
Krásnej autobusáckej konec příběhuZRX 1984 píše: ↑pát úno 08, 2019 21:06:31 Budes nasranej, ja mel verose i er6 a obe jsou uz z baraku, dokud jezdis sam, neni problem. Problem zacne kdyz jedes s nekym kdo ma litr a vic, pa jsi uplne v prd.li, na verousoj je to fajn ale kdyz potřebuješ nekde svizneji jsi vis kde. Kup litr, to je docela adekvatni nahrada zrx, ale rexi srdce to nema. Zrx ma koule, kroutak, vykon tak akorat nez se svezes na zzr![]()




JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
Re: ZRX IV.
Ja bych tu 650 zase tolik nezatracoval, nemel sem sice Versys ale bawo dakar 650 a na tom me hodne bavilo jak cestovani tak litání kolem komina.Zas je fakt ze jezdim sam,takze zadny honicky s litrama se nekonaly, ono ve většině případech záleží na pilotovy než na velikosti stáda pod zadkem.
Dneska stejne,co chces na tech cestach honit..těch tajných policejních oktávek a superbů už jezdí tolik, že když tu škodovku vidím před sebou, automaticky zpomaluju
Zahlídnul jsem v inzerci zelenyho Verssyse v plne polni s kuframa a moc se mi libila.
A rád bych se zdejších Rexařů pozeptal na zkusenosti s odstraněním Air suction valve.
Cosik jsem zahlídnul na fejsu, ale nejsem z toho moudry.
Ivan’s dělá záslepky. A borci ten system demontují pryč z mašiny. Nedočetl jsem se k čemu to tam vlastně je?
Někteří se Shodují na tom že zaslepení eliminuje střílení do výfuku při deceleraci
Přijde mi to že to je nejaka vyfikudace jako třeba egr na autě.
Mam to teď na stole, páč se chystam na ventily a vyměnu rozvoďáku a jestli je to tam zbytečny tak bych to zpatky nedával.Ale přece v tej Kawasaki tovarně nejsou blbí aby na moto dali nejakou blbost ne?
Obr: po 92tis km..
Dneska stejne,co chces na tech cestach honit..těch tajných policejních oktávek a superbů už jezdí tolik, že když tu škodovku vidím před sebou, automaticky zpomaluju
Zahlídnul jsem v inzerci zelenyho Verssyse v plne polni s kuframa a moc se mi libila.
A rád bych se zdejších Rexařů pozeptal na zkusenosti s odstraněním Air suction valve.
Cosik jsem zahlídnul na fejsu, ale nejsem z toho moudry.
Ivan’s dělá záslepky. A borci ten system demontují pryč z mašiny. Nedočetl jsem se k čemu to tam vlastně je?
Někteří se Shodují na tom že zaslepení eliminuje střílení do výfuku při deceleraci
Přijde mi to že to je nejaka vyfikudace jako třeba egr na autě.
Mam to teď na stole, páč se chystam na ventily a vyměnu rozvoďáku a jestli je to tam zbytečny tak bych to zpatky nedával.Ale přece v tej Kawasaki tovarně nejsou blbí aby na moto dali nejakou blbost ne?
Obr: po 92tis km..
- Přílohy
-
- 07BE4716-2C00-4F52-9487-EC9078FC6960.jpeg (195.85 KiB) Zobrazeno 1767 x
-
- 105FD459-FC93-47A2-9929-7450F32C94F9.jpeg (176.19 KiB) Zobrazeno 1769 x
rex je náš, dělá dobře mně i tobě
ZRX1200R
2006
ZRX1200R
2006
Re: ZRX IV.
Třeba kámoš měl egr na staré Suzuki Bandit už v dobách když se ZRX ještě nevyrábělo takže já se kloním k tomu že to bude mít tuhle funkci. Píše se o tom jako o emisním systému .
Zase když to nezlobí tak proč se do toho hrabat, ale jak jsem koukal tak se to zaslepuje běžně - pak to zlobit nebude rozhodně nikdy
Zase když to nezlobí tak proč se do toho hrabat, ale jak jsem koukal tak se to zaslepuje běžně - pak to zlobit nebude rozhodně nikdy

ZRX 1100 /99 Black
Kozí dech
Munga F4
Z900 RS
Kozí dech
Munga F4
Z900 RS
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZRX IV.
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
Re: ZRX IV.
(Tento systém je používán hlavně v indických dvoukolkách) .. v dvoukolkách a ZRX 

ZRX 1100 /99 Black
Kozí dech
Munga F4
Z900 RS
Kozí dech
Munga F4
Z900 RS
Re: ZRX IV.
..a kdo ještě neviděl kapotovanýho rexe ?
V rámci upgrade než mi dojdou nový ventilovy podložky jsem ubrousil kousek zámku sedla,aby pěkně dosedalo a nebyla mezi ním a podsedlákem nevzhledná mezera
V rámci upgrade než mi dojdou nový ventilovy podložky jsem ubrousil kousek zámku sedla,aby pěkně dosedalo a nebyla mezi ním a podsedlákem nevzhledná mezera
- Přílohy
-
- DC960D36-27A3-4571-B8F0-B7EB0989F714.jpeg (292.1 KiB) Zobrazeno 1711 x
-
- 64BD1107-19DE-4ADE-A0B2-595C544651C7.jpeg (185.03 KiB) Zobrazeno 1712 x
rex je náš, dělá dobře mně i tobě
ZRX1200R
2006
ZRX1200R
2006
Re: ZRX IV.
Ty kapoty jsou šílený...
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
- Jirka_Z
- Ghostrider
- Příspěvky: 4244
- Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZRX IV.
Hustýýýýý, že bych si koupil REXekapotu?




JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9360
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZRX IV.
šílený je slabý slovo, ale myslím že u VB v 70letech by to bylo IN

----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
Re: ZRX IV.
Zaslepit se to dá, ale ztratíš tím možná nějaký kobylky. Moje ninja 9tka jela pocitově hůře, nejspíš by se muselo ladit na brzdě. Rozdíl mezi tímto a EGR je ten, že egr posílá výfukové plyny do saní, aby se snížila teplota hoření a tento systém naopak saje vzduch z airboxu do výfuku, aby podpořil dohořívání nespálených uhlovodíků a jinejch plynů kvůli emisím a nazývá se KLEEN.zdenek píše: ↑pát úno 22, 2019 19:07:25 Ja bych tu 650 zase tolik nezatracoval, nemel sem sice Versys ale bawo dakar 650 a na tom me hodne bavilo jak cestovani tak litání kolem komina.Zas je fakt ze jezdim sam,takze zadny honicky s litrama se nekonaly, ono ve většině případech záleží na pilotovy než na velikosti stáda pod zadkem.
Dneska stejne,co chces na tech cestach honit..těch tajných policejních oktávek a superbů už jezdí tolik, že když tu škodovku vidím před sebou, automaticky zpomaluju
Zahlídnul jsem v inzerci zelenyho Verssyse v plne polni s kuframa a moc se mi libila.
A rád bych se zdejších Rexařů pozeptal na zkusenosti s odstraněním Air suction valve.
Cosik jsem zahlídnul na fejsu, ale nejsem z toho moudry.
Ivan’s dělá záslepky. A borci ten system demontují pryč z mašiny. Nedočetl jsem se k čemu to tam vlastně je?
Někteří se Shodují na tom že zaslepení eliminuje střílení do výfuku při deceleraci
Přijde mi to že to je nejaka vyfikudace jako třeba egr na autě.
Mam to teď na stole, páč se chystam na ventily a vyměnu rozvoďáku a jestli je to tam zbytečny tak bych to zpatky nedával.Ale přece v tej Kawasaki tovarně nejsou blbí aby na moto dali nejakou blbost ne?
Obr: po 92tis km..

NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZRX IV.
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
Re: ZRX IV.
Diky za diskuzi ohledne zaslepení. Specialne Zubrovi
Mašina po ventilech táhne jak kráva..az tolik, že začala klouzat spojka
jako uz to pozoruju par roku ze by zaslouzila vymenit, ale na moje turisticke tempo vzdycky stacila.Nicméně nerad bych kvůli ní zustal někde dál od domova stát.
Zkusíme si tedy udělat takový rychlý přehled.
Nabízí se tři varianty.
Druhovýroba 1500-2000Kč
Tourmax(v ČR není) tu bych chtěl
EBC - četl jsem že jsou s ní problémy
Vesrah - pry Japonska kvalita
Lucas, NHC, Vicma atd...
Original z partsdepot 3800.-
Nebo kevlarova Barnet(usa) za 3400.-
Plechy mam novy original Kawa
Pružiny koupim asi zesilené EBC
Co byste doporučili?
Mašina po ventilech táhne jak kráva..az tolik, že začala klouzat spojka
Zkusíme si tedy udělat takový rychlý přehled.
Nabízí se tři varianty.
Druhovýroba 1500-2000Kč
Tourmax(v ČR není) tu bych chtěl
EBC - četl jsem že jsou s ní problémy
Vesrah - pry Japonska kvalita
Lucas, NHC, Vicma atd...
Original z partsdepot 3800.-
Nebo kevlarova Barnet(usa) za 3400.-
Plechy mam novy original Kawa
Pružiny koupim asi zesilené EBC
Co byste doporučili?
- Přílohy
-
- 4FC49E7C-360F-4A56-86C1-5AF44DBCA6E1.jpeg (813.18 KiB) Zobrazeno 1595 x
rex je náš, dělá dobře mně i tobě
ZRX1200R
2006
ZRX1200R
2006
Re: ZRX IV.
Doporučuju zavolat k Havrdom a koupit originál se slevou.
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909