
ZRX IV.
Re: ZRX IV.
jen se ptej, my rádi poradíme i když nevíme 

ZRX1200R
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly

#399#
Re: ZRX IV.
Jasna vec a vitej
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Re: ZRX IV.
Na Rexe je snad už všechno v historii,ale je tam toho tolik že se to stejně nedá dohledat 

ZRX 1100 /99 Black
Kozí dech
Munga F4
Z900 RS
Kozí dech
Munga F4
Z900 RS
Re: ZRX IV.
Dobra, tak teda mam nahace rok 2003, dovoz z Francie a tim padem skrcenej model. Tusi nekdo, jak presne je skrcenej a kde vsude ? Z karburatoru vedou oproti otevreny verzi nejaky sondy a trysky jsou, zda se, mensi. Mozna tam je i par dalsich rozdilu, takze uvazuju o vymene karbcu. Uvazuju spravne a bude to stacit, nebo nekde ciha dalsi zrada ?
ZRX 1200
Re: ZRX IV.
Dal jsem nové přední kotouče -NG (žádná china) a mám možná problém - kotouče nejsou přesně ve středu třmenu,ale dost těsně k vnitřní straně třmenu. Nedotýkají se ho takže to je vlastně v toleranci,ale samozřejmě jsou pístky vnitřních destiček (nové sbs) skoro na dorazu a vnější pístky o to vysunuté. Celkem mám strach až se to při projetí ohřeje aby to nezačlo přibrzdovat/hřát se a nezkurvilo to nové kotouče a nebo se to dokonce kouslo..
Napadlo mne dát mezi třmen a uchyt na tlumiči podložku a tím by se to tochu vymezilo,ale jestli to nesníží pevnost šroubu ve střihu nebo tak a já si neudělal větší průser
Neřešil tu někdo něco takového
Je to přední brzda tak to není 
Napadlo mne dát mezi třmen a uchyt na tlumiči podložku a tím by se to tochu vymezilo,ale jestli to nesníží pevnost šroubu ve střihu nebo tak a já si neudělal větší průser


Neřešil tu někdo něco takového


ZRX 1100 /99 Black
Kozí dech
Munga F4
Z900 RS
Kozí dech
Munga F4
Z900 RS
Re: ZRX IV.
Ja osobně bych kotouče vrátil at ti daji správně pohnute abys je mel tak jak maji byt...
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Re: ZRX IV.
Měl jsem to pořádně přeměřit než jsem je namontoval jestli sedí co tam píšou, zběžným přiložením vedle mi to přišlo ok a ted už to bez opětovné demontáže to zřejmě nezměřím..
ZRX 1100 /99 Black
Kozí dech
Munga F4
Z900 RS
Kozí dech
Munga F4
Z900 RS
Re: ZRX IV.
Tak zrovna s timhle nevim kdo ti poradi...JiriK1 píše: ↑sob dub 07, 2018 13:01:19 Dobra, tak teda mam nahace rok 2003, dovoz z Francie a tim padem skrcenej model. Tusi nekdo, jak presne je skrcenej a kde vsude ? Z karburatoru vedou oproti otevreny verzi nejaky sondy a trysky jsou, zda se, mensi. Mozna tam je i par dalsich rozdilu, takze uvazuju o vymene karbcu. Uvazuju spravne a bude to stacit, nebo nekde ciha dalsi zrada ?
ZRX1200R
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly

#399#
Re: ZRX IV.
Doporucuju vsem rexarum zkontrolovat kabelaz pod pravym plastem pod sedlem
stalo se mi to stejne co Phillovi 3 roky zpet v Klagenfurtu. Na ramu je tak 1-2mm maly nalitek, vypada to jak zaschnuta kapka barvy a evidentne to nebyla chyba jednoho kusu, na mem ramu je to uplne stejne. A je jen otazka casu kdy to prodre kablik od zapalovani a ten zkratuje o ram. Mam i podobny najezd jako Phill kdyz se mu to stalo- lehce pres 90t km

ZRX1200R
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly

#399#
Re: ZRX IV.
At sezonu nezahajite stejne jako ja

ZRX1200R
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly

#399#
Re: ZRX IV.
Tak teda jina otazka. Lisi se nejak karburatory rocnik od rocniku, nebo se daji volne zamenovat ?Tilda píše: ↑sob dub 07, 2018 22:22:57Tak zrovna s timhle nevim kdo ti poradi...JiriK1 píše: ↑sob dub 07, 2018 13:01:19 Dobra, tak teda mam nahace rok 2003, dovoz z Francie a tim padem skrcenej model. Tusi nekdo, jak presne je skrcenej a kde vsude ? Z karburatoru vedou oproti otevreny verzi nejaky sondy a trysky jsou, zda se, mensi. Mozna tam je i par dalsich rozdilu, takze uvazuju o vymene karbcu. Uvazuju spravne a bude to stacit, nebo nekde ciha dalsi zrada ?
ZRX 1200
Re: ZRX IV.
Urcite bych se zeptal u Havrdy, odhaduju ze to urcite bude na soupatkach, ja daval do jedenactkovych karbcu 12 soupatka a v pohode, takze si myslim ze karbce budou zamenitelne a mozna ze tam bude jen nejaky omezovac aby soupe neslo az nahoru
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Re: ZRX IV.
Kurde, to nasere, jeste ze to nechytlo, provedu revizi na vsech strojich..
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZRX IV.
Já myslím, že tehdy se omezovalo taky vložkama do sání.Tilda píše: ↑sob dub 07, 2018 22:22:57Tak zrovna s timhle nevim kdo ti poradi...JiriK1 píše: ↑sob dub 07, 2018 13:01:19 Dobra, tak teda mam nahace rok 2003, dovoz z Francie a tim padem skrcenej model. Tusi nekdo, jak presne je skrcenej a kde vsude ? Z karburatoru vedou oproti otevreny verzi nejaky sondy a trysky jsou, zda se, mensi. Mozna tam je i par dalsich rozdilu, takze uvazuju o vymene karbcu. Uvazuju spravne a bude to stacit, nebo nekde ciha dalsi zrada ?
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
Re: ZRX IV.
No spalil jsem 2 pojistky a pak jsem tam zkusil dat 30A... otocil jsem klickem a hned je objevil oblacek koure


ZRX1200R
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly

#399#