ZRX IV.

Modely, testy, zkušenosti
Odpovědět
Uživatelský avatar
Jirka_Z
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4241
Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: ZRX IV.

Příspěvek od Jirka_Z » pát bře 16, 2018 14:34:33

Na papíry to přeci nejezdí :D
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9189
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Re: ZRX IV.

Příspěvek od ZRX 1984 » pát bře 16, 2018 16:42:10

volkswagen píše: pát bře 16, 2018 13:03:16 Zkoušel jsem pohledat a nemá, ale asi by nebyl problém mu napsat... Jen jsem zvědavej, jak tady s technickou :-D
Na technickou přece bude chodit vzhledově identická motorka s identickým VIN
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Uživatelský avatar
Jirka_Z
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4241
Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: ZRX IV.

Příspěvek od Jirka_Z » pát bře 16, 2018 16:54:50

:lol: :lol: :lol: a nebo tak
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9189
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Re: ZRX IV.

Příspěvek od ZRX 1984 » pát bře 16, 2018 18:30:41

ZRX 1984 píše: pát bře 16, 2018 16:42:10
volkswagen píše: pát bře 16, 2018 13:03:16 Zkoušel jsem pohledat a nemá, ale asi by nebyl problém mu napsat... Jen jsem zvědavej, jak tady s technickou :-D
Na technickou přece bude chodit vzhledově identická motorka s identickým VIN
To už jsem měl takhle vymyšlený s DAEGEM, ale doprava motorky sem byla nesmysl...
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Uživatelský avatar
lukas.01
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 726
Registrován: ned kvě 14, 2006 19:04:21
Bydliště: Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: ZRX IV.

Příspěvek od lukas.01 » pát bře 16, 2018 19:54:44

ZRX 1984 píše: pát bře 16, 2018 16:42:10
volkswagen píše: pát bře 16, 2018 13:03:16 Zkoušel jsem pohledat a nemá, ale asi by nebyl problém mu napsat... Jen jsem zvědavej, jak tady s technickou :-D
Na technickou přece bude chodit vzhledově identická motorka s identickým VIN
ale s jiným typem motoru, takže ofiko neprojde
ZZR 1400 L.E.
Estrella 250
CKC # 568

Uživatelský avatar
Munga
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 406
Registrován: ned led 20, 2008 19:13:11
Bydliště: Praha

Re: ZRX IV.

Příspěvek od Munga » pát bře 16, 2018 20:47:10

Tak zrovna na Rexu jsem hodně poznal výměnu hadic - s gumovejma jsem promačkával páčku a s pancířkou to pěkně ztvrdlo. Na nové to možná znát nebude,ale na staré hajtře to placebo není.
ZRX 1100 /99 Black
Kozí dech
Munga F4
Z900 RS

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: ZRX IV.

Příspěvek od KankX » sob bře 17, 2018 11:10:37

ZRX 1984 píše: pát bře 16, 2018 12:25:10 To uchladí úplně v pohodě, nemá tam někde návod?
uchladí to leda když to bude mít výkonově přiškrcený na 130 kobyl :D :D
chlad.jpg
chlad.jpg (85.39 KiB) Zobrazeno 2382 x
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: ZRX IV.

Příspěvek od KankX » sob bře 17, 2018 11:12:43

Munga píše: pát bře 16, 2018 20:47:10 Tak zrovna na Rexu jsem hodně poznal výměnu hadic - s gumovejma jsem promačkával páčku a s pancířkou to pěkně ztvrdlo. Na nové to možná znát nebude,ale na staré hajtře to placebo není.
gumové hadice časem měknou a nafukují se... výměnu gumových hadic za pancířky na nové motorce nepoznáš (tedy téměř, malinký rozdíl v citlivosti dávkování tam je), na 10let staré už to znát vážně je a na 20 let staré už ty gumové nefungují vůbec
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
Munga
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 406
Registrován: ned led 20, 2008 19:13:11
Bydliště: Praha

Re: ZRX IV.

Příspěvek od Munga » sob bře 17, 2018 16:18:07

Správně - přesně takhle jsem to myslel
ZRX 1100 /99 Black
Kozí dech
Munga F4
Z900 RS

Uživatelský avatar
Jirka_Z
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4241
Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: ZRX IV.

Příspěvek od Jirka_Z » pon bře 19, 2018 10:57:15

Tak to už o tom budu muset za chvilku přemýšlet :) :)
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9189
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Re: ZRX IV.

Příspěvek od ZRX 1984 » pon bře 19, 2018 11:38:54

No tak chladič zzr jako je o kousek větší, takhle ale jde vzduch okolo celého motoru i chladiče, kterej je určitě tlustčí a na objem to bude +- podobný :-)
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Uživatelský avatar
Jirka_Z
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4241
Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: ZRX IV.

Příspěvek od Jirka_Z » pon bře 19, 2018 12:49:03

Noooo jenom aby, podle mě to vypadá, že ZZR má ten chladič fakt o docela velkej kus větší, i ten objem bude větší :(
To bude muset chlapík ještě asi vyměnit...
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: ZRX IV.

Příspěvek od KankX » pon bře 19, 2018 13:12:15

ZRX 1984 píše: pon bře 19, 2018 11:38:54 No tak chladič zzr jako je o kousek větší, takhle ale jde vzduch okolo celého motoru i chladiče, kterej je určitě tlustčí a na objem to bude +- podobný :-)
prý o kousek :D ...jsi ho asi v realu neviděl a tloušťka je stejná jak u ZRX. On i obsah chladící kapaliny u ZRX 2,8litru proti 3,6litru u ZZR něco vypovídá a ty dva ventilátory co jsou zezadu na chladiči a každý z nich je stejně velký jak ten jeden na ZRX taky.
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
Tilda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5508
Registrován: čtv říj 19, 2006 12:49:59
Bydliště: Praha

Re: ZRX IV.

Příspěvek od Tilda » pon bře 19, 2018 16:45:49

KankX píše: pon bře 19, 2018 13:12:15
ZRX 1984 píše: pon bře 19, 2018 11:38:54 No tak chladič zzr jako je o kousek větší, takhle ale jde vzduch okolo celého motoru i chladiče, kterej je určitě tlustčí a na objem to bude +- podobný :-)
prý o kousek :D ...jsi ho asi v realu neviděl a tloušťka je stejná jak u ZRX. On i obsah chladící kapaliny u ZRX 2,8litru proti 3,6litru u ZZR něco vypovídá a ty dva ventilátory co jsou zezadu na chladiči a každý z nich je stejně velký jak ten jeden na ZRX taky.
aby taky ne, autobus jen tak neuchladíš :D
ZRX1200R
ZRX1000RR
KX250F

Don't drink and drive, but smoke and fly :-)
#399#

Uživatelský avatar
Méďa
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1148
Registrován: pon kvě 23, 2011 08:48:35
Bydliště: Liberec

Re: ZRX IV.

Příspěvek od Méďa » úte bře 20, 2018 09:42:00

Možná jsem to přehlédl. Je taky nutné řesit "tepelný vykon" v porovnání na plochu. Podivejte se na origo a druhovýrobu jen pohledem. Druhovyroba má svisle trubičky 3cm od sebe a plechy jen jak vlny na Macháči. Origo je z jiného materiálu s jinym tepelný přenosem a jemný. Jen si vezmi účinnost , kolik procent kW jde na na chlazení, když motor da 130kW. To je plotynek na sporáku.
od 49,9 do 1199 ccm

Odpovědět