VW Sharan 1.8 T 110kW, r.2001
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9300
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
VW Sharan 1.8 T 110kW, r.2001
najeto 209tis.km. Pravidelný servis. 4x airbag, alarm, dálkové centrální zam.,elektrická okna, imobilizér, klimatizace dig. dvouzónová, klimatizovaná přihrádka, palubní počítač, tempomat, otočná přední sedadla, venkovní teploměr, vyhřívaná elektricky nastavitelná zrcátka, 6rychlostí, 7sedadel, tažné zařízení. Zánovní zimní pneu a originalní Alu kola 16" s letním obutím. Plní EURO 4.
STK do 2/2020. Auto je v zachovalém stavu, bez nutných investic.
Ideální na tažení vleku s motorkama, třeba na okruh a přespání v autě, kde je skvělý prostor na spaní pro 2 osoby (absolutně rovná podlaha od předních sedadel až po 5té dvěře)
Cena pro CKC výrazně zajímavější než ta v inzerátu !!!
Odkaz na inzerát s fotografiemi: http://www.sbazar.cz/kankx/detail/28129 ... 10kw-r2001
STK do 2/2020. Auto je v zachovalém stavu, bez nutných investic.
Ideální na tažení vleku s motorkama, třeba na okruh a přespání v autě, kde je skvělý prostor na spaní pro 2 osoby (absolutně rovná podlaha od předních sedadel až po 5té dvěře)
Cena pro CKC výrazně zajímavější než ta v inzerátu !!!
Odkaz na inzerát s fotografiemi: http://www.sbazar.cz/kankx/detail/28129 ... 10kw-r2001
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9300
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Sharan 1.8 T 110kW, r.2001
! P R O D Á N O ! ...takže už neaktuální
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
Re: VW Sharan 1.8 T 110kW, r.2001
Tak to bylo rychlý....
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Re: VW Sharan 1.8 T 110kW, r.2001
výjimečně jsi to ani nestihnul koupit ty
ZRX1200R
ZRX1000RR
KX250F
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
ZRX1000RR
KX250F
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
Re: VW Sharan 1.8 T 110kW, r.2001
Kdyby byl aspon 2005 a s tdi motorem uz by byl doma
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Re: VW Sharan 1.8 T 110kW, r.2001
kolega bude mít 2005 TDI na prodej až bude mít inzerát tak dám vědět, teď má auto v jižních čechách, až bude zpět tak to nafotí a sepíše nějaký info
ZRX1200R
ZRX1000RR
KX250F
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
ZRX1000RR
KX250F
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
Re: VW Sharan 1.8 T 110kW, r.2001
dbrá náhoda, ale znáš mě, já kupuju pouze levné věci
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Re: VW Sharan 1.8 T 110kW, r.2001
za kvalitu si musíš připlatit k tomu si připočítej mojí provizi... to bude nejdražší Sharan na inzerci
ZRX1200R
ZRX1000RR
KX250F
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
ZRX1000RR
KX250F
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9300
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Sharan 1.8 T 110kW, r.2001
TDI na hovno, v Německu tě s tím příští rok nepustí ani do města... navíc je to hlučné s nákladným provozem, zlatá 1.8T Euro4, motor v autě není vůbec slyšet, když ho z kopce chcípneš, nepoznáš rozdíl, na křižovatce jsem měl vždycky pocit, že ten motor chcípnul, zblblej s TDI kde se nastartovaný motor fakt přeslechnout nedá a to nemluvím o vibracích
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
Re: VW Sharan 1.8 T 110kW, r.2001
Ja rad poctivy stary kloktaky, at si skopcaci delaji co chteji.KankX píše: ↑stř úno 28, 2018 11:54:53 TDI na hovno, v Německu tě s tím příští rok nepustí ani do města... navíc je to hlučné s nákladným provozem, zlatá 1.8T Euro4, motor v autě není vůbec slyšet, když ho z kopce chcípneš, nepoznáš rozdíl, na křižovatce jsem měl vždycky pocit, že ten motor chcípnul, zblblej s TDI kde se nastartovaný motor fakt přeslechnout nedá a to nemluvím o vibracích
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Re: VW Sharan 1.8 T 110kW, r.2001
vu
A sakra, te provize jsem se bal
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
- Jirka_Z
- Ghostrider
- Příspěvky: 4237
- Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Sharan 1.8 T 110kW, r.2001
Přesněěěěě. Ať jdou Skopčáci do prd...ZRX 1984 píše: ↑stř úno 28, 2018 12:18:49Ja rad poctivy stary kloktaky, at si skopcaci delaji co chteji.KankX píše: ↑stř úno 28, 2018 11:54:53 TDI na hovno, v Německu tě s tím příští rok nepustí ani do města... navíc je to hlučné s nákladným provozem, zlatá 1.8T Euro4, motor v autě není vůbec slyšet, když ho z kopce chcípneš, nepoznáš rozdíl, na křižovatce jsem měl vždycky pocit, že ten motor chcípnul, zblblej s TDI kde se nastartovaný motor fakt přeslechnout nedá a to nemluvím o vibracích
Popravdě to co lítá z benzínu s MPI je snad horší než TDI. Už na to přišli a dávají a ostatní brzo začnou dávat filtr i na benál.
Mám poslední řešení CDTI a popravdě u ZZR mám špinavější konec výfuku něž u tohodle motoru po 50t km...
Co na to říct...
Tuhle jsem to řešil s tátou a ten má 1,4 turbo benál motor r.v. 2016 a sám od sebe řekl, že konec výfuku u MB1000 byl krásně vypálenej a čistej, kdežto u tohodle je to černý, bordel, prostě fuj...
Ať jde s tímhle EU do prd...
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
Re: VW Sharan 1.8 T 110kW, r.2001
Hlavně se mluví o emisní třídě 5, takže tam nebude moct skoro nikdo s autem starším než r.v. 2015.... A ono to nebude jen v autě, ale i v palivu, že jsme odpad evropy a žereme bordel ze supermarketu to se ví, ale co tankujeme do našich miláčků to je taky hnus...
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9300
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Sharan 1.8 T 110kW, r.2001
možná se mluví o EURO5, ale už teď platí asi ve 3 městech zákaz vjezdu dieselovým autům, EURO nezájem... jde především o prachové částice a CO2ZRX 1984 píše: ↑stř úno 28, 2018 18:36:07 Hlavně se mluví o emisní třídě 5, takže tam nebude moct skoro nikdo s autem starším než r.v. 2015.... A ono to nebude jen v autě, ale i v palivu, že jsme odpad evropy a žereme bordel ze supermarketu to se ví, ale co tankujeme do našich miláčků to je taky hnus...
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9300
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Sharan 1.8 T 110kW, r.2001
no to co píšeš není tak úplně pravda, nikdo nepřišel na to že by benzíny vypouštěly horší sračky jak diesel... přišli jen na to, že NO2 které se moc nesleduje je u benzínů horší jak u dieselu, ve všem ostatním je pořád horší diesel.... A to že máš černej vejfuck a u škody 100 tomu tak nebylo, je celkem logické, vycházející plyny z dnešních aut jsou mnohem chladnější, 100x recyklované a co dělá studený kouř v krbu? vočoudí sklo a co dělá kouř v rozpáleném krbu? nevočoudí sklo, ale lítaj plameny i z komínaJirka_Z píše: ↑stř úno 28, 2018 17:34:56Přesněěěěě. Ať jdou Skopčáci do prd...ZRX 1984 píše: ↑stř úno 28, 2018 12:18:49Ja rad poctivy stary kloktaky, at si skopcaci delaji co chteji.KankX píše: ↑stř úno 28, 2018 11:54:53 TDI na hovno, v Německu tě s tím příští rok nepustí ani do města... navíc je to hlučné s nákladným provozem, zlatá 1.8T Euro4, motor v autě není vůbec slyšet, když ho z kopce chcípneš, nepoznáš rozdíl, na křižovatce jsem měl vždycky pocit, že ten motor chcípnul, zblblej s TDI kde se nastartovaný motor fakt přeslechnout nedá a to nemluvím o vibracích
Popravdě to co lítá z benzínu s MPI je snad horší než TDI. Už na to přišli a dávají a ostatní brzo začnou dávat filtr i na benál.
Mám poslední řešení CDTI a popravdě u ZZR mám špinavější konec výfuku něž u tohodle motoru po 50t km...
Co na to říct...
Tuhle jsem to řešil s tátou a ten má 1,4 turbo benál motor r.v. 2016 a sám od sebe řekl, že konec výfuku u MB1000 byl krásně vypálenej a čistej, kdežto u tohodle je to černý, bordel, prostě fuj...
Ať jde s tímhle EU do prd...
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira