ZRX IV.
Re: ZRX IV.
naprosto klasický scénář na STK:
"laďáky, blinkry, SPZ... to bude průser, to bude průser..." naštěstí to vždycky komentuje jiný technik než který pak je u samotný kontroly
"laďáky, blinkry, SPZ... to bude průser, to bude průser..." naštěstí to vždycky komentuje jiný technik než který pak je u samotný kontroly
ZRX1200R
ZRX1000RR
KX250F
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
ZRX1000RR
KX250F
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
Re: ZRX IV.
mám 2 pořádný laufy a po roce jsem do nich zase vrátil ucpávky a musim říct že to nějak není ono předtim stačilo v koloně vrknout plynem a auta mi udělaly cestičku, teď to moc nefunguje
ZRX1200R
ZRX1000RR
KX250F
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
ZRX1000RR
KX250F
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
Re: ZRX IV.
Chci se zeptat. Rád bych si objednal Yoshimuru RS3 přes EBAY.
Vím že homologaci to nemá ale je na ZRX třeba poladit karbece, nebo můžu jen nasadit a jet?
Nemá někdo tuto koncovku?
Vím že homologaci to nemá ale je na ZRX třeba poladit karbece, nebo můžu jen nasadit a jet?
Nemá někdo tuto koncovku?
ZRX 1200 S, 03
Re: ZRX IV.
Nechci polemizovat s Pavlem, ma vic zkusenosti jako mechos, ale:
Pokud jde jen o koncovku na origo svody, tak jsem zkousel kde co (i bez koncovky) a krom jineho zvuku byl rozdil minimalni. Kdyz se ale provede neco se svody, to uz je o necem jinem.
Pokud jde jen o koncovku na origo svody, tak jsem zkousel kde co (i bez koncovky) a krom jineho zvuku byl rozdil minimalni. Kdyz se ale provede neco se svody, to uz je o necem jinem.
ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
Re: ZRX IV.
Co to znamená poladit karbece? To vyměním koncovku a zavezu to do servisu ať mi to nastaví, nebo to je podstatně složitější a musí to na brzdu a podle toho naladit? Protože jestli je to ta druhá varianta, tak na to radši kašlu...
ZRX 1200 S, 03
Re: ZRX IV.
Jde o naladění bohatosti směsi aby to zbytečně nestřílelo do koncovky, šetří se tím výfukové ventily, ale v podstatě to nikdo neřeší.
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Re: ZRX IV.
Tomu rozumím, ale jak poznám, kolik se musí přidat na té bohatosti směsi?
ZRX 1200 S, 03
Re: ZRX IV.
na svících to poznáš spolehlivě... já bych to viděl na přetryskování. S bohatostí směsi má jistě nejčerstvější zkušenost přítel co tu staví turbostroje
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZRX IV.
Pokud se jedná o tlumič výfuku, který je středem průchozí- prostrčíš s krz něj násadu od lopaty, v kombinaci s KN filtrem, zcela jistě bude potřeba přizpůsobit směs v celém pásmu otáček. Se sériovým filtrem doladit volnoběžnou směs, tak, aby motor v deceleraci moc nestřílel. Dlouhodobý provoz na chudou směs má neblahý vliv na stav motoru. Způsobuje detonační hoření- zvýšení teploty hoření, tepelná zátěž včech dílů ve spal. prostoru, zejména výfukovýmu ventilu a pístu není jedno, jestli je teplota spalin 500 nebo 800st, kdy u hliníku dochází ke změně skupenství.
ZRX 1200 R
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZRX IV.
"to je jedno", only kolečko od trakaře - třeba soudruzi udělali v chybách vyjímkuPavel ZRX píše:Pokud se jedná o tlumič výfuku, který je středem průchozí- prostrčíš s krz něj násadu od lopaty, v kombinaci s KN filtrem, zcela jistě bude potřeba přizpůsobit směs v celém pásmu otáček. Se sériovým filtrem doladit volnoběžnou směs, tak, aby motor v deceleraci moc nestřílel. Dlouhodobý provoz na chudou směs má neblahý vliv na stav motoru. Způsobuje detonační hoření- zvýšení teploty hoření, tepelná zátěž včech dílů ve spal. prostoru, zejména výfukovýmu ventilu a pístu není jedno, jestli je teplota spalin 500 nebo 800st, kdy u hliníku dochází ke změně skupenství.
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZRX IV.
Klidně polemizujme Můžeš tam nasadit třeba kotlík od okapu, ono to pojede. Motor ale dostává na frak, jsou v klubu motorky, co mají 100k, tyto na chudou směs nejezdily. Se svody máš recht, tam už je to zralý na přívěru výfuku, protože je problém dosáhnout správné bohatosti v celém pásmu otáček (se sériovým karbecem)Elvis. píše:Nechci polemizovat s Pavlem, ma vic zkusenosti jako mechos, ale:
Pokud jde jen o koncovku na origo svody, tak jsem zkousel kde co (i bez koncovky) a krom jineho zvuku byl rozdil minimalni. Kdyz se ale provede neco se svody, to uz je o necem jinem.
ZRX 1200 R
Re: ZRX IV.
Na Mildovo motoru se to docela povedlo pro srovnání to jede téměř shodně jako devítkaPavel ZRX píše:Klidně polemizujme Můžeš tam nasadit třeba kotlík od okapu, ono to pojede. Motor ale dostává na frak, jsou v klubu motorky, co mají 100k, tyto na chudou směs nejezdily. Se svody máš recht, tam už je to zralý na přívěru výfuku, protože je problém dosáhnout správné bohatosti v celém pásmu otáček (se sériovým karbecem)Elvis. píše:Nechci polemizovat s Pavlem, ma vic zkusenosti jako mechos, ale:
Pokud jde jen o koncovku na origo svody, tak jsem zkousel kde co (i bez koncovky) a krom jineho zvuku byl rozdil minimalni. Kdyz se ale provede neco se svody, to uz je o necem jinem.
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909