KZ 550 B Seřízení karburátoru

Odpovědět
Vampir_CZ
Příspěvky: 6
Registrován: stř dub 01, 2015 16:16:27
Bydliště: Plzeň

KZ 550 B Seřízení karburátoru

Příspěvek od Vampir_CZ » stř dub 01, 2015 16:24:48

Ahoj,

nedávno jsem si koupil KZ 550 B, chtěl bych si doladit karbec. Při startu mi přijde, že se válce perou, volnoběžné otáčky jsou taky nějaký divný a kolem 9000ot díra a pak zase letí až na 12000ot.

Tak tedy otázka, jak seřídit karburátor? Už mám 2 podtlakový manometry se stabilizací, aby mi to nelítalo.

Při jakých otáčkách mám seřizovat podtlaky?Jaký hodnoty podtlaku tam mají být?

Jak seřídit bohatost směsi na volnoběžném šroubku(ten utopenej šroub)?

Dík moc

Je to KZ 550B, 47KW, rok 1983.

Dík moc za pomoc.
Kawasaki GPZ550(KZ550B H02)

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Re: KZ 550 B Seřízení karburátoru

Příspěvek od Pavel ZRX » čtv dub 02, 2015 12:25:59

Rozebrat karbece, vše do ultrazvuku, vyčistit, zkontrolovat membrány a osazení, seřídit.
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5071
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Re: KZ 550 B Seřízení karburátoru

Příspěvek od misak39 » čtv dub 02, 2015 14:08:55

http://www-tdm.cz/TDM_forum/index.php?topic=681.0 ...tady je to na TDMko, i s amat.výrobou "destilační kolony" (jednoduchej měřák sestavenej z toho co dům dal)
Ale postup je v zásadě stejnej u všech karbeců...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Vampir_CZ
Příspěvky: 6
Registrován: stř dub 01, 2015 16:16:27
Bydliště: Plzeň

Re: KZ 550 B Seřízení karburátoru

Příspěvek od Vampir_CZ » pát dub 03, 2015 13:36:45

Tak podtlaky mám seřízené, teď ještě postup na seřízení směsi? Každý karburátor má šroubek s pružinkou. Jak se nastavuje tahle hodnota? Když protruju, tak mi pomalinku klesaji otacky,,

Dík moc
Kawasaki GPZ550(KZ550B H02)

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Re: KZ 550 B Seřízení karburátoru

Příspěvek od Pavel ZRX » sob dub 04, 2015 09:40:10

Pokud pomalu klesají ot. tak je to chudý. Povol šrouby volnob. směsi o 3 ot, většinou to bývá max. průtok, větší povolení už na průtoku většinou nepřidá. Můžeš zkusit 4 ot, zjistíš, že se nic neděje, protože když to tam nenateče přes volnoběžnou trysku, není co regulovat.
Chudou směs při volnoběhu způsobují zarostlé volnoběžné trysky.
ZRX 1200 R

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Re: KZ 550 B Seřízení karburátoru

Příspěvek od Pavel ZRX » sob dub 04, 2015 09:42:27

zákl. nastavení bývá okolo 2 ot.
ZRX 1200 R

Vampir_CZ
Příspěvky: 6
Registrován: stř dub 01, 2015 16:16:27
Bydliště: Plzeň

Re: KZ 550 B Seřízení karburátoru

Příspěvek od Vampir_CZ » úte dub 07, 2015 09:40:32

Tak jsem seřizoval a je to o hodně lepší. Ještě se chci zeptat na odchylky v podtlacích? Opravdu asi ideální to nastavit co nejpřesněji co?
Kawasaki GPZ550(KZ550B H02)

Vampir_CZ
Příspěvky: 6
Registrován: stř dub 01, 2015 16:16:27
Bydliště: Plzeň

Re: KZ 550 B Seřízení karburátoru

Příspěvek od Vampir_CZ » úte dub 07, 2015 09:44:12

A ještě bych měl otázku, jak zkontrolovat, jestli je v pořádku předstih?

Dík moc
Kawasaki GPZ550(KZ550B H02)

Odpovědět