KZ 550 B Seřízení karburátoru
KZ 550 B Seřízení karburátoru
Ahoj,
nedávno jsem si koupil KZ 550 B, chtěl bych si doladit karbec. Při startu mi přijde, že se válce perou, volnoběžné otáčky jsou taky nějaký divný a kolem 9000ot díra a pak zase letí až na 12000ot.
Tak tedy otázka, jak seřídit karburátor? Už mám 2 podtlakový manometry se stabilizací, aby mi to nelítalo.
Při jakých otáčkách mám seřizovat podtlaky?Jaký hodnoty podtlaku tam mají být?
Jak seřídit bohatost směsi na volnoběžném šroubku(ten utopenej šroub)?
Dík moc
Je to KZ 550B, 47KW, rok 1983.
Dík moc za pomoc.
nedávno jsem si koupil KZ 550 B, chtěl bych si doladit karbec. Při startu mi přijde, že se válce perou, volnoběžné otáčky jsou taky nějaký divný a kolem 9000ot díra a pak zase letí až na 12000ot.
Tak tedy otázka, jak seřídit karburátor? Už mám 2 podtlakový manometry se stabilizací, aby mi to nelítalo.
Při jakých otáčkách mám seřizovat podtlaky?Jaký hodnoty podtlaku tam mají být?
Jak seřídit bohatost směsi na volnoběžném šroubku(ten utopenej šroub)?
Dík moc
Je to KZ 550B, 47KW, rok 1983.
Dík moc za pomoc.
Kawasaki GPZ550(KZ550B H02)
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Re: KZ 550 B Seřízení karburátoru
Rozebrat karbece, vše do ultrazvuku, vyčistit, zkontrolovat membrány a osazení, seřídit.
ZRX 1200 R
Re: KZ 550 B Seřízení karburátoru
http://www-tdm.cz/TDM_forum/index.php?topic=681.0 ...tady je to na TDMko, i s amat.výrobou "destilační kolony" (jednoduchej měřák sestavenej z toho co dům dal)
Ale postup je v zásadě stejnej u všech karbeců...
Ale postup je v zásadě stejnej u všech karbeců...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
Re: KZ 550 B Seřízení karburátoru
Tak podtlaky mám seřízené, teď ještě postup na seřízení směsi? Každý karburátor má šroubek s pružinkou. Jak se nastavuje tahle hodnota? Když protruju, tak mi pomalinku klesaji otacky,,
Dík moc
Dík moc
Kawasaki GPZ550(KZ550B H02)
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Re: KZ 550 B Seřízení karburátoru
Pokud pomalu klesají ot. tak je to chudý. Povol šrouby volnob. směsi o 3 ot, většinou to bývá max. průtok, větší povolení už na průtoku většinou nepřidá. Můžeš zkusit 4 ot, zjistíš, že se nic neděje, protože když to tam nenateče přes volnoběžnou trysku, není co regulovat.
Chudou směs při volnoběhu způsobují zarostlé volnoběžné trysky.
Chudou směs při volnoběhu způsobují zarostlé volnoběžné trysky.
ZRX 1200 R
Re: KZ 550 B Seřízení karburátoru
Tak jsem seřizoval a je to o hodně lepší. Ještě se chci zeptat na odchylky v podtlacích? Opravdu asi ideální to nastavit co nejpřesněji co?
Kawasaki GPZ550(KZ550B H02)
Re: KZ 550 B Seřízení karburátoru
A ještě bych měl otázku, jak zkontrolovat, jestli je v pořádku předstih?
Dík moc
Dík moc
Kawasaki GPZ550(KZ550B H02)