Máte někdo odzkoušenou barvu na třmeny +- odstín origo "zlatá"?
Nemá to vliv na funkci - rostlináře , ale protože jsem cíťa, tak by zasloužilo olakovat
Barva-třmeny
Barva-třmeny
Naposledy upravil(a) Méďa dne pát led 02, 2015 15:10:41, celkem upraveno 1 x.
od 49,9 do 1199 ccm
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Barva-třmeny
Silikonovou barvu ve zlatým odstínu asi neseženeš. Já bych brzdiče očistil od zbytků barvy, odmastil a provedl nástřik zlatou metalízou v požadovasném odstínu, bez základu, na čistý kov. Použil bych klasický autolak, akrylátovou bázi, natuženou 2:1 akryl. tužidlem, nástřik v několika vrstvách, podle potřeby, jak to bude krýt. Klarlak bych na to nedával, jen tu natuženou bázi, bude to takový polomat, ale teplu více odolný jak vrchní transparentní lak. Odolnost proti brzdové kapalině bude problém, musí se dávat při odvzdušňování pozor, zabránit popatlání kapalinou.
ZRX 1200 R
Re: Barva-třmeny
Brzdovce celkem dobre odola komaxit (kdyz to vcas utres). Jinak nejlepe elox samozrejme...
CKC # 594
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Barva-třmeny
Komaxit je věc, odolává i vysokým teplotám, na výfuku závodního dvoutaktu přežíval statečně. Na brzdič mě to ale nepasuje, v místě vývrtů pro pístky se to začne loupat. Komax je dobrý tam, kde se předpokládá nástřik celého dílu. Jinak mě ještě napadá dekorační zlatý zinek, elox by byl nej.
ZRX 1200 R
Re: Barva-třmeny
Pavel ZRX píše:Komaxit je věc, odolává i vysokým teplotám, na výfuku závodního dvoutaktu přežíval statečně. Na brzdič mě to ale nepasuje, v místě vývrtů pro pístky se to začne loupat. Komax je dobrý tam, kde se předpokládá nástřik celého dílu. Jinak mě ještě napadá dekorační zlatý zinek, elox by byl nej.
Na plechu proveden test odolnosti barvy Foliatec a zatím to vypadá, že brzdovce odolává
od 49,9 do 1199 ccm