ZRX IV.
Re: ZRX IV.
Zdravim všechny!
Po zvažování všech pro a proti jsem se rohodl koupit ZRX 1100.
Měl bych zájem o tenhle kousek http://motorkari.cz/a/27o
Neznáte někdo jeho historii popřípadně zkušenosti s prodejcem? Uvítám každou radu a doporučení. Díkes.
Po zvažování všech pro a proti jsem se rohodl koupit ZRX 1100.
Měl bych zájem o tenhle kousek http://motorkari.cz/a/27o
Neznáte někdo jeho historii popřípadně zkušenosti s prodejcem? Uvítám každou radu a doporučení. Díkes.
Re: ZRX IV.
Kdysi jsem takového rexe vlastnila podle karbonového polepu na budíkách by to i mohl být on. Mrkni do TP kdo je první majitel tady v ČR. Prodával jsem ho pak do Blanska, nebo někam tam, ten týpek byl trošku leštič a málo jezdil, pak nevím co se s ním dělo, ale když šel ode mě, tak měl něco málo přes 20 tis najeto a to bylo nejpíš poctivých..
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9300
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZRX IV.
Seky, tohle nejspis nebude on... ale nevypada zle.ZRX 1984 píše:Kdysi jsem takového rexe vlastnila podle karbonového polepu na budíkách by to i mohl být on. Mrkni do TP kdo je první majitel tady v ČR. Prodával jsem ho pak do Blanska, nebo někam tam, ten týpek byl trošku leštič a málo jezdil, pak nevím co se s ním dělo, ale když šel ode mě, tak měl něco málo přes 20 tis najeto a to bylo nejpíš poctivých..
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
- DoktorZRX
- Ghostrider
- Příspěvky: 6969
- Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Re: ZRX IV.
Koukni na stránku 216 a 217krezus píše:Zdravim všechny!
Po zvažování všech pro a proti jsem se rohodl koupit ZRX 1100.
Měl bych zájem o tenhle kousek http://motorkari.cz/a/27o
Neznáte někdo jeho historii popřípadně zkušenosti s prodejcem? Uvítám každou radu a doporučení. Díkes.
Buell xb12r
CKC#160
CKC#160
Re: ZRX IV.
Nevím proto se stačí podívat kdo je první v TP to vím jistě, že jsem byl já Jinak by to byla asi velká náhodaKankX píše:Seky, tohle nejspis nebude on... ale nevypada zle.ZRX 1984 píše:Kdysi jsem takového rexe vlastnila podle karbonového polepu na budíkách by to i mohl být on. Mrkni do TP kdo je první majitel tady v ČR. Prodával jsem ho pak do Blanska, nebo někam tam, ten týpek byl trošku leštič a málo jezdil, pak nevím co se s ním dělo, ale když šel ode mě, tak měl něco málo přes 20 tis najeto a to bylo nejpíš poctivých..
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Re: ZRX IV.
Nazdar, jsem čerstvý majitel REX-Se ( ZRX 1200S´03, samozřejmě jsem chtěl zelený R, ale ten se tady nedá sehnat za dobrý peníze ). Potřeboval bych trochu poradit jak ho "rozpohybovat" .
Myslím (mám srovnání jen s GSX750 Inazuma), že je dole (cca do 3500ot.) takovej chcíplej. Všude píšou jak to jede už od spodu a oproti Inazumě nic moc rozdíl. A ještě kolem 3000ot chytne moto vibrace a jako když se dusí. Od 3500ot je to už (asi ) v pohodě. Dále, když držím otáčky nad 3500ot (moto na stojanu) tak to ve výfuku bublá (pobublává ), ale za střelbu do výfuku bych to neoznačil (i když třeba se mílím).
Karbec jsem komplet rozebral a vyčistil (vydělat a nandat je neskutečná hokna ).
Směs mám na 2,25ot, možná moc bohatý. Jak ladíte směs, resp. co používáte za vercajk (nemůžu se ke 2-3 s ničím dostat, leda sundat, na Ině to bylo v pohodě)
Svíčky jsou spíš černý (ty půjdou vyměnit, kdo ví kolik mají nalítaný). Tu směs si nejsem jistej. V manuálu jsou dvě hodnoty (jedno pro EUR a jedna pro USA,CA,..) a zaboha s popisu nedokážu poznat která je pro jakou zemi (nějakej divnej systém čárek, závorek a středníků ).
Kolik teda otáček?
Jinak startuje v pohodě.
Jenom si myslím, že by to oproti Inazumě mělo jet trochu rozdíl, ale moc mě nepříjde (a nebo jsem měl sakra nadupanou Inazumu ), nebo je to prostě tak.
Takže rekapitulace :
kolik ot. na směs?
jak naladit abych nemusel sundávat karbec (co máte za nářadí)?
od kolika ot. máte "znatelný" zátah?
co udělat ke zlepšení výkonu (né tuning )?
můžou mít svíčky vliv na výkon v nízkých otáčkách?
tuším, že odpovědi budou svíčky, směs, ventily, synchro,.. ale co dělat když se momentálně nedá jezdit, tak aspoň vo tom kecat
Jinak REXům a jejich majitelům zdar. Doufám že mě REXík bude dělat radost.
Jak já se těším na jaro I když dneska by to šloooo
Děkuju
Myslím (mám srovnání jen s GSX750 Inazuma), že je dole (cca do 3500ot.) takovej chcíplej. Všude píšou jak to jede už od spodu a oproti Inazumě nic moc rozdíl. A ještě kolem 3000ot chytne moto vibrace a jako když se dusí. Od 3500ot je to už (asi ) v pohodě. Dále, když držím otáčky nad 3500ot (moto na stojanu) tak to ve výfuku bublá (pobublává ), ale za střelbu do výfuku bych to neoznačil (i když třeba se mílím).
Karbec jsem komplet rozebral a vyčistil (vydělat a nandat je neskutečná hokna ).
Směs mám na 2,25ot, možná moc bohatý. Jak ladíte směs, resp. co používáte za vercajk (nemůžu se ke 2-3 s ničím dostat, leda sundat, na Ině to bylo v pohodě)
Svíčky jsou spíš černý (ty půjdou vyměnit, kdo ví kolik mají nalítaný). Tu směs si nejsem jistej. V manuálu jsou dvě hodnoty (jedno pro EUR a jedna pro USA,CA,..) a zaboha s popisu nedokážu poznat která je pro jakou zemi (nějakej divnej systém čárek, závorek a středníků ).
Kolik teda otáček?
Jinak startuje v pohodě.
Jenom si myslím, že by to oproti Inazumě mělo jet trochu rozdíl, ale moc mě nepříjde (a nebo jsem měl sakra nadupanou Inazumu ), nebo je to prostě tak.
Takže rekapitulace :
kolik ot. na směs?
jak naladit abych nemusel sundávat karbec (co máte za nářadí)?
od kolika ot. máte "znatelný" zátah?
co udělat ke zlepšení výkonu (né tuning )?
můžou mít svíčky vliv na výkon v nízkých otáčkách?
tuším, že odpovědi budou svíčky, směs, ventily, synchro,.. ale co dělat když se momentálně nedá jezdit, tak aspoň vo tom kecat
Jinak REXům a jejich majitelům zdar. Doufám že mě REXík bude dělat radost.
Jak já se těším na jaro I když dneska by to šloooo
Děkuju
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9300
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZRX IV.
proti tomu GSX750 by to melo jet jak vystreleny z praku... proti GSX1400 to trochu pokulhava, ale ne moc, takze bych rekl ze na te tve motorce neco nebude uplne dobre nebo jsi mel neskutecne nadupanou Inazumu
ono uz jen z logiky veci by to mel byt sakra rozdil 60kw vs 90kw
ono uz jen z logiky veci by to mel byt sakra rozdil 60kw vs 90kw
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
Re: ZRX IV.
jaký tam máš výfuk? Mě se zdálo, že když jsem dal "laďák" tak to bylo proti originálu právě ve spodu slabší. Ale je taky možné, že to bylo jen pocitově, že to jen při stejném výkonu víc řvalo.
ZX-12R naked
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZRX IV.
Zdovolením trošku poopravím, GSX 1400 na ZRX nemá, možná má trošku vyšší krouťák, ale jinak se nechytá. Několikrát se kamarád s GSX pokoušel.. A to neumím moc jezditKankX píše:proti tomu GSX750 by to melo jet jak vystreleny z praku... proti GSX1400 to trochu pokulhava, ale ne moc, takze bych rekl ze na te tve motorce neco nebude uplne dobre nebo jsi mel neskutecne nadupanou Inazumu
ono uz jen z logiky veci by to mel byt sakra rozdil 60kw vs 90kw
ZRX 1200 R
Re: ZRX IV.
Výfuk je tam origo. Zkusím přehodit svíčky, už můžou být v
A co ta směs? Volnoběžná směs přece má vliv na výkon v nízkých ot.
Ten pocit z akcelerace Ina VS ZRX je taky určitě ovlivněn kapotou. Na Ině pěkně fouká, tak pocit z rychlosti je jinde než za šildem. Na Ině bylo 130km/h už hukot. Na ZRX-S je to núúúďo . Ale zase přesun z Ostravy do Brna po dálnici pohodička
A co ta směs? Volnoběžná směs přece má vliv na výkon v nízkých ot.
Ten pocit z akcelerace Ina VS ZRX je taky určitě ovlivněn kapotou. Na Ině pěkně fouká, tak pocit z rychlosti je jinde než za šildem. Na Ině bylo 130km/h už hukot. Na ZRX-S je to núúúďo . Ale zase přesun z Ostravy do Brna po dálnici pohodička
Re: ZRX IV.
Taky jsem měl Inazumu 750 a mám třetího rexe a můžu říct zcela zodpovědně, že když jel kámoš na Inazumě a vyráželi jsme s obce oba 50 Km/h já na pětku a on na trojku a bylo to takový vyrovnaný tak do 150, já jen otočil plynem a on řadil. Jenže já držel pořád plnej a pak se dostavilo 6000 ot. a do rexe jak když kopneš a Inazuma zůstala vzadu Jinak rex by měl táhnout od 1500 ot, pokud jsem měl laďák posunulo se to na 2000 ot.
Jinak s tím GSX 1400 jsem s jedním tady místním pozávodili a pravdou je to, že s tím elektro motorem se docela držel.
Jinak s tím GSX 1400 jsem s jedním tady místním pozávodili a pravdou je to, že s tím elektro motorem se docela držel.
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Re: ZRX IV.
Nejlepší pro tebe bude dát to na celkový servis.O nějaký příspěvek výš je výborný servisák a majitel ZRX-PavelZRX.S tím se domluv,zavez mu motorku.Udělá ti výměnu všeho potřebnýho i kompletní seřízení.Kdoví v jakém ji máš teď stavu a co s tím předchozí majitel dělal nebo možná vůbec nedělal.Může tam být špatně cokoliv.
Černá Mamba 1200
Z 500
Z 500
Re: ZRX IV.
Jak píše Pavel.Párkrát jsme se svezli versus ta 14ka a v zatáčkách to bylo oproti ZRX o ničem.Zátah tam ale celkem je.ZRX 1984 píše:Taky jsem měl Inazumu 750 a mám třetího rexe a můžu říct zcela zodpovědně, že když jel kámoš na Inazumě a vyráželi jsme s obce oba 50 Km/h já na pětku a on na trojku a bylo to takový vyrovnaný tak do 150, já jen otočil plynem a on řadil. Jenže já držel pořád plnej a pak se dostavilo 6000 ot. a do rexe jak když kopneš a Inazuma zůstala vzadu Jinak rex by měl táhnout od 1500 ot, pokud jsem měl laďák posunulo se to na 2000 ot.
Jinak s tím GSX 1400 jsem s jedním tady místním pozávodili a pravdou je to, že s tím elektro motorem se docela držel.
Černá Mamba 1200
Z 500
Z 500
Re: ZRX IV.
Servis nechám až moje servis schopnosti nebudou stačit. Rád si servis na moto dělám sám . Né že bych nechtěl vydělat servisákům (i kyž... ), ale hlavně proto, že mě to baví Svíčky vyměním tak jako tak. Karbec jsem vyčistil. Tu směs mám nastavenou na původních 2 a 1/4. V manuálu je ale toto:MajaZRX píše:Nejlepší pro tebe bude dát to na celkový servis.O nějaký příspěvek výš je výborný servisák a majitel ZRX-PavelZRX.S tím se domluv,zavez mu motorku.Udělá ti výměnu všeho potřebnýho i kompletní seřízení.Kdoví v jakém ji máš teď stavu a co s tím předchozí majitel dělal nebo možná vůbec nedělal.Může tam být špatně cokoliv.
Pilot Screw (turns out): 2 ±1/4, (CAL) (CA) (US)-
(WVTA (FULL H)/GB WVTA (FULL H)/ WVTA (78.2 H)
Formosa) 1 5/8 ±1/4 ZR1200A4 ∼, A6F ∼, B4, C3
a nevím zda tam patří (základ) 2 (+/-1/4) nebo 1 5/8 (+/-1/4). Osobně si myslím že to mám bohatý a svíčky jsou v háji. Proto to "moc nejede" a ve výfuku to bublá.
S krajníma karbecama si poradím ale ke 2-3 se ničím co mám doma nedostanu. Mám pár známých servisáků tak třeba mě něco pújčí přece při seřizování nevydělávaj karbec ven .
Re: ZRX IV.
Asi to bude chtít srovnání s něčím podobným. Jak jsem psal na Ině foukalo tak ten pocit z rychlosti je jinde (ve 130km/h už mě to chce sfouknout ze sedla). Na ZRX-S jedu 180km/h a kromě hučení větru se nic neděje. Stejně při zrychlení, chybí tam ten odpor větru. Tak třeba to mám v pohodě. No asi to bude trocha rozhašený, ale né až tak jak se mě zdá. Nicméně kolem těch 3000ot tam vibrace jsou a akcelerace jako když táhnu za sebou vozejk. Nad cca3500ot se to zase rozjede a vibrace zmizí. Jinak z 1500ot bych se asi taky v poho rozjel.ZRX 1984 píše:Taky jsem měl Inazumu 750 a mám třetího rexe a můžu říct zcela zodpovědně, že když jel kámoš na Inazumě a vyráželi jsme s obce oba 50 Km/h já na pětku a on na trojku a bylo to takový vyrovnaný tak do 150, já jen otočil plynem a on řadil. Jenže já držel pořád plnej a pak se dostavilo 6000 ot. a do rexe jak když kopneš a Inazuma zůstala vzadu Jinak rex by měl táhnout od 1500 ot, pokud jsem měl laďák posunulo se to na 2000 ot.
Jinak s tím GSX 1400 jsem s jedním tady místním pozávodili a pravdou je to, že s tím elektro motorem se docela držel.
Zatím největší šance dávám těm novým svíčkám (počkán na výplatu a... )
Ještě jsem neměl moc možnost to pořádně projet (holt je tam kosa), takže se zatím v ní jenom vrtám a sonduju co a jak