zx9r 2002
- shark.tomas
- Babyrider
- Příspěvky: 60
- Registrován: čtv úno 07, 2008 15:14:59
- Bydliště: Vysoka pec
zx9r 2002
Cus lidi.Mam tento problem.Na 1,2,3,4,stupen jede motka normalne ale na 5 a 6 se zastavi na 9000 otackach a dal proste nejde,a vic jak na 220 km se nedostanu.Dam proste plnej plyn a nic se nedeje,ale na ty nizsi rychlosti jde do otacek normalne.Nevim si rady,tak jestli nekdo dokazete pomoct a nebo vite co to muze bejt tak pisnete.Dik Shark
Jedine KAWA
- shark.tomas
- Babyrider
- Příspěvky: 60
- Registrován: čtv úno 07, 2008 15:14:59
- Bydliště: Vysoka pec
Re: zx9r 2002
Čau Tome, už jsi to od posledně zkusil projet? Já dneska taky vytáhnul ninju a když jsem napouštěl karburátory, tak mi opět stávkovalo pal. čerpadlo, už jsem myslel, že se snad nerozeběhne
. Ale po nejmíň 20 stisku startovacího tlačítka se dalo do díla. Při ostrým startu šla na první škrtnutí, ale kdybych startoval na ostro hned, tak bych vybil baterku do mrtě a nic.
. Ale po pravdě, taky nevím proč mi to čepadlo blbne, budu to muset prohlídnout.
Vyjíždka dneska stejně stála za hovno, protože mě po 20km dohnala bouřka, takže jsem si to užil v dešti, fuj
.
Zítra, tedy v pátek budu zase jezdit s ninjou, musím zajet nový destičky Brembo a celkově si na ní zase zvyknout, abych mohl ve středu na autodrom. Nechceš se zítra svézt taky? Aspoň jí vyzkoušíme. Kdyžtak ti ještě brnknu
. Čus Tom


Vyjíždka dneska stejně stála za hovno, protože mě po 20km dohnala bouřka, takže jsem si to užil v dešti, fuj

Zítra, tedy v pátek budu zase jezdit s ninjou, musím zajet nový destičky Brembo a celkově si na ní zase zvyknout, abych mohl ve středu na autodrom. Nechceš se zítra svézt taky? Aspoň jí vyzkoušíme. Kdyžtak ti ještě brnknu

NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
Re: zx9r 2002
píšeš moc obecně... dělá to od začátku, nebo to začlo teď? Devítky byly pro některý země uškrcený, což by moh bejt důvod... Máš origo převody? (rozeta+kolečko) Moh to někdo hodit do tahu a rychlost je fuč... Točí na nižší kvalty až do omezovače, nebo míň, a do kolika? Jede pravidelně, nebo vynechává? atd atd... Možností je dost, ale informací málo...shark.tomas píše:Cus lidi.Mam tento problem.Na 1,2,3,4,stupen jede motka normalne ale na 5 a 6 se zastavi na 9000 otackach a dal proste nejde,a vic jak na 220 km se nedostanu.Dam proste plnej plyn a nic se nedeje,ale na ty nizsi rychlosti jde do otacek normalne.Nevim si rady,tak jestli nekdo dokazete pomoct a nebo vite co to muze bejt tak pisnete.Dik Shark
Jo, a v čerpadle asi chyba nebude, neboť to jde jen on-off, takže buď jedeš, nebo nee

babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
Re: zx9r 2002
Čau Mišáku, heleť když to přivezl, tak se mu zdálo, že to jede nomálně, ale protože dlouho nejezdil, tak se s ní jen seznamoval. Někdy z jara, jsme to spolu vytáhli na projíždku a jeli jsme do hor na Klínovec na dvou devítkách. Před Klínovcem jsme si je prohodili, a protože jsem chtěl zkusit jak to jede, tak jsem tomu naložil. A tak jsem si toho všimnul, takže na každý kvalt, prostě nechtěla táhnout a kolem 8 až 9tis/ot. byla hrozná výkonová díra, dál to jakštakš jelo, hrůza. Takže na Klínovci jsme to konzultovali a usoudili jsme, že to bude asi vlhkost nebo bordel v karburaci. Ale jeli jsme to ještě protáhnout na dálnici a ejhle, už po cestě tam se to zlepšovalo a na dálnici táhla jako prase, stejně jak ta moje a oba jsme z toho vytřískali 280km/h, pak jsme si je prohodili a skutečně jela parádně. Od těch dob jezdila v pohodě, a přesto jsme hned ze začátku prohnali karburací čistič a pohlcovač vlhkosti a dobrý. Jenže na konci poslední vyjíždky se závada vrátila!
Zatím jsme tomu věnovali jen hodinu a půl především kontrolou těsnosti náporového sání, el. kontaktů (prostříkáno kontaktolem), kontrola vzduchového filtru a všech hadiček kolem karb.. Tomáš objednal pal.filtr. Na nic jsme zatím nepřišli, bylo málo času. Dále chceme vyzkoušet palivové čerpadlo, taky by to chtělo vyměnit svíčky, funkci odvětrání nádrže a zkusím mu půjčit můj starý vzd. filtr na který jezdila moje ninja v pohodě. Na kompresní tlaky nejsme vybavený. Seřízení podtlaků tohle nevyřeší. Chce to udělat si na to hodně času. Za každý nejpravděpodobnější tip bychom byli rádi, ušetřilo by nám to spoustu času. Ještě zbývá spousta dalších pracných a choulostivých možností, jako vyčištění karburátorů, zkontrolovat membrány(dost rizikové na požkození při kontrole),vůle ventilů atd.
No prostě všechno, zlej sen!
Tomáš tvrdí, že mu to dělá jen na 5tku a 6stku, nevím, tenkrát to nejelo na všechny kvalty. Jo a nadmořskou výškou to není, to vylučuji a kromě laďáku je všechno origo. Čus T.

Zatím jsme tomu věnovali jen hodinu a půl především kontrolou těsnosti náporového sání, el. kontaktů (prostříkáno kontaktolem), kontrola vzduchového filtru a všech hadiček kolem karb.. Tomáš objednal pal.filtr. Na nic jsme zatím nepřišli, bylo málo času. Dále chceme vyzkoušet palivové čerpadlo, taky by to chtělo vyměnit svíčky, funkci odvětrání nádrže a zkusím mu půjčit můj starý vzd. filtr na který jezdila moje ninja v pohodě. Na kompresní tlaky nejsme vybavený. Seřízení podtlaků tohle nevyřeší. Chce to udělat si na to hodně času. Za každý nejpravděpodobnější tip bychom byli rádi, ušetřilo by nám to spoustu času. Ještě zbývá spousta dalších pracných a choulostivých možností, jako vyčištění karburátorů, zkontrolovat membrány(dost rizikové na požkození při kontrole),vůle ventilů atd.

Tomáš tvrdí, že mu to dělá jen na 5tku a 6stku, nevím, tenkrát to nejelo na všechny kvalty. Jo a nadmořskou výškou to není, to vylučuji a kromě laďáku je všechno origo. Čus T.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
Re: zx9r 2002
kdyby to dělalo jen na poslední kvalty (to se mi moc nezdá) tak je to celkem záhada - spíš nějakej studeňák v elektrice. Ten čistič není samospasitelnej, jestli je v karbcích šlem a voda nebo rez z nádrže, tak to nevyčistí. Chvilku to pomůže, ale ne na dlouho (hlavně, je to samej líh, takže to líp pálí dokud je čistič, a pak zase nic-měl jsem to tak na půllitru) Každopádně bych nejdřív prohlédl hadičky vedení benzinu, jestli nejsou někde přiskřípnutý nebo přicpaný, vyčistil trysky a prohlédl osku klapek, jestli nedrhne (a taky, jestli není některá z klapek uvolněná, to by taky mělo vliv na výkon.) Ty membrány, když nejsou úplně nasračku, by měly jít opatrně sundat a zkontrolovat taky... ale já bych začal u trysek, hadic a kohoutu-jestli je nemocný těsnění v kohoutu, může dávat málo benzínu. Chtělo by to mít doma a jít postupně. Hoši, přeju dobrej lov, tohle se nebude snadno hledat.
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
Re: zx9r 2002
Čus, po tom čističi ještě něco najezdil a v pohodě. No a když jsme na tom dělali, tak jsem se Toma ptal, jestli dobře protýká ventil a prej jo, já nezkoušel. Jako, vypadá to, že tam jde málo benzínu, proto Tom objednal nový pal. filtr, a možná zlobí čerpadlo, což je něco jako el. ac pumpa a nedává žádnej velkej tlak (zjištěno na mém čerpadle, jeho jsme zatím nevyzkoušeli). Taky jsem zapoměl zkontrolovat odvětrání nádrže, protože podtlak by zastavil průtok paliva. To čerpadlo je ovládaný Tyristorovým relátkem, je možný že je vadný a vznikne na něm velký úbytek napětí a pak to málo tlačí (musím vyzkoušet).
Je fajn, že o tom můžu vklidu přemejšlet takhle u compu, poněvadž když na tom dělám, tak mi to nepřemejšlí a v tu chvíli nevím do čeho se pustit. Teď si můžu udělat seznam a jít krok po kroku.
Ale i moje ninja má problém, budu muset opravit brzdový třmeny, už jsem si objednal přetěsňovací opravnou sadu. Poněvadž, když jsem vyměnil destičky, tak po jejich zajetí se mi velmi prodloužil chod páčky. Zjistil jsem, že se mi u pravého třmenu nehýbou tři pístky na jedný straně a to způsobuje, že mi opačné pístky tlačí kotouč do strany. Po puštění páčky mi kotouč roztáhne pístky a proto ten prodloužený chod. Dobrá tedy, tak jsem se pustil do jejich rozhýbání, ale jakmile jsem je začal vymačkávat, tak mi vylezly i prachovky, který jsou úplně rozžvejkaný a na pístkách jsou nalepený kousky gumy. Takže rozborka a zborka je nevyhnutelná. A když už, tak opravím i pumpu. Co bych taky čekal po najetí 99tisíc km u 12 let starý moto. Akorád mě štve, že jsem chtěl jet ve středu na autodrom, ale než se tam někde vysypat, tak to radši opravím.
Je fajn, že o tom můžu vklidu přemejšlet takhle u compu, poněvadž když na tom dělám, tak mi to nepřemejšlí a v tu chvíli nevím do čeho se pustit. Teď si můžu udělat seznam a jít krok po kroku.

Ale i moje ninja má problém, budu muset opravit brzdový třmeny, už jsem si objednal přetěsňovací opravnou sadu. Poněvadž, když jsem vyměnil destičky, tak po jejich zajetí se mi velmi prodloužil chod páčky. Zjistil jsem, že se mi u pravého třmenu nehýbou tři pístky na jedný straně a to způsobuje, že mi opačné pístky tlačí kotouč do strany. Po puštění páčky mi kotouč roztáhne pístky a proto ten prodloužený chod. Dobrá tedy, tak jsem se pustil do jejich rozhýbání, ale jakmile jsem je začal vymačkávat, tak mi vylezly i prachovky, který jsou úplně rozžvejkaný a na pístkách jsou nalepený kousky gumy. Takže rozborka a zborka je nevyhnutelná. A když už, tak opravím i pumpu. Co bych taky čekal po najetí 99tisíc km u 12 let starý moto. Akorád mě štve, že jsem chtěl jet ve středu na autodrom, ale než se tam někde vysypat, tak to radši opravím.

NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
- DoktorZRX
- Ghostrider
- Příspěvky: 6969
- Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Re: zx9r 2002
Ty uvolněný klapky si můžete škrtnout pokuď to v pořádku startuje.
Buell xb12r
CKC#160
CKC#160
- shark.tomas
- Babyrider
- Příspěvky: 60
- Registrován: čtv úno 07, 2008 15:14:59
- Bydliště: Vysoka pec
Re: zx9r 2002
Cus.Tak uz mi prisel ten filtrik,ale pocasi nepreje tak uvidim a pak dam vedet.Dik za rady.Shark
Jedine KAWA
- shark.tomas
- Babyrider
- Příspěvky: 60
- Registrován: čtv úno 07, 2008 15:14:59
- Bydliště: Vysoka pec
Re: zx9r 2002
NOVE ZJISTENI.Tak filtrem to neni/dnes odzkouseno/.1,2,3,4 rychlostni stupen jede uplne normalne do omezovace na 5 se zaastavi v 11 tisicich a dal uz se ji nechce a na 6 se po pridani plneho plynu uplne zastavi/treba ve 160 km dam plnej na 6 a zustane stat na 160 km/ a to samy je v jaky koliv rychlosti ,proste 6 plnej a stoji.Tot vse,tak muzeme rozjet debatu.Dik shark
Jedine KAWA
Re: zx9r 2002
Čau čau Tome, je to fakt divný, vše nasvědčuje problému v sání, jestli budeš mít ke mě cestu,tak se stav a já ti půjčím můj starej vz. filtr, každopádně by tam mohla být nějaká změna, uvidíme jestli k lepšímu. Ten můj filtr do poslední chvíle fungoval dobře, sice se už dva roky válí v igelitovým pytli, ale měl by být v poho. On totiž zalepený filtr rozhodí celý systém náp. sání, a to několikanásobně víc, jak systém bez náporu. Nevíme jakou sra..ou je napuštěný a to může způsobovat při zahřátí, že se ty póry zalepí. Zatím Tom
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní