KLR600 Rozvody
KLR600 Rozvody
Zdravím pánové, nikde jsem nenašel pro mne dostatečně vysvětlující topic, díval jsem se do chytré knihy a mám nastaveny rozvody přesně podle ní, jiskra háže, ze začátku to škytlo a pak už nic, benzín jde. Nastavil jsem šipky směrem dopředu a značka T na alternátoru je na rysce. Ještě jsem to nezkusil roztlačit, ale pochybuju jelikož to nechytne ani na startér.
KLR600
Re: KLR600 Rozvody
Nikdo neví? Už jsem to rozjel, ale mám teĎ problém s katburátorem, šroub směsi musím mít zašroubovaný nadoraz, jinak to nechytne.
KLR600
- Dak
- Ghostrider
- Příspěvky: 3438
- Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
- Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
- Kontaktovat uživatele:
Re: KLR600 Rozvody
Na KLR je machr tady tento borec (Anti) memberlist.php?mode=viewprofile&u=218
Zkus mu napsat PM.
Zkus mu napsat PM.
Dak
CKC -015-
CKC -015-
Re: KLR600 Rozvody
Máš správně počet čepů mezi šipkami?
Pak klasicky,svíčka,falešný vzduch,CDI...Těžko radit.Na karbec jsem nikdy šáhnout nemusel...Taky zkus membránu v karbecu.
Pak klasicky,svíčka,falešný vzduch,CDI...Těžko radit.Na karbec jsem nikdy šáhnout nemusel...Taky zkus membránu v karbecu.
Jeden stačí....na všechno....
Re: KLR600 Rozvody
Anti píše:Máš správně počet čepů mezi šipkami?
Pak klasicky,svíčka,falešný vzduch,CDI...Těžko radit.Na karbec jsem nikdy šáhnout nemusel...Taky zkus membránu v karbecu.
Ano mám správně čepy mezi šipkami 0-46. Svíčka je dobrá, no a právě falešný vzduch mi tam zřejmě jde, ale nevím kde, spojka mezi karbecem a válcem mám novou. Membrány mám taky nové.
Ještě by mě zajímalo jedna věc, jak je na karburátoru přívod paliva z nádrže (černý šteftík na hadičku) tak naproi je takový samý, na co to je? mám to ulomené, koupil jsem už to tak.
KLR600
Re: KLR600 Rozvody
Membrány?Dyk je tam jedna...
Jakej šteftík naproti přívodu paliva?Ještě je tam přepad,ten nevadí.
A když si dával tu gumu mezi karbec a HLAVU novou,byl k tomu i nový O kroužek?
Jde o to,jestli v tom máš správné tryskování a odpovídající jehlu.Je to karbec CVK 40?
Jakej šteftík naproti přívodu paliva?Ještě je tam přepad,ten nevadí.
A když si dával tu gumu mezi karbec a HLAVU novou,byl k tomu i nový O kroužek?
Jde o to,jestli v tom máš správné tryskování a odpovídající jehlu.Je to karbec CVK 40?
Jeden stačí....na všechno....
Re: KLR600 Rozvody
Anti píše:Membrány?Dyk je tam jedna...
Jakej šteftík naproti přívodu paliva?Ještě je tam přepad,ten nevadí.
A když si dával tu gumu mezi karbec a HLAVU novou,byl k tomu i nový O kroužek?
Jde o to,jestli v tom máš správné tryskování a odpovídající jehlu.Je to karbec CVK 40?
No já mám dvě jedna velká a druhá malá z boku, nevím k čemu slouží. O kroužek k te gumě nebyl. Zřejmě by měl být co? Měl by to být CVK40.
KLR600
Re: KLR600 Rozvody
Ta malá je myslím sytič.Ten O kroužek by tam měl být,tak ho tam dodej jinak ti to nebude těsnit.Z dalších problémů mě napadá ještě nízká hladina v plovákové komoře.Najdi si v manuálu tryskování a porovnej to,stejně jako typ jehly.
Jeden stačí....na všechno....
Re: KLR600 Rozvody
Posílám foto hladiny a přepadu, Ten přepad nemusí být zapojený? Nebo může být?Anti píše:Ta malá je myslím sytič.Ten O kroužek by tam měl být,tak ho tam dodej jinak ti to nebude těsnit.Z dalších problémů mě napadá ještě nízká hladina v plovákové komoře.Najdi si v manuálu tryskování a porovnej to,stejně jako typ jehly.
Jinak hladina je lehce nad hranou plovákové komory. Má to tak být?
Dneska mi to chytlo za studena na systič pěkně, ale když se zahřál a otáčky jsem spustil na 1500 tak to pak chcípne. Když to po startu jelo na sytič za studena tak kolísaly otáčky, je to normální, asi ne. Všechno kolem karbecu jsem přetěsnil, pak už mi zbývá vyměnit jehlu, jinak už nevím co s tím.
http://azztec.rajce.idnes.cz/karbec#KARBEC.jpg
http://azztec.rajce.idnes.cz/karbec#karbec_hladina.jpg
KLR600
Re: KLR600 Rozvody
Doufám že ten přepad nemáš ucpaný...Je to ono.Hladina se zdá v pořádku,plus minus autobus.Kolísání otáček je špatně,někde bude něco přiucpané,co palivový kohout?Na tu gumovou čepičku nahoře patří stahovací kroužek.
kolísání otáček může být i záležitost CDI.Na jednom KLR jsem s tím měl taky problémy...
kolísání otáček může být i záležitost CDI.Na jednom KLR jsem s tím měl taky problémy...
Jeden stačí....na všechno....
Re: KLR600 Rozvody
Anti píše:Doufám že ten přepad nemáš ucpaný...Je to ono.Hladina se zdá v pořádku,plus minus autobus.Kolísání otáček je špatně,někde bude něco přiucpané,co palivový kohout?Na tu gumovou čepičku nahoře patří stahovací kroužek.
kolísání otáček může být i záležitost CDI.Na jednom KLR jsem s tím měl taky problémy...
Přepad ucpaný není, když jsem ho cvičně ucpal tak při přidání motor chcípne.
Moment.. na jakou gumovou čepičku patří stah. kroužek? ta co je těsně před motorem na karbecu?
Jinak z kohoutu teče dost paliva, není přicpaný. No to potěš péro jak bude CDI v knedlu.
KLR600
Re: KLR600 Rozvody
Jo,ta co je na karbecu před motorem.Pod ní je trubička do sání.Šestpade tam má připojený palivový kohout.
Když si dělal rozvody,zkontroloval jsi vůle ventilů?
Když si dělal rozvody,zkontroloval jsi vůle ventilů?
Jeden stačí....na všechno....
Re: KLR600 Rozvody
Anti píše:Jo,ta co je na karbecu před motorem.Pod ní je trubička do sání.Šestpade tam má připojený palivový kohout.
Když si dělal rozvody,zkontroloval jsi vůle ventilů?
Ano vůle jsou v pořádku, sací je 0.10-0.15, výfukový je 0.20-0.25
KLR600
Re: KLR600 Rozvody
Azztec píše:Anti píše:Jo,ta co je na karbecu před motorem.Pod ní je trubička do sání.Šestpade tam má připojený palivový kohout.
Když si dělal rozvody,zkontroloval jsi vůle ventilů?
Ano vůle jsou v pořádku, sací je 0.10-0.15, výfukový je 0.20-0.25
Prosímtě jaký olej tam má být? rok 1985,. 10W40 nebo 15W50? díky
KLR600