Ahoj,
stavím vrchařský speciál ABARTH. Mám trosku problém, motor jsem koupil rozhozenej+ el. nekompletní, tak to napojuji.
Mám servis manuál v němčině, ale asi blbě naskenovanej takže obrázky nečitelné.Nemáte někdo lepší v AJ? nebo v ČJ?
Zespod motoru jsou takový packy....že by kostření???..viz. foto. nikde na kabeláži ale nevidím kam by se to mělo připojit. Dík za radu co to vlastně je.
Díky za rady
Kawasaki in the CAR Prosím o radu, zapojení motoru
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: ned říj 23, 2011 08:41:47
Kawasaki in the CAR Prosím o radu, zapojení motoru
- Přílohy
-
- 141020111544.jpg (100.13 KiB) Zobrazeno 2447 x
Naposledy upravil(a) marekrabas dne čtv říj 27, 2011 10:01:54, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: ned říj 23, 2011 08:41:47
Re: Kawasaki in the CAR Prosím o radu, zapojení motoru
foto
- Přílohy
-
- 210920111436.jpg (205.91 KiB) Zobrazeno 2445 x
Naposledy upravil(a) marekrabas dne čtv říj 27, 2011 10:02:19, celkem upraveno 1 x.
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kawasaki ZRX 1100 in CAR Prosím o radu, zapojení motoru
Toho fiátka je škoda!! Motor na takový věci by byl lepší ZX12 ninjá, nebo ZZR. Kamarád má 12ninju v Peugeotu 205, celkem to běhá
Ty packy asi někdy sloužily jako držák padacího rámu, díru zablenduj, nebo to tam klidně ukostři, víc koster, víc adidas. Horní fitinky na karbecech jsou odvzdušnění, na motorce z nich jdou hadičky kolem rámu do atmosféry, třetí fitinka je přívod paliva.

ZRX 1200 R