ja jsem nameril o 5cm min, to asi nebude rozdil v nastaveni pruziny a nafouknuti gumy... takze podsedlak je decentne prihnutej dolu...ZRX 1984 píše:Hrana zadního plastu nad světlem je 99 cm vršek té hrany
ZRX IV.
Re: ZRX IV.
at uz znovu nesviti pady tak budu pokracovat tady:
ZRX1200R
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly

#399#
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9361
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZRX IV.
ja myslim ze nebude... jde o to ze jak mas ohle ty predni vidle, tak je motorka vepredu vyse, takze zadek nize... takhle to ted nema cenu merit, ale pojistovakovi samozrejme musis tvrdit ze je zohybane vseTilda píše:at uz znovu nesviti pady tak budu pokracovat tady:
ja jsem nameril o 5cm min, to asi nebude rozdil v nastaveni pruziny a nafouknuti gumy... takze podsedlak je decentne prihnutej dolu...ZRX 1984 píše:Hrana zadního plastu nad světlem je 99 cm vršek té hrany

----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
Re: ZRX IV.
No myslim ze ted to chapu i ja. Diky za podrobne vycerpavajici vysvetleniPavel ZRX píše:Při změně otáček motoru dochází ke změnám tlaku (nebo rychlosti proudění) výf. plynů. Otevřený výfuk líp funguje ve vysokých ot., originál má lepší průběh výkonu v nižších ot. Aby otevř. výfuk dal dobrý výkon i v nízkých ot, je potřeba zvýšit tlak ve výfuku. Jde to několika způsoby - ovládanou klapkou, změnou délky výfuku a tlakovým akumulátorem,, který je propojen trubkou patřičné délky a průměru. Místo napojení a objem je taky pro účinost celkem důležitý. Zásobník pomáhá vytvořit optimální tlakové podmínky pro režim motoru, pro který není výfuk. systém přizpůsoben. Měl by rozšířit pásmo použitelných otáček. Snad jsem to vysvětlil dobře.
ZRX 1200 R (2002)
KZ 750 (1977)
minibike
(Loud pipes save lives)
KZ 750 (1977)
minibike
(Loud pipes save lives)
Re: ZRX IV.
Hlavně by tam mohl být rozdíl ve výšce podle nastavení předpětí pružiny což jsou ty věnečky na tlumičích. Tím měníšvýšku celé motorky.KankX píše:ja myslim ze nebude... jde o to ze jak mas ohle ty predni vidle, tak je motorka vepredu vyse, takze zadek nize... takhle to ted nema cenu merit, ale pojistovakovi samozrejme musis tvrdit ze je zohybane vseTilda píše:at uz znovu nesviti pady tak budu pokracovat tady:
ja jsem nameril o 5cm min, to asi nebude rozdil v nastaveni pruziny a nafouknuti gumy... takze podsedlak je decentne prihnutej dolu...ZRX 1984 píše:Hrana zadního plastu nad světlem je 99 cm vršek té hrany
Kaňka má také pravdu s tím, že jsou ty vidle ohnuté a můžou zvedat celý předek a tím znižovat zadek.
Každopádně já mám na tom věnečku nejnižší. Od Té doby co jezdím sám je to pohodový....
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9361
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZRX IV.
to je samozrejme pekna hloupost, zadna vyska se nastavenim venecku nemeni, pouze je vice stlacena pruzina, tlumic ma stale stejnou delku... pokud na ni zrovna nesedisZRX 1984 píše:Hlavně by tam mohl být rozdíl ve výšce podle nastavení předpětí pružiny což jsou ty věnečky na tlumičích. Tím měníšvýšku celé motorky..

Co ma na vysku zadku zasadni vliv, je, kdyz nekdo otoci ty nastavovaci excentry na kyvce obracene...
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
Re: ZRX IV.
jinak jsem nasel jeste jeden starsi. Ten by se mohl taky hodit.
http://www.ebay.co.uk/itm/05-Kawasaki-Z ... 138wt_1139
http://www.ebay.co.uk/itm/05-Kawasaki-Z ... 138wt_1139
ZRX 1200 R (2002)
KZ 750 (1977)
minibike
(Loud pipes save lives)
KZ 750 (1977)
minibike
(Loud pipes save lives)
Re: ZRX IV.
no nevim- to otoceni by bylo kolem osy zadniho kola, predni kolo ma vzdalenost cca 1,5m, ale podsedlak je svisle od osy cca 20cm. takze kdyz predek pujde o 10cm vys, vzadu by to melo znamenat cca 1cm dolu. takhle tech 5cm nenazenuKankX píše:[ja myslim ze nebude... jde o to ze jak mas ohle ty predni vidle, tak je motorka vepredu vyse, takze zadek nize... takhle to ted nema cenu merit, ale pojistovakovi samozrejme musis tvrdit ze je zohybane vse

Seky: asi ma Kankx pravdu a i kdyby- ten skok na pruzine dela 0,5cm a jsem uprostred, tudiz by to byl 1cm na kazdou stranu
ZRX1200R
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly

#399#
Re: ZRX IV.
Tak teď by mě zajímalo kdo má pravdu, jestli Zubr nebo KanX.KankX píše:to je samozrejme pekna hloupost, zadna vyska se nastavenim venecku nemeni, pouze je vice stlacena pruzina, tlumic ma stale stejnou delku... pokud na ni zrovna nesedisZRX 1984 píše:Hlavně by tam mohl být rozdíl ve výšce podle nastavení předpětí pružiny což jsou ty věnečky na tlumičích. Tím měníšvýšku celé motorky..
Co ma na vysku zadku zasadni vliv, je, kdyz nekdo otoci ty nastavovaci excentry na kyvce obracene...
Zubr říkal, že tím měníš výšku celé motky Tlumič je stále stejně dlouhý, ale když je pružina nejvíce našponovaná drží ho na nejvyšším možném zdvihu, povolíš věneček a z horní meze ti sjede dolů, teoreticky když bys vzal zadek v tuto chvíli a přizvedl ho, měli by jít nejdřív tlumiče na horní doraz a teprve potom by se mělo odlepit kolo od země. Tak mi to říkal Zubr na Šumavě a přišlo mi to jako dost logický. Motku si dáš nahoru abys měl větší zdvih, když jedete dva nebo s bagáží...
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Re: ZRX IV.
Jinak mě ještě napadlo pročpak se menším holčinám nastavuje na zadním tlumiči výška motorky aby dostali na zem?
Naposledy upravil(a) ZRX 1984 dne pát srp 19, 2011 10:08:07, celkem upraveno 1 x.
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9361
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZRX IV.
nejsem ing. ...nemeril jsem presah zadniho konce podsedlaku a uz vubec nepouzivam matematickofyzikalni tabulkyTilda píše:no nevim- to otoceni by bylo kolem osy zadniho kola, predni kolo ma vzdalenost cca 1,5m, ale podsedlak je svisle od osy cca 20cm. takze kdyz predek pujde o 10cm vys, vzadu by to melo znamenat cca 1cm dolu. takhle tech 5cm nenazenuKankX píše:[ja myslim ze nebude... jde o to ze jak mas ohle ty predni vidle, tak je motorka vepredu vyse, takze zadek nize... takhle to ted nema cenu merit, ale pojistovakovi samozrejme musis tvrdit ze je zohybane vse![]()
Seky: asi ma Kankx pravdu a i kdyby- ten skok na pruzine dela 0,5cm a jsem uprostred, tudiz by to byl 1cm na kazdou stranu


...jo a k tomu predpeti zadni pruziny, tak s tim muzes nastavovat jak chces, zadek bude porad stejne, s tlumicem to nedela nic, ten je porad stejne dlouhej, ten se ti nezkrati

----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9361
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZRX IV.
nerikej... fakt??? tak to by me desne zajimalo... nastavuje se jim vyska prave prepakovanim toho tlumice, cimz se samozrejme zmeni vyska, coz navic u rexe nepripada v uvahu protoze zadne prepakovani nema a pomuzou tak leda ty kostky co zkousel Milda a ktere vlastne prodlouzi tlumic a tim zvednou zadek... vysku motorky vlastne urcuje delka tlumice v nezatizenem stavu, ktery funguje vlastne jako doraz.ZRX 1984 píše:Jinak mě ještě napadlo pročpak se menším holčinám nastavuje na zadním tlumiči výška motorky?
a kdo to nechape, tomu to rad vysvetlim a nakreslim... ale ne tady na foru

----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
Re: ZRX IV.
Kua až se Mišák vrátí tak budu měřit jak vzteklej
mi neříkej že předpětím pružiny neměníš délku tlumiče, tudíž výšku celé motky.
Milda chtěl zadek ještě víš pak tam dával ty kostky aby tu pružinu ještě víc našponoval a víc natáhla tlumič, ale když ji povolíš aby byla měká bude zadek níž si myslím já

Milda chtěl zadek ještě víš pak tam dával ty kostky aby tu pružinu ještě víc našponoval a víc natáhla tlumič, ale když ji povolíš aby byla měká bude zadek níž si myslím já
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Re: ZRX IV.
Ty vole vas poslouchat . To je jak maly deti na pisku. TO JÁÁ KDYŽ SI DĚLAL tlumič na devítku .... (přeberte si to jak chcete)




ZRX 1200 R (2002)
KZ 750 (1977)
minibike
(Loud pipes save lives)
KZ 750 (1977)
minibike
(Loud pipes save lives)
Re: ZRX IV.
Je to možný, ale Zubřík mi přijde jako technicky zdatnej člověk, možná jsem jen blbě poslouchal, znáš mě....KankX píše:ja myslel ze nejsi uplny technicky antitalentZRX 1984 píše:Kua až se Mišák vrátí tak budu měřit jak vzteklejmi neříkej že předpětím pružiny neměníš délku tlumiče, tudíž výšku celé motky.
Milda chtěl zadek ještě víš pak tam dával ty kostky aby tu pružinu ještě víc našponoval a víc natáhla tlumič, ale když ji povolíš aby byla měká bude zadek níž si myslím já
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9361
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZRX IV.
budu muset zacit vybirat za technicka skoleni 
tenhle obrazek je jeste zadarmo

tenhle obrazek je jeste zadarmo

- Přílohy
-
- tlumic.jpg (174.14 KiB) Zobrazeno 1720 x
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira