Ahoj, tak před časem jsem měl tady na fóru dotaz na chcípání kawy Z1000 2007 při manipulaci se spojkou. Nakonec jsem to hodil do kawy aby mi našli závadu, přišli na to že mám špatný víčko nádrže a vyndali z něj ten plíšek a diagnostika taky bez chyb, takže prej OK. No nedalo mi to a tak jsem to chtěl vyzkoušet, ale pořád chcípne, když prudce zavřu plyn a zmáčknu spojku, ať už přeřadim nebo jí držim. Na to mi v kawě řekli že když řadim tak v otáčkách a nemá mi to co klesat na hranici vonoběhu, čili je to normální a já mám řadit prostě tak aby to mělo otáčky a nedržet spojku.
Takže se ptám, když si nastavim tim šroubkem postraně volnoběžné otáčky, má je to držet i za jízdy (propadá se mi to pod ně pokud držim spojku). U auta to mám naopak to přidržuje otáčky vyšší když vyšlápnu spojku a až po chcilce klesnou na volnoběh, kterej má auto na místě, ale nikdy pod něj. Jestli mi motorka chcípne když dobržďuju třeba náhle za autem, držim spojku a řadim dolu a je to teda ´normální´, tak to si radši nechám auto a koupim kolo , nebo už nevim.
řazení a chcípání
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: stř bře 16, 2011 06:47:02
- Bydliště: České Velenice
- Kontaktovat uživatele:
řazení a chcípání
Kawasaki Z1000 r.v.2007
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9361
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: řazení a chcípání
podle me by mely drzet stejne stale... nikdy jsem si nevsiml jestli pri jizde nekam klesnou, radim asi tak rychle ze to me oko nezaregistruje
Jestli si vzpomenu tak se na to zkusim zamerit pri vyjizdce a napisu ti vysledek.

----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
Re: řazení a chcípání
tohle se mi stavalo na zx12 kdyz jsem dal na kokot ladak....RP...malem me to stalo zivot...chcipla na podzim v rijnu kdyz jsem jel zimovat v zatacce...pustil jsem spojku pri razeni 4...3 a dostal jsem kopanec pri kterem jsem letel 30 metru nekam dolu a zustal tam lezet 2 hod v bezvedomi...
ladak se pak predelal a sla na brzdu a bylo vse ok...
byl tam takovej vyplach pri zavreni plynu ze to prej ani jinak delat nemohlo...
na hovno bylo ze to neudelalo vzdy...
ladak se pak predelal a sla na brzdu a bylo vse ok...
byl tam takovej vyplach pri zavreni plynu ze to prej ani jinak delat nemohlo...
na hovno bylo ze to neudelalo vzdy...
ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: stř bře 16, 2011 06:47:02
- Bydliště: České Velenice
- Kontaktovat uživatele:
Re: řazení a chcípání
No to já mám všechno v základu a origo, nemám tam nic co by to mohlo dělat, nicméně motka už je v servisu, ale zatim nic moc, ještě na tom dělaj, akorát ten prodavač říkal, že prej museli seřizovat nějakou přívěru, nebo klapku ve výfuku, ale ta snad motku chcípad nemůže...
Kawasaki Z1000 r.v.2007
Re: řazení a chcípání
vsak prave privera ten vyplaych ridi..to muze byt treba castecne tim
ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
-
- Příspěvky: 26
- Registrován: stř bře 16, 2011 06:47:02
- Bydliště: České Velenice
- Kontaktovat uživatele:
Re: řazení a chcípání
No prej tam bylo volný nějaký lanko nebo co, který ovládá tu přívěru, jinak všechno kontrolovali, volnoběh to má těch 1100 jak má být, projížděl to mechanik a nechcíplo mu to, tak snad bude klid....
Kawasaki Z1000 r.v.2007