Další hrneček do džbánu s lektvarem zvaným W800...KankX píše:pro vsechny koho trochu zajima W800 doporucuji koupit si vyse zminovany MOTOHOUSE (6/2011) ...jeste nikdy jsem se s recenzentem neshodl tak jako ted. Skoro jako bych to fakt psal ja, stejne myslenkove pochody, stejna prekvapeni a zavery. Myslim ze kdo nechape, tak po precteni mnohe pochopi... ikdyz mozna neuveri, protoze je to az tezko uveritelne V celem clanku se neshodnu asi tak na dvou naprosto bezvyznamnych vecech... jinak mi snad recenzent vykradl mozek, to snad neni ani mozny
...proste tam presne vyjadril vsechny moje pocity v posloupnosti jak prichazeli za sebou... (neda se srovnat s recenzi na motorkarich apod.)
Každopádně W800 mám zafixovánu v hledáčku a je na seznamu mých přání a zatím neuskutečněných snů hodně nahoře, a z motorek úplně nejvýš jak jen to jde.
Bohužel u mne je to ale tak, že motorka jako zbytný koníček má samozřejmě menší prioritu než důležitější rodinné potřeby, ale to asi znáte i mnozí z vás taky...
Její pořízení by eventuelně mohlo zkomplikovat snad jenom to, kdyby se pan Honda v dohledné době nakonec přece jenom rozhoupal a nechal pro Evropu zhomologovat svůj nový (a pro mne) taky moc krásný retro naháč CB1100 se čtyřválcovým vzduchem chlazeným (OK, plus náporový chladič oleje) nadlitrovým motorem, kterýžto stroj je zatím dodáván údajně pouze na japonský trh.
Jeho litá loukoťová kola by nevadila - odpovídají svému staršímu vzoru. A nakonec snad ani ty čtyři svody ústící pouze do jediného laufu. A pokud by ten motor měl ventilové vůle automaticky vymezované hydraulicky (jako kdysi měla už ta původní přelomová CB 750 a jak je to dnes běžné u většiny automobilových motorů), pak by to asi bylo těžké dilema
_____
Na prvních dvou stranách této plodné diskuse o retro mašině W800 jsou obrázky i jiných výrobců než Kawasaki. Souvisejí ale s (retro) tématem, a tak snad nebude vadit ani nyní, když sem dám pro představu dva obrázky z konkurenční fabriky.
Ta přelomová CB750 odstartovala před více než 40 lety (jak ten čas letí) rozmach velkých motocyklů s řadovými čtyřválcovými motory...
... a jedním ze jejich následovníků byly i stroje Kawasaki - z pozdější doby např. krásný retro naháč Zephyr.
Posledním pěkným kouskem, kterým Honda prozatím uzavírá svoji nudistickou řadu se vzduchem chlazenými čtyřválcovými motory, je nová Honda CB1100.