Otevřít seriové výfuky

a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
Odpovědět
Kawista

Otevřít seriové výfuky

Příspěvek od Kawista » pon říj 09, 2006 15:47:43

Ahoj, nevíte, kdo seriové koncovky překope na otevřené. Nechce se mi je jen vybrakovat. Průběh výkonu má pak díry.
Jo, je to na dvojvejfuk ZX10R. Narvat tam děrovaný trubky a obalit je skelnou vatou nebo čímsi. Kdyby to nestálo víc jak 5-7 tis. jsem redy.

Ozvěte se mě na mail, díky
kawista@seznam.cz

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » pon říj 09, 2006 16:01:20

Neviděl jsem výfuk desítky zevnitř ale nemyslím si že by to šlo... Sériové výfuky mají uvnitř navařené přepážky takže jedině roznýtovat (jestli tam je to Titanium) a nějak vyřezat a pak zase zavařit..... Mnohem levnější varianta bude laďák. Nicméně kobylu ti to nepřidá ani jednu... Na brzdě ti jí sice naměří... ale s tou se dá šeredit :-)

Spíš si s tím zkurvíš průběh krouťáku a výkonu. Pokud chceš zvuk tak jdi cestou nějaké neorigo koncovky (nějakou tu zmiňoval Zdrahy) a budeš mít skvělý pocit z uřvané motorky :-) A nepodíváš se s ní do Německa :-).

Jestli chceš opravdu ladit výkon a krouťák tak si připrava takových... no 100 litrů na svody a dobrou koncovku + PCIII + čas ladiče na vyhlazení palivových map.
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
GEORG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3823
Registrován: pon kvě 29, 2006 21:24:42
Bydliště: Brno

Příspěvek od GEORG » pon říj 09, 2006 16:44:27

VW je Bůh :lol:
Jako "skoro" vždy má pravdu.
Dokonce sem slyšel, že když dáš do výfuku vatu a mašina má katalizátor, tak se v té vatě drží vlhkost a výfuk brzo rezaví.
Neboli koroduje "tupci" :)

Za ty peníze, co zmiňuješ si radši kup pár barelů benzínu - bude to jistě lepší investice.

GEORG
ZX10R KRT 2016

CKC#317

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » pon říj 09, 2006 16:57:00

No že bys dostal půlku jitrnice na Skalce???? Uvidíme :-)
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
GEORG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3823
Registrován: pon kvě 29, 2006 21:24:42
Bydliště: Brno

Příspěvek od GEORG » pon říj 09, 2006 17:03:01

radši přestanu s chválou, nebo dostanu novou přezdívku " řiťolezec" :)

G.
ZX10R KRT 2016

CKC#317

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » pon říj 09, 2006 17:04:48

Vata vylítá postupně ven... dává se jenom do racingových výfuků, na ježdění na silnici je zbytečná.
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » ned říj 15, 2006 21:05:03

Přesně jak říká VW... jestli chceš jen zvuk za málo peněz, tak nějaká "laděná" koncovka, za pár korun seženeš různý noname, takovejch garážovejch firmiček je spousta... Ale chudák motorka.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

Odpovědět