ZX6-R 1999 koupě.
Re: ZX6-R 1999 koupě.
Aspoň by měl respekt a měl by motku, kterou by nemusel co dva roky měnit.
Jsem zastánecem toho, že kdo to má v hlavě v pořádku, tak ať v 18 naskočí na to na co má. Dřív to tak bylo a nebyl problém.
problém dneška je to, že kdo má do p.dele díru si koupí z machroviny motku, ale ten kdo se jako bajker narodil a odmalička ho to k tomu nějak táhne a postupoval od pionýra, přes třiapůlu na něco silnějšího, devítku zvládne. Dva roky se s tím bude seznamovat, jezdit a učit se co má kde předvídat a jak najíždět do zatáček a nebude to namachrovanej machírek, co mu tatínek zasponzoroval raketu bez zkušeností je to ideální. Dneska to už vidím, měl jsem po třiapůle koupit rovnou rexe, mít z něj strach a bylo by to lepší, než každej rokk zjisti GS 500 je málo, Inazuma 750 jede dobře, ale musí se točit a nakonec ZRX vítěz.... Všechno jede 200 a víc tak co?
Jsem zastánecem toho, že kdo to má v hlavě v pořádku, tak ať v 18 naskočí na to na co má. Dřív to tak bylo a nebyl problém.
problém dneška je to, že kdo má do p.dele díru si koupí z machroviny motku, ale ten kdo se jako bajker narodil a odmalička ho to k tomu nějak táhne a postupoval od pionýra, přes třiapůlu na něco silnějšího, devítku zvládne. Dva roky se s tím bude seznamovat, jezdit a učit se co má kde předvídat a jak najíždět do zatáček a nebude to namachrovanej machírek, co mu tatínek zasponzoroval raketu bez zkušeností je to ideální. Dneska to už vidím, měl jsem po třiapůle koupit rovnou rexe, mít z něj strach a bylo by to lepší, než každej rokk zjisti GS 500 je málo, Inazuma 750 jede dobře, ale musí se točit a nakonec ZRX vítěz.... Všechno jede 200 a víc tak co?
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Re: ZX6-R 1999 koupě.
Jsem zastance opacneho nazoru... Postupne jit nahoru.
Nikam se nehnat a ziskavat zkusenosti. I s malym objemem se da pekne vyblbnout a jezdit par let..
Nikam se nehnat a ziskavat zkusenosti. I s malym objemem se da pekne vyblbnout a jezdit par let..
ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
fofrbus
pampeliška
Ať tě vozí, kdo tě šuká!
KX250X
fofrbus
pampeliška
Ať tě vozí, kdo tě šuká!
Re: ZX6-R 1999 koupě.
I na malém objemu se můžeš pěkně vyvyálet když to nemáš v hlavě
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
Re: ZX6-R 1999 koupě.
souhlas..maximalni obsah a vykon neni zrovna to na cen se ucit..par lidi to zvladne ale vetsina ne a mnoho se jich zabije driv nez se to nauci..Honza-Zed píše:Jsem zastance opacneho nazoru... Postupne jit nahoru.
Nikam se nehnat a ziskavat zkusenosti. I s malym objemem se da pekne vyblbnout a jezdit par let..
ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
Re: ZX6-R 1999 koupě.
Myslim treba manipulace na miste, ve meste, jizda po trave. Neresim rychle vlitnuti do zatacky, ale kazdodenni rutinu, kterou vyjezdeny clovek, temer neresi.ZRX 1984 píše:I na malém objemu se můžeš pěkně vyvyálet když to nemáš v hlavě
Muze dosetrit a koupit rovnou rrrrrraketu: http://www.motoinzerce.cz/motorky/yamah ... zf-r1.html
ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
fofrbus
pampeliška
Ať tě vozí, kdo tě šuká!
KX250X
fofrbus
pampeliška
Ať tě vozí, kdo tě šuká!
Re: ZX6-R 1999 koupě.
tohle je prave problem- dlouho se s ni bude seznamovat. ono je rozdil mit k motorce respekt a nebo se motorky bat, protoze ma raketu co da skoro 300.ZRX 1984 píše:...devítku zvládne. Dva roky se s tím bude seznamovat...
jasne ze na ni muze jezdit opatrne, ale tebe by to treba bavilo, mit devitku a jezdit na pul plynu? to myslim ze je lepsi koupit v 18 sestku a zkusit co to umi, trochu ji prohnat. a az mu za par let bude pripadat ze sestka je malo tak muze premyslet o devitce
ZRX1200R
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9336
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZX6-R 1999 koupě.
moc to resite... ja "po babete koupil rexe" a vubec jsem se nebal
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
Re: ZX6-R 1999 koupě.
no a jak jsi dopadnul- po case jsi zjistil ze je to na tebe moc silna motorka a koupil sis motokolo ZZRKankX píše:moc to resite... ja "po babete koupil rexe" a vubec jsem se nebal
BTW: nemel jsi nahodou chvili ZR7?
ZRX1200R
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9336
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZX6-R 1999 koupě.
dopadl jsem tak ze ted jezdim na kole a spokojenost, clovek ma uplne jinou radost kdyz vyjede na kopecTilda píše:no a jak jsi dopadnulKankX píše:moc to resite... ja "po babete koupil rexe" a vubec jsem se nebal
dost OT ...dohodte mu nejakou peknou 6tku za maly peniz, ja bohuzel zadnou nemam
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
Re: ZX6-R 1999 koupě.
relativne peknych sestek za maly penize je dost, ale 25kW nema zadna
ZRX1200R
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
ZRX1000RR
Don't drink and drive, but smoke and fly
#399#
Re: ZX6-R 1999 koupě.
Nj právě zas.ran... 25kw jinak k té 9tce pokud nebudu mít tento rok mašinu tak si stejně od strýce pujčim zx9r teda pokud mi jí pujčí ale snad jo.
Snad něco seženu
Bral bych klidně i lehce položenou protože jí stejně chci časem do streetu hlavně aby rám , motor , geom. atp. bylo v pohodě.
Snad něco seženu
Bral bych klidně i lehce položenou protože jí stejně chci časem do streetu hlavně aby rám , motor , geom. atp. bylo v pohodě.
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9336
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZX6-R 1999 koupě.
no problem je tech 25kw, protoze se to drive zase tolik neprodavalo a hlavne ty starsi modely nejdou jednoduse seskrtit narozdil od tech novejsich...
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
- BOB
- Easy slider
- Příspěvky: 647
- Registrován: úte led 31, 2006 01:40:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZX6-R 1999 koupě.
No 25 kW je problém. rok jsem jezdil na otevřené 6 s papírama do 25. Což nebylo úplně košér a dal bych si teď přez hubu. Jinak škrtit karburátory mi tenkrát napočítali na 30 klacků. Asi by to šlo i levněji, ale chtěl jsem to do papírů.
Doporučuji ZX-6R od roku 2003 (alespoň doufám, že 2003 a ne až 2004), která už má hezky vystřikování a tam za uškrcení chtěli tuším 2500 i se zápisem o přestavbě do velkého TP.
Jinak měl jsem 6 z roku 98 a užl jsem spoustu srandy. Třeba když jsem nestihl přetočit na rezervu a karbce vyjel do sucha. Než podtlak dohnal benál, tak baterka byla v p....,u vstřiků to hezky nažene elektronické čerpadlo a není problém. Naštěstí jsem takhle vyzdechal u servisu Renoltu (či jak se to píše) a pánové mi na půl hoďky dali baterku na proud a dostal jsem i kafčo na zahřátí (zadarmo, teda za děkuji).
Jestli ti jde jen o rám podvozek a motor, tak se na ní zajeď podívat, ale v 25 kW verzi s ní asi nebude taková sranda.
Doporučuji ZX-6R od roku 2003 (alespoň doufám, že 2003 a ne až 2004), která už má hezky vystřikování a tam za uškrcení chtěli tuším 2500 i se zápisem o přestavbě do velkého TP.
Jinak měl jsem 6 z roku 98 a užl jsem spoustu srandy. Třeba když jsem nestihl přetočit na rezervu a karbce vyjel do sucha. Než podtlak dohnal benál, tak baterka byla v p....,u vstřiků to hezky nažene elektronické čerpadlo a není problém. Naštěstí jsem takhle vyzdechal u servisu Renoltu (či jak se to píše) a pánové mi na půl hoďky dali baterku na proud a dostal jsem i kafčo na zahřátí (zadarmo, teda za děkuji).
Jestli ti jde jen o rám podvozek a motor, tak se na ní zajeď podívat, ale v 25 kW verzi s ní asi nebude taková sranda.
ZX-9R 2002
CKC #41
CKC #41