Zx-12 vs zx-9
Zx-12 vs zx-9
Dovolím si založit toto hypotetické téma. Kdybych měnil zrx tak za kterou? Vždycky se mi líbila 12, ale jak už tady bylo řečené,není zbytečně vykoná? Má ten výkon na našich silnicích vůbec význam.jasný výkonu není nikdy dost ale vyvažuje to i ty minusy? (váha,cena,malá nabídka). Teď jsem měl možnost je vidět vedle sebe a velikosti mě připadají nastejno. Na suchu byla 12 pocitově těžší,ale ani na jedné jsem nejel tak nemůžu soudit co za jízdy. U 9 mám zase strach jestli to proti 11 nebude velká změna v charakteristice motoru. Je mě jasné, že výkonu bude dost, ale spíš řeším kde. S tím taky spojena životnost. Přece jen pochybuju že by někdo 12 pravidelně vytáčel do max. Je jich víc, na peníze mírně levnější.ale zase mě připadá, že se na mě kawa vykašlala a čekala už na 10 (klasické vidlice,analog budíky apod). Taky tak 40% jezdím s baťůžkem a tak nevím co na to motor u 9. Je to vše jen kdyby.nikdy jsem na sportu nejel, ale chtěl bych změnu (i když si pak možná budu nadávat)
ZX-12R naked
Souhlasim s ZRX 1984.
Dvanacka je tezka, nemotorna a prekonovana. Je krasna, ale na silnici nic moc. Pokud planujes prulety po dalnicich, tak nevahej.
Pro bezne pouziti to je horsi.
Devitka je mnohem mensi, lehci a hlavne hravejsi.
Na normalni silnici ideal. Nikdy nebudes mit malo koni a vzdy motorku pod kontrolou...
Osobne bych sel do devitky...
Zeptej se Kubi, ten ti vse vysvetli...
Dvanacka je tezka, nemotorna a prekonovana. Je krasna, ale na silnici nic moc. Pokud planujes prulety po dalnicich, tak nevahej.
Pro bezne pouziti to je horsi.
Devitka je mnohem mensi, lehci a hlavne hravejsi.
Na normalni silnici ideal. Nikdy nebudes mit malo koni a vzdy motorku pod kontrolou...
Osobne bych sel do devitky...
Zeptej se Kubi, ten ti vse vysvetli...
ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
fofrbus
pampeliška
Ať tě vozí, kdo tě šuká!
KX250X
fofrbus
pampeliška
Ať tě vozí, kdo tě šuká!
Ne, dálnicím se pokud možno vyhýbám. Pokud je u 9 jako klad zmiňované slovo malá, tak to je pro mě minus.ale fakt jsem ve velikosti moc rozdílu nenašel.(nebavím se o plastech). Zrx1984 - jak se ti jevil ten motor proti zrx? Musí se to moc vytáčet? Na zrx jsem zvyklí řadit celkem taky (abych stíhal klukům) ale přece je to jen rozmezí od 6 do max 9 t ot/m.
ZX-12R naked
Devítku jsem měl a na 12ce jsem se svezl. Devítka není výrazně menší, je ale výrazně hezčí 12ka je takový ten celoplast (málem i kolem kol), devítka vypadá a taky je výrazně odlehčenější. Po REXovi 9ka strašně pojede a 12ka ještě víc - zbytečně víc. Smysl 12ky jsem nenašel, 9ka je zábavná a kdybych si měl vybrat mězi těmito, vykašlal bych se na to a šel bych rovnou do 10ky, 9ky už budou dnes v zoufalým stavu
Počítej s tím, že ta motorka byla prodaná jako supersport (i když dnes je to cesťák) a podle toho se na ní jezdilo. Nejnovější je 8let stará a to je na supersporta hooodně, co ušetříš na motorce nasypeš do servisu a při prodeji se ti nevrátí ani ň.
Počítej s tím, že ta motorka byla prodaná jako supersport (i když dnes je to cesťák) a podle toho se na ní jezdilo. Nejnovější je 8let stará a to je na supersporta hooodně, co ušetříš na motorce nasypeš do servisu a při prodeji se ti nevrátí ani ň.
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
10tka je finančně nedosažitelná a hlavně je to už čistý sport. V9m, že někteří s mojí výškou na to vlezou, ale já chci motorku a ne překoňovanou koloběžku (v provnání s mou postavou) taky pro dva to asi nebude to pravé ořechové.
O té vyběhanosti 9tky jsem psal taky, proto si říkám, že u 12 by to hrozit nemuselo. Ale zatím u vás 9tky vede.
Btw. do kdy se prodávala, já už viděl inzerované i 2004?
O té vyběhanosti 9tky jsem psal taky, proto si říkám, že u 12 by to hrozit nemuselo. Ale zatím u vás 9tky vede.
Btw. do kdy se prodávala, já už viděl inzerované i 2004?
ZX-12R naked
2004 se začala vyrábět 10ka - takže je možné že do obchodů šly poslední kusy 9tek 12ky se dělaly tuším do 2005, ale ty poslední se zlatýma vidlema a radiálníma brzdama se vidí hrozně málo a jsou za raketu větší než 10ky 2004-05. Ten první model 10ky je ještě docela velikej ale je pravda že je ultimativnější než 9ka, na té se dá celkem slušně i cestovat. Každopádně tak pohodlné cestování jako na REXovi to nebude
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7942
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- milos ZX9R
- Easy rider
- Příspěvky: 333
- Registrován: úte bře 27, 2007 14:35:15
- Bydliště: Levoca
zeby som prispel svojou troskou ???
mam obe - na 9tke cca 25000km, na 12tke cca 8000 km
na 9tke som cestoval, sportoval (aj hodil drzku ), na 12tke to same (okrem drzky ) + okruhove dni
rozmerovo je 12tka o malinko vacsia ako 9tka, ma ale v predu mohutnejsiu kapotaz, mensi rejd a hlavne tuhsi ram + USD
vahovo je medzi nimi rozdiel minimalny - najvacsiu usporu vahy (asi 10 kg dole) na 12 som dosiahol tym ze som prestaval vyfuk. system
posed na 12tke je o par cm vyssi ako na 9 kvoli tvarovaniu sedla - je pod nim spodna cast nadrze
pohodlie aj pozicia jazdca je na oboch takmer totozna; sedadlo spolujazdca na 9tke vyzera byt pohodlnejsie (je bohatsie calunene, 12tka ma sedlo velkostou upravene tak aby pasovalo do origo prekrytu sedla
vykon motora - ci uz 9tky alebo 12tky - nemas sancu naplno vyuzit v premavke, pri cestovani su obe bez problemnov
na 9tke som dal s manzelkou a plnou batozinou HU, Chorvatsko, IT, AT a domov bez najmensich problemov
obe mozes tocit ak chces - 12tka pri 9000 ot vtlaca oci do hlavy - ale na oboch sa da jazdit na 6tke od cca 60 kmh v pohode coproidnym stylom - 12tka trosku viac "skube" kvoli vstrekovaniu (model 2002 vyssie)
9tka toci do max 11000 (nepamatam si presne, 12tka do 10500 - ja jazdim vacsinou 5-8 tis ot)
co sa tyka vydrze motora - tu v UK su borci kt. na 9tke natocili 60 000 mil/100 000 km bez zasahu do motora (www.zx9r.net)
podla mna - ak ma moto najazdene 30 000 km a nevozila v sedle kompletne bezduche hovado - tak je akurat tak fajn zabehnuta
podvozkovo sa mi 12tka vidi stabilnejsia - teda jej predna USD vidla
brzdy - myslim ze 12 a 9 su totozne Tokico 6piestik (nekorsie 9tky mali myslim 4piestik, moja je rocnik '00); velke zlepsenie na 9tke priniesli pancierove hadice a HH dosticky, 12tku ta zmena este len caka
9tka sa vyrabala do 2003, 12tka do 2005 - dobry vyber aj ceny su tu v UK
mam obe - na 9tke cca 25000km, na 12tke cca 8000 km
na 9tke som cestoval, sportoval (aj hodil drzku ), na 12tke to same (okrem drzky ) + okruhove dni
rozmerovo je 12tka o malinko vacsia ako 9tka, ma ale v predu mohutnejsiu kapotaz, mensi rejd a hlavne tuhsi ram + USD
vahovo je medzi nimi rozdiel minimalny - najvacsiu usporu vahy (asi 10 kg dole) na 12 som dosiahol tym ze som prestaval vyfuk. system
posed na 12tke je o par cm vyssi ako na 9 kvoli tvarovaniu sedla - je pod nim spodna cast nadrze
pohodlie aj pozicia jazdca je na oboch takmer totozna; sedadlo spolujazdca na 9tke vyzera byt pohodlnejsie (je bohatsie calunene, 12tka ma sedlo velkostou upravene tak aby pasovalo do origo prekrytu sedla
vykon motora - ci uz 9tky alebo 12tky - nemas sancu naplno vyuzit v premavke, pri cestovani su obe bez problemnov
na 9tke som dal s manzelkou a plnou batozinou HU, Chorvatsko, IT, AT a domov bez najmensich problemov
obe mozes tocit ak chces - 12tka pri 9000 ot vtlaca oci do hlavy - ale na oboch sa da jazdit na 6tke od cca 60 kmh v pohode coproidnym stylom - 12tka trosku viac "skube" kvoli vstrekovaniu (model 2002 vyssie)
9tka toci do max 11000 (nepamatam si presne, 12tka do 10500 - ja jazdim vacsinou 5-8 tis ot)
co sa tyka vydrze motora - tu v UK su borci kt. na 9tke natocili 60 000 mil/100 000 km bez zasahu do motora (www.zx9r.net)
podla mna - ak ma moto najazdene 30 000 km a nevozila v sedle kompletne bezduche hovado - tak je akurat tak fajn zabehnuta
podvozkovo sa mi 12tka vidi stabilnejsia - teda jej predna USD vidla
brzdy - myslim ze 12 a 9 su totozne Tokico 6piestik (nekorsie 9tky mali myslim 4piestik, moja je rocnik '00); velke zlepsenie na 9tke priniesli pancierove hadice a HH dosticky, 12tku ta zmena este len caka
9tka sa vyrabala do 2003, 12tka do 2005 - dobry vyber aj ceny su tu v UK
..... a uz su zase dve - cervena 9 '00 a zelena 7 '96 - BORN TO BE WILD !!
- BOB
- Easy slider
- Příspěvky: 647
- Registrován: úte led 31, 2006 01:40:12
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
no najdou se i hezké 9-ky. O jedné vím, ale není na prodej. Navíc se jí pár let musí odečíst (čistírna papírů.......)
Přemýšlel jsem jak o 12 (moc koníků a těžkopádná), tak o 10 (moooooooooooooooc koníků, ale hezky poslušná do zatáček), ale po svezení nejspíš zůstanu u mojí 9. 9-ka oproti 10-ce se musí trochu přemluvat do zatáček.
Taky jsem teď pořídil 6-ku a na tu jsem už mooooc velkej. Když sedím pohodlně, tak nevidím budíky a přez 150 mi to trhá nohy od mašiny. Oproti 9 kde se mi nohy začínají odlepovat až kolem 250 (téměř nikdy) to byl docela šok. Taky mě překvapil výkon té 6-ky. Když se podrží trochu ve vyšších otáčkách, tak je to skoro nerozpoznatelný rozdíl od 9-ky. Do zatáček jde ta 6-ka snad rychleji, než si na zatáčku vzpomenu. Fakt jsem byl překvapený rozdílem v pár rocích vývoje.
Za mě radím 9-ku, ale trochu pohledat abys do ní nemusel vrazit kupní cenu ještě jednou za servis.
Až mi začne bývalý batůžek na 6-ce ujíždět, tak se začnu poohlížet buď taky po 6-ce, nebo po 10-ce. Přecejen ta 6-ka je taková mrštnější potvůrka a navíc jí bude řídit osůbka s poloviční hmotností.
Přemýšlel jsem jak o 12 (moc koníků a těžkopádná), tak o 10 (moooooooooooooooc koníků, ale hezky poslušná do zatáček), ale po svezení nejspíš zůstanu u mojí 9. 9-ka oproti 10-ce se musí trochu přemluvat do zatáček.
Taky jsem teď pořídil 6-ku a na tu jsem už mooooc velkej. Když sedím pohodlně, tak nevidím budíky a přez 150 mi to trhá nohy od mašiny. Oproti 9 kde se mi nohy začínají odlepovat až kolem 250 (téměř nikdy) to byl docela šok. Taky mě překvapil výkon té 6-ky. Když se podrží trochu ve vyšších otáčkách, tak je to skoro nerozpoznatelný rozdíl od 9-ky. Do zatáček jde ta 6-ka snad rychleji, než si na zatáčku vzpomenu. Fakt jsem byl překvapený rozdílem v pár rocích vývoje.
Za mě radím 9-ku, ale trochu pohledat abys do ní nemusel vrazit kupní cenu ještě jednou za servis.
Až mi začne bývalý batůžek na 6-ce ujíždět, tak se začnu poohlížet buď taky po 6-ce, nebo po 10-ce. Přecejen ta 6-ka je taková mrštnější potvůrka a navíc jí bude řídit osůbka s poloviční hmotností.
ZX-9R 2002
CKC #41
CKC #41