cafe racer ...aneb ze srotu motorka ;-)
cafe racer ...aneb ze srotu motorka ;-)
Mám prosbu,
nevíte o nějakém katalogu s popisem a technickými údaji starších modelů kawasaki? Potřeboval bych se zorientovat hlavně v modelech Z a KZ ze 60tých a 70tých let. Díky za info.
nevíte o nějakém katalogu s popisem a technickými údaji starších modelů kawasaki? Potřeboval bych se zorientovat hlavně v modelech Z a KZ ze 60tých a 70tých let. Díky za info.
Naposledy upravil(a) marek dne stř říj 13, 2010 14:47:19, celkem upraveno 1 x.
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
na netu používám toto, ačkoli jsou tam chyby
http://www.motorcyclespecs.co.za/bikes/Kawasaki.htm
knižně netuším....
http://www.motorcyclespecs.co.za/bikes/Kawasaki.htm
knižně netuším....
CKC # 594
Díky, to jsem přesně hledal. Ku..a to je modelů jak nasraných!Dargas píše:na netu používám toto, ačkoli jsou tam chyby
http://www.motorcyclespecs.co.za/bikes/Kawasaki.htm
knižně netuším....
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
kafac
Marku marku. Koukam ze ti to neda .
Asi vim co tim sledujes. Ja pouzivam knizku. Je to starsi vydani v anglictine history of japanese motorcycles.
taky se do toho uz poustis?

Asi vim co tim sledujes. Ja pouzivam knizku. Je to starsi vydani v anglictine history of japanese motorcycles.
taky se do toho uz poustis?
ZRX 1200 R (2002)
KZ 750 (1977)
minibike
(Loud pipes save lives)
KZ 750 (1977)
minibike
(Loud pipes save lives)
Re: kafac
Hlodá mi to v kokosu. Problém je v tom že všechny dvouválce, co kawa dělala, mají hovno výkon. Pod 70 koníků nejdu i kdybych to musel udělat ze čtyřválce. Nemíním podřizovat výkon formě. V extrémním případě mi dokonce i drátěná kola můžou políbit prdel s ohledem na váhu. Vychází z toho Z650 nabo Z750 od 1979 výš. I když, kdybych kápl na šikovnou W650 tek to s těma koníkama nakonec zkousnu . . . . uvidíme. Co ty, jdeš po té Z750 78?tequila píše:Marku marku. Koukam ze ti to neda .![]()
Asi vim co tim sledujes. Ja pouzivam knizku. Je to starsi vydani v anglictine history of japanese motorcycles.
taky se do toho uz poustis?
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Re: kafac
Nevím, jakou máš představu, co tak použít 3válec?marek píše:Hlodá mi to v kokosu. Problém je v tom že všechny dvouválce, co kawa dělala, mají hovno výkon. Pod 70 koníků nejdu i kdybych to musel udělat ze čtyřválce. Nemíním podřizovat výkon formě. V extrémním případě mi dokonce i drátěná kola můžou políbit prdel s ohledem na váhu. Vychází z toho Z650 nabo Z750 od 1979 výš. I když, kdybych kápl na šikovnou W650 tek to s těma koníkama nakonec zkousnu . . . . uvidíme. Co ty, jdeš po té Z750 78?tequila píše:Marku marku. Koukam ze ti to neda .![]()
Asi vim co tim sledujes. Ja pouzivam knizku. Je to starsi vydani v anglictine history of japanese motorcycles.
taky se do toho uz poustis?
ZRX 1200 R
Marku ja po ni jdu. nehlede na to ze si chci postavit kaface ne kvuli vykonu ale presne podle ducha, kterej
cafe racer znamena. To znamena motorka 1, 2 nebo 4 valec. Maximalni vykon 60 koni , prestavena ze seriove
dobove motorky. maximalne odlehnena a absolutne nepohodlna. Zkus si o tom precist neco v historii.
Nehodlam s tim nekde litat a zavodit. Stejne to nepojede vic nez 160. vlastne to ani nikomu nejezdilo.
Kdo dosahl hranice 160km tak ho nejak ocenili. Ale ted bych si vymyslel. Jestli chces fakt dobovyho kaface
tak bych tam ani veci vykon nechtel. Ty ramy na to nebyli staveny. A uvidis sam ze jizda v kilu na necem takhle
pekelnym bude slusnej zazitek. Ted jsem se na ty kz750 ze 1977 projel a je to uplne o necem jinym. Stejne jsem se
porad tlemil.
usmev me presel az kdyz jsem se blizil ke krizovatce a ten jeden kotouc s jednim pistkem vubec nebrzdil.
Nic mene dobre to dopadlo. Krome toho pokud tu motorku odlehcis-tak v pripade te kawy se ze 220 kg dostanes
na nejakych 170-180kg tak to bude hned o neco sviznejsi.
Ale ja uz jsem rozhodly. Poslu ti odkaz jsou tam i videa
uvidis-fakt narez. Jsou tam i ty stavby popsane- co je mnenene, co zustava a tak. tak se pobav:
http://www.wrenchmonkees.com/bikes.html
cafe racer znamena. To znamena motorka 1, 2 nebo 4 valec. Maximalni vykon 60 koni , prestavena ze seriove
dobove motorky. maximalne odlehnena a absolutne nepohodlna. Zkus si o tom precist neco v historii.

Nehodlam s tim nekde litat a zavodit. Stejne to nepojede vic nez 160. vlastne to ani nikomu nejezdilo.
Kdo dosahl hranice 160km tak ho nejak ocenili. Ale ted bych si vymyslel. Jestli chces fakt dobovyho kaface
tak bych tam ani veci vykon nechtel. Ty ramy na to nebyli staveny. A uvidis sam ze jizda v kilu na necem takhle
pekelnym bude slusnej zazitek. Ted jsem se na ty kz750 ze 1977 projel a je to uplne o necem jinym. Stejne jsem se
porad tlemil.

usmev me presel az kdyz jsem se blizil ke krizovatce a ten jeden kotouc s jednim pistkem vubec nebrzdil.
Nic mene dobre to dopadlo. Krome toho pokud tu motorku odlehcis-tak v pripade te kawy se ze 220 kg dostanes
na nejakych 170-180kg tak to bude hned o neco sviznejsi.

uvidis-fakt narez. Jsou tam i ty stavby popsane- co je mnenene, co zustava a tak. tak se pobav:
http://www.wrenchmonkees.com/bikes.html
ZRX 1200 R (2002)
KZ 750 (1977)
minibike
(Loud pipes save lives)
KZ 750 (1977)
minibike
(Loud pipes save lives)
A tohle je princezna: A to druhy je garaz ve ktery si vzadu vsimni zeleny kawy. je to 3 valec 70 koniku ze stejny doby
a za mesic bude na prodej za 2500 euro zrestaurovany. byl jsem u toho chlapika kdyz jsme jeli z mostu. ma toho tam
furu kdyby jsi neco chtel tak ti na nej muzu dat kontakt.


a za mesic bude na prodej za 2500 euro zrestaurovany. byl jsem u toho chlapika kdyz jsme jeli z mostu. ma toho tam
furu kdyby jsi neco chtel tak ti na nej muzu dat kontakt.


ZRX 1200 R (2002)
KZ 750 (1977)
minibike
(Loud pipes save lives)
KZ 750 (1977)
minibike
(Loud pipes save lives)
Jak mě se to momentálně jeví, tak café je z dnešního pohledu celkem široké spektrum různě upravených motorek. Původní ideu - "odlehčil jsem tu mrchu, Johne, a vo co že ti ujedu" - můžeš interpretovat různými způsoby:
např. klasický anglický bike ze 60tých odmašlený od zbytečné zátěže - při takto radikálním postupu nemáš moc na výběr a můžeš začít shánet Nortona nebo Triumfa či BSA, to je celkem jasný. Design 1, styl 1, výkon 5
Druhý extrém je koupit sériovou Duknu alá kafáč (nevím co to je za model).
A všechno ostatní je někde mezi tím. Záleží jestli upřednostníš výkon nabo počet válců nebo co vlastně . . . .
Ale zatím o tom hodně přemyšlím a snažím se o tom něco pozjišťovat, takže uvidíme kam se to vyvine.
např. klasický anglický bike ze 60tých odmašlený od zbytečné zátěže - při takto radikálním postupu nemáš moc na výběr a můžeš začít shánet Nortona nebo Triumfa či BSA, to je celkem jasný. Design 1, styl 1, výkon 5
Druhý extrém je koupit sériovou Duknu alá kafáč (nevím co to je za model).
A všechno ostatní je někde mezi tím. Záleží jestli upřednostníš výkon nabo počet válců nebo co vlastně . . . .
Ale zatím o tom hodně přemyšlím a snažím se o tom něco pozjišťovat, takže uvidíme kam se to vyvine.

ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
Třeba toto (je to jedna z motorek z toho tvého odkazu). Je to kafáč? Rozhodně ano! A je to GPZ čtyřvál v Zetkovém rámu na litých kolech.

A toto je dokonce Zephyr a vypadá úžasně

Asi se nakonec vydám nějakou podobnou cestičkou

A toto je dokonce Zephyr a vypadá úžasně

Asi se nakonec vydám nějakou podobnou cestičkou

ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367