Přední brzdové kotouče
Přední brzdové kotouče
Zdravím, chtěl bych Vás poprosit o radu. Moje přední kotouče na ZX12rku(2001) už dávají při větším brždění rázy do řidítek, proto sem se rozhodl pro jejich výměnu. Dozvěděl sem se však, že se dají rovnat, respektive repasovat. Doporučili byste to? Popřípadě kde bych sehnal nějaké cenově přijatelné nové? Co sem tak koukal tak asi nejlépe by vyšla objednávka z Ameriky, ale nemám s tím moc velké zkušenosti. Předem moc děkuji za každou seriózně míněnou radu.
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
Nad 100USD jde vše celnicí, tak nezapomeň že soudruzi celníci si řeknou ještě o 30 stříbrných.Jamharad píše:Aha čili objednat z Ameriky....a neděláte nějakou hromadnou objednávku na konci sezóny či něco podobného? Nemám s tím žádné zkušenosti tak bych nerad narazil na nějaký podvod....
Hromadná objednávka se dělala jen např.: na trička . Do takovéhle akce jde jen nějaký dobrák, jako admin a pod...
Jakýkoli prostředník (nemyslím ukazovák) chce jakous takous záruku, že se se zbožím nebude fotit u Lídlu barevně ve slevách...
Viz Tvůj nick,2příspěvky, nikdo neví kde jsou Domažlice, natož Tvé bydliště a pod. Když zaplatíš zálohu... a detaily napíšeš PM, pak jo.
A jde i o to...jaké ty kotouče chceš...(vyber co chceš a pak se může řešit koupě a dovoz)
např.: google - klíčová slova : front brake rotor ZX12 , protože kdo to má furt louskat.
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
Najeto mám 22k a podle mého jsou to kotouče, pač když se podívám při jízdě zkrz řidítka na kotouče je to, ikdyž minimálně, vidět. Jinak sice mám dva příspěvky, ale založil sem si tento nový nick pač sem tu nějakou dobu nebyl a zapoměl sem přihlašovací údaje. Čili co se solventnosti týče, snad dobrý. Kupoval sem např. od Martyho svody a koncovku Arrow v Hradci Králové:-). Ale je pravda že vyzkouším nejdříve desky pro sichr.
Zase je škoda dávat nový desky na starý kotouče,pokud je budeš muset měnit.Pokud ti to vybruje do řidítek,tak jsou to kotouče.Můžeš je pro sichr změřit.Myslím že to má být monimum nějak 4.5mm.Je to na nich i napsaný.Jestli budeš potřebovat,dám ti na nový kotouče dobrý kontakt.Já si je nechal dělat loni na začátku sezony a nemají chybu.Cena za jeden cca 3000kč.
Černá Mamba 1200
Z 500
Z 500
To platí i naopak, stejně ty desky bude muset vyměnit, ať jsou opotřebeny míň nebo víc při výměně kotoučů, tak bych vylučovací metodou zkusil desky, při projetí to pozná a pak bych řešil kotouče.MajaZRX píše:Zase je škoda dávat nový desky na starý kotouče,pokud je budeš muset měnit.Pokud ti to vybruje do řidítek,tak jsou to kotouče.Můžeš je pro sichr změřit.Myslím že to má být monimum nějak 4.5mm.Je to na nich i napsaný.Jestli budeš potřebovat,dám ti na nový kotouče dobrý kontakt.Já si je nechal dělat loni na začátku sezony a nemají chybu.Cena za jeden cca 3000kč.
ZX-6R (636) 2005
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148
Co na nich vidíš? Pokud jsou slabší než mají minimum, tak se to projevuje až při zahřátí při brždění, protože se nestačí chladit. Nějakou paměť asi mít budou a zůstanou pokřivený, já teda nic nevidím, když se snažím zjistit co se na předním kole děje, mě to začíná hrčet při intenzivním brzdění, a díval jsem se na desky, ty jsou na výměnu, ještě pokud to kope do řídítek, tak taky může být volný řízení v krku a taky třeba i přední gumou. To se těžko zjistí, chce to asi vylučovací metodou spravit vše postupně.Jamharad píše:Najeto mám 22k a podle mého jsou to kotouče, pač když se podívám při jízdě zkrz řidítka na kotouče je to, ikdyž minimálně, vidět. Jinak sice mám dva příspěvky, ale založil sem si tento nový nick pač sem tu nějakou dobu nebyl a zapoměl sem přihlašovací údaje. Čili co se solventnosti týče, snad dobrý. Kupoval sem např. od Martyho svody a koncovku Arrow v Hradci Králové:-). Ale je pravda že vyzkouším nejdříve desky pro sichr.
ZX-6R (636) 2005
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148