PROSÍM O RADU
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: pon srp 30, 2010 09:02:50
Čau kawaři,tak sem dneska byl v servisu a jsem z toho celý rozpolcený.Dojel sem do Kawasaki,tady na kladně,přišel sám majitel,motorku si poslechl a usoudil že by to mohl být ten řetízek k alternátoru,v tu chvíli naprosto zjevné,samozřejmě je bez šponováku,cena za výměna cca 5000 komplet.Nedalo mi to a zajel sem ke chlápkovi u kterýho motorku servisuju,cca kilometr,hned neměl čas,tak po čtvrthodině přišel mašinu sme natočili a už i já sem slyšel že to klapání neni tolik závyslé na alternátoru,nebo spíš na jeho zátěži.Řekl mi že by to mohl být rádoby dvojhmotový uložení spojkovýho koše a to stojí cca 15000.Tak už v tu chvíli skleslý a přešlý sem jel mešinu trošku protahnout,když už je venku.Dostala pořádný kouř až do červený na otáčkoměru,dojel sem do garáže a ještě jednou to skoukl.V tuhle chvíli kdy byl motor ohřátý kompletně celý že spínal větrák absolutně žádná odezva na alternátor,klepání lehce stichlo a bylo jedno co běží.Najednou se tam oběvil chlap a řiká,no jo kawasaki,to je rámus,naprosto prej běžný u týhle značky ,že je slyšet motor,ale doporučil vyměnit rozvodák.Tak ted mi řekněte co to teda je a jestli je to normálni.
Chtěl bych vás poprosit jestli někdo nejste z okolí kladna a máte na mašině najeto kolem 45 tis,že by sme se někde potkali na vyjíždce a já bych jen poslech váš motor,Mě osobně to přijde divný,ale je možný že slyšim trávu růst protože slyšim jen hondy a yamahy.A ještě jestli nemáte tel číslo na nějakýho borce z kawy který se vážně vyzná.Díky
Chtěl bych vás poprosit jestli někdo nejste z okolí kladna a máte na mašině najeto kolem 45 tis,že by sme se někde potkali na vyjíždce a já bych jen poslech váš motor,Mě osobně to přijde divný,ale je možný že slyšim trávu růst protože slyšim jen hondy a yamahy.A ještě jestli nemáte tel číslo na nějakýho borce z kawy který se vážně vyzná.Díky
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Zdar,mám ZX9 r.v.94 tzn. stejný motor jako má r.97
Řetízky jsou tam dva co můžou dělat rachot:
-rozvodový
-pohon alternátoru
Oba dva mají napínák. Rozvodový je možné zkontrolovat na pravé straně ze zadu na válci motoru.
Ten druhy je pod spojkovým košem dole.
Měl jsem to rozebrané a oba jsem měnil,tak když budeš něco potřebovat,snad poradím.
Jinak těch 15tis.Kč je totální blbost.
Řetízky jsou tam dva co můžou dělat rachot:
-rozvodový
-pohon alternátoru
Oba dva mají napínák. Rozvodový je možné zkontrolovat na pravé straně ze zadu na válci motoru.
Ten druhy je pod spojkovým košem dole.
Měl jsem to rozebrané a oba jsem měnil,tak když budeš něco potřebovat,snad poradím.
Jinak těch 15tis.Kč je totální blbost.

ZX9-R r.v. 94 předělaná na naháče
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: pon srp 30, 2010 09:02:50
pro tomast 33
Ahoj,díky za odpověd,ještě tě trošku vyzpovídám.Jak vidíš tak ani servis kawasaki v tom nemá jasno,proto jim to nedám dělat,můžeš mi prosím tě napsat zhruba nejdřív postup dotažení napínáku řetízku alternátoru,jak moc dotahnout aby to neodnesla ložiska,a popřípadě jeho výmenu,musí motor ven a musí se půlit?nebo se tam leze přes vanu??Je potřeba nějaký special tools??
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: pon srp 30, 2010 09:02:50
pro volswagna
díky,je to tenhle, Kutnohorsá 288/82/
10900 Praha 10- Dolní Měcholupy ???
10900 Praha 10- Dolní Měcholupy ???
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9360
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: pro volswagna
jo je to onLukas-ninja píše:díky,je to tenhle, Kutnohorsá 288/82/
10900 Praha 10- Dolní Měcholupy ???
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
Re: pro tomast 33
Motor se vyndávat nemusí,všechno se dá krásně udělat přes víko spojky. Spojka komplet ven,na tom je nejhorší sundat koš. Potřebuješ ořech 36 a pořádnou páku,nebo pneumatické kladivo. Já to povoloval se zařazenou 6 a zablokovaným kolem. Pak je to všechno jako na dlani. Dole je napínák na dvou inbusech a nahoře dvě vodící lišty,ta na levé straně se dá kousek přišponovat. Když to uděláš,tak ten spodní napínák si to doladí sám,aby to bylo akorát.Není to nic složitého,ale záleží jak jsi zručný. Já jsem letecký mechanik,tak mi připadá celá motorka jako koloběžka.Lukas-ninja píše:Ahoj,díky za odpověd,ještě tě trošku vyzpovídám.Jak vidíš tak ani servis kawasaki v tom nemá jasno,proto jim to nedám dělat,můžeš mi prosím tě napsat zhruba nejdřív postup dotažení napínáku řetízku alternátoru,jak moc dotahnout aby to neodnesla ložiska,a popřípadě jeho výmenu,musí motor ven a musí se půlit?nebo se tam leze přes vanu??Je potřeba nějaký special tools??

ZX9-R r.v. 94 předělaná na naháče
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: pon srp 30, 2010 09:02:50
-
- Příspěvky: 17
- Registrován: pon srp 30, 2010 09:02:50