Zdar, hledám někoho kdo by uměl rozchodit vyměněnou řídící jednotku. Ta moje se totiž přehřívá.
Dělá mi to přesně to co lidem v tomto fóru http://www.zxforums.com/forums/zx-6r-fo ... lling.html
Koupil jsem teda na ebayi ECU a naivně si myslel, že bude fungovat americká ECU v evropské ZX6R. Ale problém je imobilizér americká ho nemá evropská jo.
Sehnal jsem teda evropskou ECU, vyměnil ji, chtěl jsem k ní zaregistrovat svoje klíče, ale problém je ''nečekaně'' zase imobilizér.
V manuálu se píše, že po zasunutí červenýho klíče by se ten měl v řídící jednotce zaregistrovat (FI bliká krátce, 1 sec. pauza a zase krátce) a spustit registrační mód pro černý klíče (FI 0,5 sec. svítí 0,5se. nesvítí)
Když dám já červenej klíč FI bliká jak pominutý. Podle manuálu asi Master key Collation error. Má ještě zaregistrovaný minulý klíče a moje nechce?
Jde se nějak jednoduše zbavit imobilizéru a jezdit s americkou ECU nebo z evropské ECU vymazat starý klíčě?
Poradí někdo
Díky
ZX6R 06 problém s řídící jednotkou (vyřešeno)
ZX6R 06 problém s řídící jednotkou (vyřešeno)
Naposledy upravil(a) yellec dne pon zář 13, 2010 22:21:47, celkem upraveno 1 x.
Nechce se mi to forum cist, tak hodim jen trosku teorie:
Americka verze muze mit treba prohozeny nekery piny nebo neco jinak zapojeny.
Co se tyka eu verze, tak problem s imobilizerem je ten, ze ho na svuj klic nenavazes a set jednotky s imobilizerem stoji raketu.
Dalsi variantou je sehnat nejakou ridici jednotku z "druhovyroby" resp. od nejaky ladicsky firmy.
Ale jako nejlevnejsi reseni bych videl tu US jednotku -jen to chce nekde zjistit co je mezi tou US a EU verzi jinak abys to mohl upravit
Americka verze muze mit treba prohozeny nekery piny nebo neco jinak zapojeny.
Co se tyka eu verze, tak problem s imobilizerem je ten, ze ho na svuj klic nenavazes a set jednotky s imobilizerem stoji raketu.
Dalsi variantou je sehnat nejakou ridici jednotku z "druhovyroby" resp. od nejaky ladicsky firmy.
Ale jako nejlevnejsi reseni bych videl tu US jednotku -jen to chce nekde zjistit co je mezi tou US a EU verzi jinak abys to mohl upravit

ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
Předchozí majitel jezdil totiž s laďákem kterej asi topil víc než je zdrávo pro řídící jednotku a načal ji. Před prodejem tam vrátil origo výfuk a já v pohodě odjezdil další 2 sezóny. Letos ale podle venkovní teploty mi cca po 40 minutách jízdy začne pocukávat motor jako když dochází benzín a za chvilku chcípne.
Nejde pak ani nastartovat. Když počkám 10-15 minut ujedu dalších 20 km než chcípne zas.
V servisu na nic nepřišli tak jsem začal hledat a našel to americký forum kde řešili stejnej problém. Všem pomohla výměna ECU.
Nová ECU pro evropskou ZX6R stojí přes 27 000 tak snad existuje způsob jak rozchodit jetou.
Když připojím Americkou ECU a chci nastartovat bliká FI a motor netočí.
Pomohl by vyměnit kabelovej svazek za americkej?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/05-06-Ka ... ccessories
Nebudu potřebovat ještě Ignition Switch (nevím jak česky asi spínací skříňku) s klíčema a bůhví co ještě?
Nejde pak ani nastartovat. Když počkám 10-15 minut ujedu dalších 20 km než chcípne zas.
V servisu na nic nepřišli tak jsem začal hledat a našel to americký forum kde řešili stejnej problém. Všem pomohla výměna ECU.
Nová ECU pro evropskou ZX6R stojí přes 27 000 tak snad existuje způsob jak rozchodit jetou.
Když připojím Americkou ECU a chci nastartovat bliká FI a motor netočí.
Pomohl by vyměnit kabelovej svazek za americkej?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/05-06-Ka ... ccessories
Nebudu potřebovat ještě Ignition Switch (nevím jak česky asi spínací skříňku) s klíčema a bůhví co ještě?
- Kuba
- Ghostrider
- Příspěvky: 5888
- Registrován: pon črc 31, 2006 09:31:32
- Bydliště: za sedmero kopci a potoky
naprogramování nového klíče si neuděláš sám, udělají ti to v kawasaki ASKO KC.
možná proto ti to nefunguje i když máš červený klíč a strkáš ho do zapalování jako blázen a pak ten černý, tak to je málo, ještě je k tomu nějaká blbost která se napíchne na řídící jednotku.
možná proto ti to nefunguje i když máš červený klíč a strkáš ho do zapalování jako blázen a pak ten černý, tak to je málo, ještě je k tomu nějaká blbost která se napíchne na řídící jednotku.
nejrychlejší je můj anděl strážný
CKC#387
Z1000SX
ZX6R
CKC#387
Z1000SX
ZX6R
Vyřešeno
Tak bohužel na to byli v ASKO krátcí. Říkaj že jakmile je ECU spárovaná s červeným klíčem, s jiným už spárovat nepůjde. Ale google pomohl a nakonec jsem na Ebayi našel šikovnýho Poláka co to dovede. Poslal jsem mu ECU i s klíčema a za 200 dolarů mi to rozchodil. Najeto 900 km bez problému.