Prosím o radu. Tenhle problém souvisí zřejmě s tím, že jsem nechal zavařit koncovku (koncovka je origo Kawa) a dokonale ji dotěsnil ke svodu, ale nemohu to říct na 100%.
Prostě motor nereaguje na plyn od volnoběhu, ale při přidávání se napřed něděje nic (jakoby se to zahlcovalo, ale chová se to tak divně) a pak to naráz skočí na 2500÷3000ot., pak už jede normálně, je to dost otravné třeba při rozjíždění. Motka je poměrně čerstvě seřízená, ale seřizovalo se to s tím nětěsnícím napojením na svod. S tím mě napadají dvě možnosti, buď že něco zůstává viset v karburátorech a nebo že je to dole moc bohaté a zahlcuje se to. Moc zkušeností s tím ale nemám, tak prosím o vaše názory, případně rady jak to seřídit/spravit.
Jedná se o tu moji ZX-6R 1997. Dík.
Edit nevylučuju ani možnost, že tam některý z předchozích majitelů měl laďák a motka je nastavená na něj a při prodeji tam vrazil standardní koncovku
"Díra" mezi volnoběhem a 2500 ot.
"Díra" mezi volnoběhem a 2500 ot.
ZX-6R 1997
#1385#
#1385#