nejede pomoc ZX6R NINJA 97

Uživatelský avatar
spamak
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 30
Registrován: sob kvě 08, 2010 02:20:58
Bydliště: Česká Kamenice

Příspěvek od spamak » stř čer 30, 2010 02:46:36

Možná vám to přijde jako blbej vtip ,ale motor jsem vyměnil na všech válcích 11 a ta díra na 6000 ot. je tam stále takže když někdo bude potřebovat motor mám ho náhradní .Tím končím jsem v pasti a tři servisy které zkoušely všechno možné taky.

Uživatelský avatar
jaris
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 280
Registrován: čtv bře 02, 2006 23:04:03
Bydliště: Č.B.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jaris » stř čer 30, 2010 20:54:59

to mi nerikej, tak ja se tam k vam snad vydam :) zajimava zavada. jeste me napada elektrika - snimac polohy kliky, prip. zapalovani. Kdysi kdyz sem si nebyl jistej, posilal sem to do ignitechu a za kilco mi tam tu jednotku zmerili, urcite by umeli zmerit i snimac

edit - a karburatory tam zustaly stejny, nebo si je taky menil ??
ZXR 750 '93
__CKC201__

Uživatelský avatar
spamak
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 30
Registrován: sob kvě 08, 2010 02:20:58
Bydliště: Česká Kamenice

Příspěvek od spamak » stř čer 30, 2010 21:21:23

Karburátory zůstaly stejné akjorát se přetryskovali a jediný na co ještě upozornily že možná membrány by to mohli udělat,že jsou prý vytahané

Uživatelský avatar
jaris
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 280
Registrován: čtv bře 02, 2006 23:04:03
Bydliště: Č.B.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jaris » stř čer 30, 2010 21:32:50

vyzkousel bych ten test co sem ti psal predtim, jen bych ho trochu modifikoval... pripoj na karburatory flasku s benzinem, tak aby byla vejs nez karburatory. a u kazdyho karburatoru vyzkousej vypoustet benzin zespoda plovakovy komory,musi tect porad. zjistis jestli dobre otviraj jehlovy ventily. Kdyz to bude OK vyzkousel bych tu flasku pridelat nekam na moto - aby byla porad vejs nez karburatory a projet to.
ZXR 750 '93
__CKC201__

Uživatelský avatar
spamak
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 30
Registrován: sob kvě 08, 2010 02:20:58
Bydliště: Česká Kamenice

Příspěvek od spamak » čtv črc 01, 2010 02:41:07

Ok díky vyzkouším

Uživatelský avatar
spamak
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 30
Registrován: sob kvě 08, 2010 02:20:58
Bydliště: Česká Kamenice

Příspěvek od spamak » stř črc 07, 2010 20:09:26

Tak a dál,víte co je nejhorší ono se to začíná zhoršovat a je to oto silnější čím víc je teplá

Uživatelský avatar
spamak
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 30
Registrován: sob kvě 08, 2010 02:20:58
Bydliště: Česká Kamenice

Příspěvek od spamak » stř črc 07, 2010 20:10:44

prosím nemá někdo schéma zapojení hadi okolo vacua myslím že tam je toho nějak málo

Uživatelský avatar
bushman
Příspěvky: 27
Registrován: sob kvě 22, 2010 16:42:29
Bydliště: Slavkov

Příspěvek od bushman » stř črc 07, 2010 20:44:37

Zkus si stahnout

http://rapidshare.com/files/205755847/K ... erman_.zip

pro tebe bude z toho asi nejzajímavější část:
19_KABEL_UND_ZUEGE.PDF

Je to sice v němčině, ale zato přesně pro 1997, v nějakém civilizovanějším jazyce se mi to nepodařilo bohužel najít.

Ještě můžeš zkusit:
http://uloz.to/1327376/kawaski-zx600-63 ... manual.pdf

ten jsem ještě neviděl, akorát ho stahuju.
edit tak tohle je klasický Haynes, řekl bych lepší z Haynesů, které mě osobně teda příjdou málo podrobné a nepřehledné, ale tenhle vypadá OK.
ZX-6R 1997
#1385#

Uživatelský avatar
kawasan
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1006
Registrován: pon kvě 25, 2009 19:54:18
Bydliště: Opočno

Příspěvek od kawasan » stř črc 07, 2010 22:22:18

spamak píše:Tak a dál,víte co je nejhorší ono se to začíná zhoršovat a je to oto silnější čím víc je teplá
Hele a nemáš jenom trochu přeloženou palivovou hadičku mezi ventilem a palivovým filtrem???Mě vyměnily hadičku,dali neorigo a v momentě kdy se ohřála a já to trochu opepřil tak BRRRRRRR a konec.Nakonec jsme to vyřešili ohnutou mosaz.trubičkou a je klid.Samo,že origo profil.hadička by měla zajistit dostatečný přísun paliva-schválně na to mrkni až pojedeš a stane se to-je to pod nádrží v místě napojení rámú.Někdy to bejvá takováhle blbost. :wink:
ZX9R ninja - macíček

Uživatelský avatar
spamak
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 30
Registrován: sob kvě 08, 2010 02:20:58
Bydliště: Česká Kamenice

Příspěvek od spamak » čtv črc 08, 2010 20:16:48

Děkuji,ale hadička to nedělá ,palivový filtr je nový,jedině co jsem našel prasklou hadici která z masky zásobí vzduchem karburátory,a jeden vstup u vacuový pumpy je bez hadice tak nevím jestli to má vliv

Uživatelský avatar
spamak
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 30
Registrován: sob kvě 08, 2010 02:20:58
Bydliště: Česká Kamenice

Příspěvek od spamak » čtv črc 08, 2010 22:07:55

musí tam být ten filtr s uhlím a separátor,zněho by to mělo vést do toho vacuum ventilu a mě tam nic nevede ,je to asi jenom přívod vzduchu aby nebyl špinavý,
Tím končím stejně jako 4 servisy přede mnou máteli někdo zájem dejtě vědět at žijí servisy

Uživatelský avatar
bushman
Příspěvky: 27
Registrován: sob kvě 22, 2010 16:42:29
Bydliště: Slavkov

Příspěvek od bushman » čtv črc 08, 2010 22:16:39

Jestli to vyfotíš, tak se můžu podívat na té svojí jak to má vypadat správně.
ZX-6R 1997
#1385#

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5069
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » pát črc 09, 2010 02:43:02

vakuová pumpa, uhlí ve filtru...fakt mluvíš o šestce motorce? :shock:
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
spamak
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 30
Registrován: sob kvě 08, 2010 02:20:58
Bydliště: Česká Kamenice

Příspěvek od spamak » pát črc 09, 2010 22:44:19

Oprava podtlakový ventil

Odpovědět