-
Slicks
- Příspěvky: 4
- Registrován: ned čer 20, 2010 16:12:45
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Slicks » ned čer 20, 2010 16:28:02
Zdravím. Prosím o radu v čem by mohl být problém. Nastartoval jsem, nechal zahřát na provozní teplotu zařadil 1 a motorka zdechla a jemně pohasly kontrolky oproti normálu. Vypnul sem klíček znovu zapnul a vse se opakovalo někdy jsem nestihnul ani zařadit. Asi na podesáte se to rozjelo, ale ujel sem tak 2 km a motor začal ztrácet výkon až zdechnul. Starter točil, ale motor nechytnul. Asi po 10 min čekání jsem to zkusil a motor naskočil . Opet jizda 2 km a vse se opakovalo.
-
farmář
- Ghostrider

- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
Příspěvek
od farmář » ned čer 20, 2010 19:36:12
jsi si jistej, že ti neblbne bezpečnostní vypínač na stojánku? co kostry?
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
-
muWme
- Easy slider

- Příspěvky: 582
- Registrován: ned zář 13, 2009 20:09:33
- Bydliště: Praha (Lanškroun)
Příspěvek
od muWme » pon čer 21, 2010 07:36:46
farmář píše:jsi si jistej, že ti neblbne bezpečnostní vypínač na stojánku? co kostry?
ten stojanek to asi nebude... ja sem ho zapominal v zacatcich schovavat a stroj zdechnul ale az pri pokusu o rozjezd pousteni spojky a to okamzite
takze kvalt jsem tam v pohode hodil i se stojankem to spis ta elektrika...
CKC#1306
Gilera KZ 125 > Ninja ZX-9R 01 (2002) > Versys Green 09 (2011) > NIC
-
Slicks
- Příspěvky: 4
- Registrován: ned čer 20, 2010 16:12:45
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Slicks » pon čer 21, 2010 19:40:10
Stojánek to určitě není, protože to chcípá nekdy i před zařazením. Spíš sem myslel nějaká součástka co má něco společného s benzinem a elekrikou. Ale nemám vůbec páru jestli tam něco takového vůbec je, nebo je to všechno mechanické.
-
Slicks
- Příspěvky: 4
- Registrován: ned čer 20, 2010 16:12:45
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Slicks » sob čer 26, 2010 12:55:44
Takže příčina odstraněna závada stále odstraněna není. Po sundání nádrže jsem našel prodranou izolaci na kabelu k čerpadlu. To bude asi to pohasínání kontrolek a chcípání motoru z nedostyatku paliva. Ale zřejmě odešlo ještě něco jiného protože po nastartování se sytičem vyletí otáčky na 7 tis a i po zahřání není možné nastartovat bez sytiče nevíte někdo co to může být? Čerpadlo funguje to jsem zkoušel.
-
muWme
- Easy slider

- Příspěvky: 582
- Registrován: ned zář 13, 2009 20:09:33
- Bydliště: Praha (Lanškroun)
Příspěvek
od muWme » pon čer 28, 2010 07:51:54
a nechtelo by to minimalne pro jistotu procistit celou palivovou soustavu? estli neni nejakej bordel v nejake trysce...
CKC#1306
Gilera KZ 125 > Ninja ZX-9R 01 (2002) > Versys Green 09 (2011) > NIC
-
Slicks
- Příspěvky: 4
- Registrován: ned čer 20, 2010 16:12:45
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Slicks » pát črc 02, 2010 22:10:49
Problém zdá se je zatím vyřešen. Došlo k prodření kabelu čerpadla o nádrž tím se to zkratovalo a odnesly to svíčky. Zatím je to jen teoretická rovina pač jsem se ještě pustil do těsnění pod hlavou takže momentálne je motor rozebraný. Ale jinak děkuji všem za snahu.