Z750 nastavení podvozku
Z750 nastavení podvozku
Zdravím,
mám z750 04 a chtél bych Vás požádat o radu. Jak se dá nastavit zadní pérování?že je tam taková stavitelná matice vím,kde jsou různé polohy, ae nedošel jsem na způsob jak tím pootočit..a dá se nastavit nějak předek?
jinak na kolik máte nafouklé pneu, když jezdíte sami,nebo ve dvou?
Ve dvou se mi zdá motorka v zatáčkách stabilní, ale když jedu sám tak se mi zdá že v zatáčce plave.
Díky
mám z750 04 a chtél bych Vás požádat o radu. Jak se dá nastavit zadní pérování?že je tam taková stavitelná matice vím,kde jsou různé polohy, ae nedošel jsem na způsob jak tím pootočit..a dá se nastavit nějak předek?
jinak na kolik máte nafouklé pneu, když jezdíte sami,nebo ve dvou?
Ve dvou se mi zdá motorka v zatáčkách stabilní, ale když jedu sám tak se mi zdá že v zatáčce plave.
Díky
Kawasaki Z750
Řetězové sady Burrati, ČZ a D.I.D. (řetězy, kola, filtry, oleje, brzdové destičky)
Řetězové sady Burrati, ČZ a D.I.D. (řetězy, kola, filtry, oleje, brzdové destičky)
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9329
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
nic ti neporadim, jen se pripojim ze na Z1000 mam velmi podobne pocity... kdyz jedu sam tak ve vetsich naklonech ve velkych rychlostech 150km/h a vys se mi v jednom zda ze to plave... ve dvou sedi jak pribita. Foukam dle manualu predek 2,5 zadek 2,9. V nizsich rychlostech nemam problem, nastavovat jsem nic nezkousel, jsem s tim smiren... neni to nijak zaludne.
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
- MICHALIS TSIOLAS
- Ghostrider
- Příspěvky: 2138
- Registrován: pon zář 25, 2006 07:34:48
- Bydliště: Atheny
měl jsem Z750 2005 a při agresivnější jizdě se vlnila v zatáčkách jak sviňa.
Předek je poměrně měkký, bez možnosti stavitelnosti a zadkem to nedohoníš.
Takže radikálně tomu moc nepomůžeš, jedině změnit stroj.
Pružiny, olej atd. je řešení jen na půl cesty. Tuhý rám a sportovní podvozek z toho nikdy neuděláš.
G.
Předek je poměrně měkký, bez možnosti stavitelnosti a zadkem to nedohoníš.
Takže radikálně tomu moc nepomůžeš, jedině změnit stroj.
Pružiny, olej atd. je řešení jen na půl cesty. Tuhý rám a sportovní podvozek z toho nikdy neuděláš.
G.
ZX10R KRT 2016
CKC#317
CKC#317