


jakmile se to rozebralo kvuli GO motoru tak od ty doby s tim byly porad nejaky problemy

misak39 píše:Aprilii měl Zdenál, jezdila krásně, ale jen chvilku... Italskejm strojům věřím, pokud jsou na špagety nebo na kafe, jinýho nic bych vod nich nechtěl...
Mito bylo doma. Kdyz jelo, byla to parada. Nerikam ze se na Mitu porad neco sr*lo, ale obcas se neco vyskytlo. U techto motorek je tezke radit. Tady plati, kus od kusu...Pavel ZRX píše:Jasně, emise neemise, prostě dvoutakt voní.. a jede.Jirka_Z píše:Sorry za OT, ale plnej souhlas, 2takt k motorkam vzdycky patril - ta vune atd. atd. atd.
Takže jedinou možností jsou italské motorky mito a aprilka rs. Má někdo reference o provozní spolehlivosti?
Máš pravdu, jsi mimo téma.ZRX 1984 píše:No já nevím jak Ty, ale já byl za to v 16 rád, když jsem to dotáhl domů, za první brigádu na kárce a tatík mi stím mrtě helpnul to dát dokupy a já mohl drandit ( dodnes mám živé vzpomínky, jak se zachoval můj otec a je to hřejivý pocit v srdci ). Kdybych měl doma 16 letýho kluka, tak bych mu řekl ať si na první mašinu vydělá sám, aby k tomu měl úctu a vztah a určitě by začínal na tomto, nebo podobném stroji. Nevidím v tom nic divného. Učili jsme se na tom všichni, tak proč by můj syn měl být vyjímkou a na ty dva roky kupovat nějakou hujdu za 30 tis kterou zafinancuju já a on k tomu nebude mít vztah ( jako příklad mohu uvést dost mých kamarádů, kteří měli všechno a hned ), tak to ať ty kopretiny loví na něco jinýho ( ikdyž kámoš si zrestauroval 125 péráka a kočky na to letěj možná víc než na nějakou 125 zmrzlinu )....Jinak na těch zmrzlinách mu určitě o tolik neujedou.....Sorry za OT, ale musel jsem to napsat