
ZX6R r.v.99 nejde v nizkych otackach
Tak jsem si ji tento týden přivezl po dovolené od pana Franka (nechal jsem mu ji tam něco přes týden).
Dělaly se ventily, karburátory (+výměna nějakých těsněníček v nich), nové svíčky, měření tlaků ve válcích (jsou v normě), kontrola rozvodového řetězu a napínáku (měl by vydržet ještě tak 1÷2 sezóny), celkový výsledek je, že je motka sice už dost vyježděná, ale jinak vpořádku, takže vesele jezdit, což mě potěšilo.
Zlepšil se chod v nízkých otáčkách a rychlost klesání otáček při přidání a ubrání plynu. Jediné, co zůstává je, že se motka troch dusí při úplně plném plynu, pokud trochu uberu, tak jde do otáček normálně. Tam mě bylo řečeno, že by to chtělo na brzdu a doladit to, možná někdy po sezóně, jestli budou přebytečné penízky, zatím to není celkem problém.
Jinak na mě pan Frank udělal velmi dobrý dojem, jako pohodový člověk, který své věci rozumí, takže za mě +++.
Cena byla neco pod 5k, což mě přišlo OK.
Dělaly se ventily, karburátory (+výměna nějakých těsněníček v nich), nové svíčky, měření tlaků ve válcích (jsou v normě), kontrola rozvodového řetězu a napínáku (měl by vydržet ještě tak 1÷2 sezóny), celkový výsledek je, že je motka sice už dost vyježděná, ale jinak vpořádku, takže vesele jezdit, což mě potěšilo.
Zlepšil se chod v nízkých otáčkách a rychlost klesání otáček při přidání a ubrání plynu. Jediné, co zůstává je, že se motka troch dusí při úplně plném plynu, pokud trochu uberu, tak jde do otáček normálně. Tam mě bylo řečeno, že by to chtělo na brzdu a doladit to, možná někdy po sezóně, jestli budou přebytečné penízky, zatím to není celkem problém.
Jinak na mě pan Frank udělal velmi dobrý dojem, jako pohodový člověk, který své věci rozumí, takže za mě +++.
Cena byla neco pod 5k, což mě přišlo OK.
ZX-6R 1997
#1385#
#1385#