Budíky na Z1000

Odpovědět
marko88
Příspěvky: 2
Registrován: pon dub 05, 2010 13:42:49
Bydliště: Hodonín

Budíky na Z1000

Příspěvek od marko88 » pon dub 05, 2010 13:50:11

Zdravím všechny, právě jsem se tady registroval a doufám, že mezi relativně (?) normální lidi ...
Nikde jsem ve fóru nenašel, že by se dříve řešil tento problém, takže se chci zeptat:
Koupil jsem před 2 týdny Zeda (2005), budíky píšou úplné nesmysly, neukazují otáčky, rychlost ... ale při otočení klíče všechno najede a načte se ... Bylo to u elektrikáře, nevěděl si rady. Minulý majitel se dušoval, že na podzim (než vyndal baterku) to bylo v naprostém pořádku ... Hmmm? Nemáte s tímhle někdo zkušenost?? Případně, kdyby to nešlo opravit, dá se někde sehnat neoriginál (18 litrů se mi za nový určitě dát nechce)?
Dík za info. Martin

Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » pon dub 05, 2010 20:35:19

Určitě Ti kluci poradí.....

Jen doufám,že jsi i Ty "normální",když už ses nám tu zaregistroval.... :lol:
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » pon dub 05, 2010 20:54:41

Pokud fakt předtím fungovali, tak bych zkontroloval šecky konektory.
Dak
CKC -015-

Uživatelský avatar
Zdrahy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7011
Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
Bydliště: Město

Příspěvek od Zdrahy » pon dub 05, 2010 21:17:59

Daku, pokud na to koukal elektrikář, pokud teda nebyl úplně ožralej, nebo úplně blbej, tak konektory asi prohlídnul :) Buď prodejce kecal, nebo tomu chybí vstupní signály. Logicky vzato - když otočíš klíčkem v zapalování, pustíš napájecí napětí. Budíky udělaj ten cirkus a potom čekají až se začne točit motor a motorka se rozjede - no a tyhle data tam už zkrátka nedojdou. Buď zkus někoho kdo rozumí elektrice na motorkách (borec kterej ti natáhnul dvoulinku k zásuvce pro pračku v koupelně na to nebude ten pravej :) ), nebo to dej do servisu. Pokud ti v servisu řeknou, že budíky jsou KO, vrať to prodejci :wink: nejspíš to ale bude vážně nějaká prkotina - chce to jen měřit a měřit :wink:
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa! :wink:
CKC # 209

Uživatelský avatar
MARTY
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5936
Registrován: sob srp 25, 2007 15:35:15

Příspěvek od MARTY » úte dub 06, 2010 08:41:15

zdrahy ty to dycky napises tak ze uz neni co dodat...
nez se v tom pokoutne pitvat a predavat z ruky do ruky je lepsi to resit opravdu u toho kdo tomu rozumi a jen jednou,...kazdej nezzdarnej zasah z ruky do ruky je k hovnu...
nebydlis tak daleko od Brna a pokud tam neumi tak tady ti to zajistim za velmi slusne penize... :wink:
ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » úte dub 06, 2010 21:07:00

Zdrahy píše:Daku, pokud na to koukal elektrikář, pokud teda nebyl úplně ožralej, nebo úplně blbej, tak konektory asi prohlídnul :) Buď prodejce kecal, nebo tomu chybí vstupní signály. Logicky vzato - když otočíš klíčkem v zapalování, pustíš napájecí napětí. Budíky udělaj ten cirkus a potom čekají až se začne točit motor a motorka se rozjede - no a tyhle data tam už zkrátka nedojdou. Buď zkus někoho kdo rozumí elektrice na motorkách (borec kterej ti natáhnul dvoulinku k zásuvce pro pračku v koupelně na to nebude ten pravej :) ), nebo to dej do servisu. Pokud ti v servisu řeknou, že budíky jsou KO, vrať to prodejci :wink: nejspíš to ale bude vážně nějaká prkotina - chce to jen měřit a měřit :wink:
Zdrahy myslel sem všecky konektory! Nejen na budíkách. Pokud teda správně chápu že měl u toho elektrikáře jen ty budíky.
Dak
CKC -015-

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » úte dub 06, 2010 21:16:29

Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
Zdrahy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7011
Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
Bydliště: Město

Příspěvek od Zdrahy » úte dub 06, 2010 21:36:52

Jak už jsem psal - jestli budíky provedou ten cirkus na začátku, předpokládám že by nemusely být v čudu. Pokud se nepletu, měla by to být nějaká forma autodiagnostiky, kdy napájecí napětí udělá křivku do vstupů - od nula po max a budíky se tak načtou. Hledal bych proč do toho nelezou vstupy :wink:
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa! :wink:
CKC # 209

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9361
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » úte dub 06, 2010 22:23:32

no v prispevku pise " budíky píšou úplné nesmysly" ... ze by nekdo nejak zprehazel konektory, vim ze by to nemelo jit, ale lidi dokazou divy ;-)
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5069
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » úte dub 06, 2010 23:51:04

měřit-to je ono. Já bych hledal chybu v kostření.
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

ssstanda
Příspěvky: 5
Registrován: stř zář 16, 2009 09:24:41
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Rozbité budíky na Z1000

Příspěvek od ssstanda » stř kvě 26, 2010 10:45:05

Ahoj, nechtěl jsem zakládat nové téma, zkusím napsat sem. Mám Z1000 r. 2005. Při pádu jsem rozbil budíky. Přesněji ten displej. Diody normálně fungujou, ale nemám informace o rychlosti, otáčkách, palivu, teplotě, prostě nic, protože krystalky jsou rozsypaný. Použitej originál nemůžu nikde najít, s ebay nemám žádný zkušenosti a má jazyková vybavenost je mizerná, takže z toho mám trochu strach.
Můj dotaz tedy je - lze použít budíky z jiné kawy (např. 636, který mi nabízí kamoš) ? Konektor třeba bude jinej, ale to se snad dá přepojit. Je tam samozřejmě třeba taky jinej rozsah otáček atd. Ale jak se potom zapojujou univerzální přístrojovky (třeba tahle http://www.mlmoto.cz/-el-budiky/pristro ... -digitalni )? Taky tam musí být nějaká možnost úpravy, ne?
Z1000/2005

Odpovědět