Budíky na Z1000
Budíky na Z1000
Zdravím všechny, právě jsem se tady registroval a doufám, že mezi relativně (?) normální lidi ...
Nikde jsem ve fóru nenašel, že by se dříve řešil tento problém, takže se chci zeptat:
Koupil jsem před 2 týdny Zeda (2005), budíky píšou úplné nesmysly, neukazují otáčky, rychlost ... ale při otočení klíče všechno najede a načte se ... Bylo to u elektrikáře, nevěděl si rady. Minulý majitel se dušoval, že na podzim (než vyndal baterku) to bylo v naprostém pořádku ... Hmmm? Nemáte s tímhle někdo zkušenost?? Případně, kdyby to nešlo opravit, dá se někde sehnat neoriginál (18 litrů se mi za nový určitě dát nechce)?
Dík za info. Martin
Nikde jsem ve fóru nenašel, že by se dříve řešil tento problém, takže se chci zeptat:
Koupil jsem před 2 týdny Zeda (2005), budíky píšou úplné nesmysly, neukazují otáčky, rychlost ... ale při otočení klíče všechno najede a načte se ... Bylo to u elektrikáře, nevěděl si rady. Minulý majitel se dušoval, že na podzim (než vyndal baterku) to bylo v naprostém pořádku ... Hmmm? Nemáte s tímhle někdo zkušenost?? Případně, kdyby to nešlo opravit, dá se někde sehnat neoriginál (18 litrů se mi za nový určitě dát nechce)?
Dík za info. Martin
Daku, pokud na to koukal elektrikář, pokud teda nebyl úplně ožralej, nebo úplně blbej, tak konektory asi prohlídnul
Buď prodejce kecal, nebo tomu chybí vstupní signály. Logicky vzato - když otočíš klíčkem v zapalování, pustíš napájecí napětí. Budíky udělaj ten cirkus a potom čekají až se začne točit motor a motorka se rozjede - no a tyhle data tam už zkrátka nedojdou. Buď zkus někoho kdo rozumí elektrice na motorkách (borec kterej ti natáhnul dvoulinku k zásuvce pro pračku v koupelně na to nebude ten pravej
), nebo to dej do servisu. Pokud ti v servisu řeknou, že budíky jsou KO, vrať to prodejci
nejspíš to ale bude vážně nějaká prkotina - chce to jen měřit a měřit 




ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
zdrahy ty to dycky napises tak ze uz neni co dodat...
nez se v tom pokoutne pitvat a predavat z ruky do ruky je lepsi to resit opravdu u toho kdo tomu rozumi a jen jednou,...kazdej nezzdarnej zasah z ruky do ruky je k hovnu...
nebydlis tak daleko od Brna a pokud tam neumi tak tady ti to zajistim za velmi slusne penize...
nez se v tom pokoutne pitvat a predavat z ruky do ruky je lepsi to resit opravdu u toho kdo tomu rozumi a jen jednou,...kazdej nezzdarnej zasah z ruky do ruky je k hovnu...
nebydlis tak daleko od Brna a pokud tam neumi tak tady ti to zajistim za velmi slusne penize...

ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
- Dak
- Ghostrider
- Příspěvky: 3438
- Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
- Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
- Kontaktovat uživatele:
Zdrahy myslel sem všecky konektory! Nejen na budíkách. Pokud teda správně chápu že měl u toho elektrikáře jen ty budíky.Zdrahy píše:Daku, pokud na to koukal elektrikář, pokud teda nebyl úplně ožralej, nebo úplně blbej, tak konektory asi prohlídnulBuď prodejce kecal, nebo tomu chybí vstupní signály. Logicky vzato - když otočíš klíčkem v zapalování, pustíš napájecí napětí. Budíky udělaj ten cirkus a potom čekají až se začne točit motor a motorka se rozjede - no a tyhle data tam už zkrátka nedojdou. Buď zkus někoho kdo rozumí elektrice na motorkách (borec kterej ti natáhnul dvoulinku k zásuvce pro pračku v koupelně na to nebude ten pravej
), nebo to dej do servisu. Pokud ti v servisu řeknou, že budíky jsou KO, vrať to prodejci
nejspíš to ale bude vážně nějaká prkotina - chce to jen měřit a měřit
Dak
CKC -015-
CKC -015-
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No přinejhorším ebay: http://cgi.ebay.de/Cockpit-Tacho-Kawasa ... 500wt_1182
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
Jak už jsem psal - jestli budíky provedou ten cirkus na začátku, předpokládám že by nemusely být v čudu. Pokud se nepletu, měla by to být nějaká forma autodiagnostiky, kdy napájecí napětí udělá křivku do vstupů - od nula po max a budíky se tak načtou. Hledal bych proč do toho nelezou vstupy 

ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
Rozbité budíky na Z1000
Ahoj, nechtěl jsem zakládat nové téma, zkusím napsat sem. Mám Z1000 r. 2005. Při pádu jsem rozbil budíky. Přesněji ten displej. Diody normálně fungujou, ale nemám informace o rychlosti, otáčkách, palivu, teplotě, prostě nic, protože krystalky jsou rozsypaný. Použitej originál nemůžu nikde najít, s ebay nemám žádný zkušenosti a má jazyková vybavenost je mizerná, takže z toho mám trochu strach.
Můj dotaz tedy je - lze použít budíky z jiné kawy (např. 636, který mi nabízí kamoš) ? Konektor třeba bude jinej, ale to se snad dá přepojit. Je tam samozřejmě třeba taky jinej rozsah otáček atd. Ale jak se potom zapojujou univerzální přístrojovky (třeba tahle http://www.mlmoto.cz/-el-budiky/pristro ... -digitalni )? Taky tam musí být nějaká možnost úpravy, ne?
Můj dotaz tedy je - lze použít budíky z jiné kawy (např. 636, který mi nabízí kamoš) ? Konektor třeba bude jinej, ale to se snad dá přepojit. Je tam samozřejmě třeba taky jinej rozsah otáček atd. Ale jak se potom zapojujou univerzální přístrojovky (třeba tahle http://www.mlmoto.cz/-el-budiky/pristro ... -digitalni )? Taky tam musí být nějaká možnost úpravy, ne?
Z1000/2005