Kyvka ZX-9R na ZX-6R

a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
Odpovědět
Honzik.Smoulik
Příspěvky: 22
Registrován: sob říj 31, 2009 00:34:44

Kyvka ZX-9R na ZX-6R

Příspěvek od Honzik.Smoulik » čtv kvě 20, 2010 08:46:30

Zdravím lidičky :-) Tak sezóna nám začala, ale počasí nic moc..

Na netu jsem viděl Ninju 6tku a měla vzadu 190.. tak by mě zajímalo, jestli stačí dát širší ráfek nebo jestli pasuje kyvka z Zx-9R na ZX-6R..

Díky moc

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9214
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od ZRX 1984 » čtv kvě 20, 2010 09:49:45

Na co tam chceš takovouhle gumu, vždyť ten motor to ani netáhne takovej salám. Viděl jsme to na Mišákově devítce a jen sa trela o kyvku. Já bych to tam teda nedával, a do těch zatáček, to bude práce to tam dostat.....ale jak myslíš....
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5069
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » čtv kvě 20, 2010 10:22:55

Jestli se vejde devítková kyvka na šestku netuším, ale nejspíš by si to vyžádalo zásah do rámu, (jiný čepy, jinak centrál) což není nejlepší. 190 guma se do devítky vejde, na šestku ji ppod nacpeš taky. Na 180 se líp s motkou mává v zatáčkách...
Ve výsledku myslím bude levnější a bezpečnější šestku střelit a koupit novější devítku s vyztuženou kyvkou-ta má 190 předepsanou a jsou letos za lacinej peníz. Pokud budeš cpát širokou gumu na šestku (a´t s jinou kyvkou nebo bez) zaděláš si na problémy kvůli homologaci, ale o tom tady je mrtě stránek.
Já osobně ve 190-ce gumě žádnou výhodu nevidím, na první pohled věšinou ani nerozeznáš 180ku od 190-ky, a navíc jsou 190-ky gumy dražší...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9360
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » čtv kvě 20, 2010 12:12:26

misak39 píše:Já osobně ve 190-ce gumě žádnou výhodu nevidím, ...
ja teda jo., kdyz jedu za motorkou co ma 190ku gumu, tak to je maso, si vzdycky rikam ze ma fakt dobry delo... zadnou vyhublou sragoru se 170kou. To mas jak u auta, proste 305ka na oktavce, vycuhujici z blatniku logicky znamena ze mi to jezdi jako krava... tak si se mnou nezahravej :lol: :lol: :lol:
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
Tomast33
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 108
Registrován: úte říj 20, 2009 19:44:42
Bydliště: Neznašov

Příspěvek od Tomast33 » čtv kvě 20, 2010 16:16:48

Já teda myslím,že je opravdu blbost cpát na ZX6 širší gumu. Totálně se změní jízdní vlastnosti k horšímu. Koupil jsem jednou Fazera 600 s nasazenou 180tkou a má tam být 160tka. Motorka byla neochotná zatáčet,pak tam přišlo to co tam patří a byla to jako jiná motorka. Paráda.
Rozhodně nedoporučuju.
ZX9-R r.v. 94 předělaná na naháče

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » čtv kvě 20, 2010 21:19:25

Tomast33 píše:Já teda myslím,že je opravdu blbost cpát na ZX6 širší gumu. Totálně se změní jízdní vlastnosti k horšímu. Koupil jsem jednou Fazera 600 s nasazenou 180tkou a má tam být 160tka. Motorka byla neochotná zatáčet,pak tam přišlo to co tam patří a byla to jako jiná motorka. Paráda.
Rozhodně nedoporučuju.
A kdyby tě nedejbože nekdo sestřelil, tak budeš mět mega průser! Vím co kontrolovali u mě. Jednou sem tam měl 170. Nezatáčalo to, jízdí vlastnosti žádné........
Dak
CKC -015-

Uživatelský avatar
666S999
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6798
Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
Bydliště: prostřední Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 666S999 » čtv kvě 20, 2010 23:36:57

KankX píše:
misak39 píše:Já osobně ve 190-ce gumě žádnou výhodu nevidím, ...
ja teda jo., kdyz jedu za motorkou co ma 190ku gumu, tak to je maso, si vzdycky rikam ze ma fakt dobry delo... zadnou vyhublou sragoru se 170kou. To mas jak u auta, proste 305ka na oktavce, vycuhujici z blatniku logicky znamena ze mi to jezdi jako krava... tak si se mnou nezahravej :lol: :lol: :lol:
JJ, rozumím, dám si tam 300bečku , ale kam dám pípu??? ( rovinek král :lol: P.S.: na Drag Day king - v zatáčce bych tipl problém :lol: )

Není nad slunce jasnější, dát, co tam má být??? (preferuji úpravy funkční...)
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______

Uživatelský avatar
Rebel83
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 149
Registrován: čtv pro 14, 2006 21:45:53
Bydliště: Zubří okr. Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rebel83 » pát črc 16, 2010 20:22:14

Kyvka ze zx9r nepasuje že bys jí vyměnil kus za kus. Po úpravě na cnc frézce tam de dát.
Budu mluvit o zx6r 2002 a zx9r 2004
Vidlice jsou téměř schodné, liší se ve 3 bodech.
1. devítková má výstuhu
2. devítková má vnitřní průměr náboje pro osu kyvky 25mm (šstka 20mm) a je masivnější
3. devítková má délku náboje 250mm přičemž šestka pouze 235mm.

Jinak pokud dáš obě kyvky na sebe tak boční profily jsou stejné, jsou i stejně ohnuté a svírají stejný úhel. Tudíž guma 190 na zx6r de. Dle mě to je ale blbost to tam rvát. Vyztuženou vidlici bych ještě pochopil :D
Obrázek
ZX-6R 636 (2oo2)
ZX-10R (2oo6)
CKC #490

Odpovědět