Moj problemik je taky,ze moja KX 250 stale vypluva vodu,hlava je zrovnana,nova propelka,nove tesnenie pod hlavou a tak isto aj zatka na chladici a stale tlaci vodu von.

Co s tym???

Protože jsi tím broušením zmenšil antidetonační štěrbinu a zvětšil kompresní poměr motoru, který už v základu je dost vysoký. Detonačmí štěrbina má zabránit detonačnímu hoření, které je pro motor nebezpečné. Pro objem motoru 250 ccm by měla být bezpečná antidetonační štěrbina od 1,3-1,5 mm, pokud jsi odbrousil 0,25, bude tomu sakra teplo! Dej tam těsnící kroužek z CU o tloušťce 0,25mm, a nebo hlavu do soustruhu a kompletně odebrat 0,25 mm i ze spal. prostoru a det. plochy.Kawa píše:ballbutick: nevies nahodou ako sa vola to farbivo???
Z hlavy bolo zbrusene 25 stotin...Preco sa pytas???
Protože jsi tím broušením zmenšil antidetonační štěrbinu a zvětšil kompresní poměr motoru, který už v základu je dost vysoký. Detonačmí štěrbina má zabránit detonačnímu hoření, které je pro motor nebezpečné. Pro objem motoru 250 ccm by měla být bezpečná antidetonační štěrbina od 1,3-1,5 mm, pokud jsi odbrousil 0,25, bude tomu sakra teplo! Dej tam těsnící kroužek z CU o tloušťce 0,25mm, a nebo hlavu do soustruhu a kompletně odebrat 0,25 mm i ze spal. prostoru a det. plochy.Pavel ZRX píše:Kawa píše:ballbutick: nevies nahodou ako sa vola to farbivo???
Z hlavy bolo zbrusene 25 stotin...Preco sa pytas???