Hoření směsi ve výfukových kanálech

Co se nevešlo jinam, manuály, foto a tak...
Odpovědět
Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Hoření směsi ve výfukových kanálech

Příspěvek od Anti » pát dub 16, 2010 18:40:47

Prosil bych o vyjádření od znalých.Dnes jsem vyzkoušel provoz motoru bez výfuku.S kanálů jde plamen,jak na volnoběh tak při vyšších otáčkách.Je to běžné?Mám za to,že správně nastavená směs by měla shořet už ve spalovacím prostoru.
Jeden stačí....na všechno....

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » pát dub 16, 2010 19:11:26

to by přišel Doktor v noci ovelkou srandu myslím 8) a my co už spíme v chatkách o nerušenej spánek. Tys nebyl loni na Mlejnách, že ne? nebo to bylo už předloni? já už ani nevím kde jsem kdy byl. :lol:
Ona ti hoří v komoře,ale směs je tak bohatá, že neshoří zcela. Proto bez vejfuku šlehaj plameny, i z vejfuku v noci trošičku, nekomu... proto sporťáky na volnoběh bublaj ..... myslím, že je to v poho, u karbce určitě.
Zase se v tom vrtáš? :) věz tedy že i nepřítomnost vejfuku hraje svoji roli !
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » pát dub 16, 2010 20:59:14

Mno jo,už blbnu,furt mám pocit že se mi to rychle zahřívá a tak hledám příčinu.Asi je to normální.Teď jsem si vzpomněl že když jsem jednou nastartoval v garáži mašinu mé ženy,tak měla za chvilku červený svody...
Jeden stačí....na všechno....

Uživatelský avatar
Jirka_Z
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4244
Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka_Z » pát dub 16, 2010 21:51:41

To Farmar - loni to byl Seky s Ladisem, Doktor to byl pred loni ;) :lol: :lol:
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » pát dub 16, 2010 21:57:20

máš recht, já tou dobou spal a střízlivěl :))))
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5071
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » pát dub 16, 2010 22:50:36

plameny jsou normálka....tam chyba není
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » sob dub 17, 2010 21:47:49

Pokud to žhaví výfuk, je to CHUDOU směsí, nebo pozdním zápalem, kdy směs dohořívá až ve výfuku. Směs máš chudou asi z důvodu nízké teploty vzduchu, vysoký tlak vzduchu má na ochuzení taky vliv. Střílí to po zavření plynu při jízdě v deceleraci do výfuku? Pokud jo, tak přetryskovat, hlavní i volnoběžnou.
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » sob dub 17, 2010 22:28:57

Tak jsem na to došel.Dneska sem to rozhodil v obavě že mám prasklinu v palici.Palice je naštěstí v pohodě,ale objevil jsem něco jiného,a to sice podpálené výfukové ventily.Nechápu proč,na začátku minulé sezóny byla hlava na přebroušení ventilů.Buď někdo něco odrbal nebo se ventilům něco nelíbilo...
Pavle,je rozdíl v chování mezi chudou a bohatou směsí?
Jeden stačí....na všechno....

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » ned dub 18, 2010 22:14:31

Bohatá směs - ulívání svíček, svody při hoření jisky po izlátoru svíčky, nižší výkon motoru, vyšší spotřeba, menší riziko přehřívání a zadírání motoru, nižší teplota hoření.
Chudá směs - vysoké tepelné namáhání, související s vysokou teplotou hoření.
ZRX 1200 R

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » ned dub 18, 2010 22:18:14

Anti píše:Tak jsem na to došel.Dneska sem to rozhodil v obavě že mám prasklinu v palici.Palice je naštěstí v pohodě,ale objevil jsem něco jiného,a to sice podpálené výfukové ventily.Nechápu proč,na začátku minulé sezóny byla hlava na přebroušení ventilů.Buď někdo něco odrbal nebo se ventilům něco nelíbilo...
Pavle,je rozdíl v chování mezi chudou a bohatou směsí?
Upálený výfuk. ventil je důsledek vys. teploty hoření při provozu na chudou směs (s přebytkem vzduchu)
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » pon dub 19, 2010 16:14:16

Díky za specifikaci.Jinak jsem prohlédl hlavu,žádné praskliny,ventily zabrousil,nebyly zas tak v háji,ale problému se nezbavil.Takže mě čeká výměna termostatu,vypadá to že oba kusy co mám jsou vadné.Čemuž odpovídá fakt,že mám problém ráno při pěti nad nulou ale ne odpoledne při dvaceti.Ráno se to přehřívá,ale chladič je vlažný,nejspíš se rychleji zavírá jak otevírá.
Zvláštní je,že bych tipoval v případě chudé směsi ráno dlouho dobu chodu na sytič,ale ten můžu stáhnou zhruba po deseti až dvaceti sekundách a motor si volnoběh udrží.Proto jsem se ptal na rozdíl mezi chudou a bohatou směsí.Vypadá to,že moje úpravy bude potřeba dotáhnout do konce,koupit dynojet a nechat to někde naladit na mašině.
Jeden stačí....na všechno....

Odpovědět