Hoření směsi ve výfukových kanálech
Hoření směsi ve výfukových kanálech
Prosil bych o vyjádření od znalých.Dnes jsem vyzkoušel provoz motoru bez výfuku.S kanálů jde plamen,jak na volnoběh tak při vyšších otáčkách.Je to běžné?Mám za to,že správně nastavená směs by měla shořet už ve spalovacím prostoru.
Jeden stačí....na všechno....
- farmář
- Ghostrider
- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
to by přišel Doktor v noci ovelkou srandu myslím
a my co už spíme v chatkách o nerušenej spánek. Tys nebyl loni na Mlejnách, že ne? nebo to bylo už předloni? já už ani nevím kde jsem kdy byl.
Ona ti hoří v komoře,ale směs je tak bohatá, že neshoří zcela. Proto bez vejfuku šlehaj plameny, i z vejfuku v noci trošičku, nekomu... proto sporťáky na volnoběh bublaj ..... myslím, že je to v poho, u karbce určitě.
Zase se v tom vrtáš?
věz tedy že i nepřítomnost vejfuku hraje svoji roli !


Ona ti hoří v komoře,ale směs je tak bohatá, že neshoří zcela. Proto bez vejfuku šlehaj plameny, i z vejfuku v noci trošičku, nekomu... proto sporťáky na volnoběh bublaj ..... myslím, že je to v poho, u karbce určitě.
Zase se v tom vrtáš?

Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
CKC #1060
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Pokud to žhaví výfuk, je to CHUDOU směsí, nebo pozdním zápalem, kdy směs dohořívá až ve výfuku. Směs máš chudou asi z důvodu nízké teploty vzduchu, vysoký tlak vzduchu má na ochuzení taky vliv. Střílí to po zavření plynu při jízdě v deceleraci do výfuku? Pokud jo, tak přetryskovat, hlavní i volnoběžnou.
ZRX 1200 R
Tak jsem na to došel.Dneska sem to rozhodil v obavě že mám prasklinu v palici.Palice je naštěstí v pohodě,ale objevil jsem něco jiného,a to sice podpálené výfukové ventily.Nechápu proč,na začátku minulé sezóny byla hlava na přebroušení ventilů.Buď někdo něco odrbal nebo se ventilům něco nelíbilo...
Pavle,je rozdíl v chování mezi chudou a bohatou směsí?
Pavle,je rozdíl v chování mezi chudou a bohatou směsí?
Jeden stačí....na všechno....
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Upálený výfuk. ventil je důsledek vys. teploty hoření při provozu na chudou směs (s přebytkem vzduchu)Anti píše:Tak jsem na to došel.Dneska sem to rozhodil v obavě že mám prasklinu v palici.Palice je naštěstí v pohodě,ale objevil jsem něco jiného,a to sice podpálené výfukové ventily.Nechápu proč,na začátku minulé sezóny byla hlava na přebroušení ventilů.Buď někdo něco odrbal nebo se ventilům něco nelíbilo...
Pavle,je rozdíl v chování mezi chudou a bohatou směsí?
ZRX 1200 R
Díky za specifikaci.Jinak jsem prohlédl hlavu,žádné praskliny,ventily zabrousil,nebyly zas tak v háji,ale problému se nezbavil.Takže mě čeká výměna termostatu,vypadá to že oba kusy co mám jsou vadné.Čemuž odpovídá fakt,že mám problém ráno při pěti nad nulou ale ne odpoledne při dvaceti.Ráno se to přehřívá,ale chladič je vlažný,nejspíš se rychleji zavírá jak otevírá.
Zvláštní je,že bych tipoval v případě chudé směsi ráno dlouho dobu chodu na sytič,ale ten můžu stáhnou zhruba po deseti až dvaceti sekundách a motor si volnoběh udrží.Proto jsem se ptal na rozdíl mezi chudou a bohatou směsí.Vypadá to,že moje úpravy bude potřeba dotáhnout do konce,koupit dynojet a nechat to někde naladit na mašině.
Zvláštní je,že bych tipoval v případě chudé směsi ráno dlouho dobu chodu na sytič,ale ten můžu stáhnou zhruba po deseti až dvaceti sekundách a motor si volnoběh udrží.Proto jsem se ptal na rozdíl mezi chudou a bohatou směsí.Vypadá to,že moje úpravy bude potřeba dotáhnout do konce,koupit dynojet a nechat to někde naladit na mašině.
Jeden stačí....na všechno....