KAWA GPZ
budik na podtlaky mam doma, kdyby jsi mel zajemamavet píše:Svíčky mám nové , kupované hned na začátku jara , najeto 1000km . Nádrž už sem 3x vyprázdnil . ale je fakt , že motorka 2 roky stála a než sem ji rozhejbal byl mazec . Skusím tedy vyčistit nejakým bordelem karbce a někde sehnat budíky a udělat podtlaky . Snad to pomůže
15 let Kawasaki Z750 '07
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
Neva že neumíš. Já taky neumím všechno. Ale podtlaky jsem už přece jenom seřizoval na několika motorech. Myslím si, že se dohodneme.amavet píše:zájem by byl , ale ještě musím rozlouskat , jak se podtlaky seřizují , v životě sem to nedělal a nikde neviděl . díky za nabídku , budíky sou drahe docela
15 let Kawasaki Z750 '07
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
-
- Easy rider
- Příspěvky: 102
- Registrován: sob dub 17, 2010 17:23:16
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Tak dnes sem byl s kawou u jednoho mechoše , kterého sem náhodně poznal když sem sháněl někoho na výbrus válce na skůtra . Vadné karbce vyloučil a seřizovat je prý nemá cenu hned po vyčištění , ze prej je dobré najet alespoň 500km . ale padlo vše na cívky . prej z kawy nemá , ale pasují z japonce nějakého , že je má doma . sem s ním domluven , ze mu kawu dovezu a za litr mi tu závadu opravý , což by bylo super
kawa GPZ 600 R , Suzuki TL 1000 S , VW Golf II 1,8 GTI 16V, VW Jetta MKII , VW golf III
pokud jsi měl karbce rozházený po stole a někdo Ti radí neseřizovat nooo, pak to je mechanik vod pánaboha... bo těch 500 km se budeš jen modlit abys dojelamavet píše:Tak dnes sem byl s kawou u jednoho mechoše , kterého sem náhodně poznal když sem sháněl někoho na výbrus válce na skůtra . Vadné karbce vyloučil a seřizovat je prý nemá cenu hned po vyčištění , ze prej je dobré najet alespoň 500km . ale padlo vše na cívky . prej z kawy nemá , ale pasují z japonce nějakého , že je má doma . sem s ním domluven , ze mu kawu dovezu a za litr mi tu závadu opravý , což by bylo super
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
Jo, je to tak, a myš to napsala první. Určitě mechanik ze značkového servisu.misak39 píše:pokud jsi měl karbce rozházený po stole a někdo Ti radí neseřizovat nooo, pak to je mechanik vod pánaboha... bo těch 500 km se budeš jen modlit abys dojelamavet píše:Tak dnes sem byl s kawou u jednoho mechoše , kterého sem náhodně poznal když sem sháněl někoho na výbrus válce na skůtra . Vadné karbce vyloučil a seřizovat je prý nemá cenu hned po vyčištění , ze prej je dobré najet alespoň 500km . ale padlo vše na cívky . prej z kawy nemá , ale pasují z japonce nějakého , že je má doma . sem s ním domluven , ze mu kawu dovezu a za litr mi tu závadu opravý , což by bylo super
15 let Kawasaki Z750 '07
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
-
- Easy rider
- Příspěvky: 102
- Registrován: sob dub 17, 2010 17:23:16
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
takže sem se konečne domluvil s jedním dotyčným , chyba nebyla ani na mojí straně a ani na jeho , čili cívky sou obě na cestě (dnes nebo zítra), tak snad to bude lepší . Včera sem musel do OV a neměl jsem doma ani jedno auto , tak sem cívku obalil do papíru . přichytil na šrouby a jel otestovat . Šla vytočit pres 4 tis otáček , ale ten výkon nebylo ono . Jinak s tím mechošem , myslím že se trošku význá , ale to seřízení je mi taky divné . Možna řekl 50km , už si nejsem jistý
kawa GPZ 600 R , Suzuki TL 1000 S , VW Golf II 1,8 GTI 16V, VW Jetta MKII , VW golf III
povím Ti to tak-můj půllitřík jel víceméně jen na volnoběh, nešel vytočit, netéhlo to a nejelo... hrůza děs. Po seřízení karbeců letí 200... Taky jsem si myslel, co tomu není, měnil jsem kde co a karbecům jsem se bránil s tím, že to zas tak velká vada bejt nemůže... Chyba, může
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
Loni toudle dobou jsem "oživoval" jeden "mrtvý" dvouvál . Kawasaki EN 400 Vulcan. Takovej malej čopříček, měl jsem ho loni na Tesáku. Hádej co mi dalo nejvíc zabrat? Nevíš? Napovím. Naladit karburaci - taky jsem to měl na stole rozhonené a první co bylo nutné udělat byla synchronizace karburace.
Nezdá se mi, že cívka o které říkáš že jde do 4000 by nešla i více. Elektricky je evidentně v pořádku.
Nezdá se mi, že cívka o které říkáš že jde do 4000 by nešla i více. Elektricky je evidentně v pořádku.
15 let Kawasaki Z750 '07
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9331
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
no pokud mu jedna civka nepojede a potahnou to jen dva valce, pak je hodne pravdepodobne ze vic jak 4tis. nevytociZ. píše:Loni toudle dobou jsem "oživoval" jeden "mrtvý" dvouvál . Kawasaki EN 400 Vulcan. Takovej malej čopříček, měl jsem ho loni na Tesáku. Hádej co mi dalo nejvíc zabrat? Nevíš? Napovím. Naladit karburaci - taky jsem to měl na stole rozhonené a první co bylo nutné udělat byla synchronizace karburace.
Nezdá se mi, že cívka o které říkáš že jde do 4000 by nešla i více. Elektricky je evidentně v pořádku.
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
dobře, ale čtyřválec v chodu na dva musí dělat pěkný bordel ... pokud dva válce nepálí.KankX píše:no pokud mu jedna civka nepojede a potahnou to jen dva valce, pak je hodne pravdepodobne ze vic jak 4tis. nevytociZ. píše:Loni toudle dobou jsem "oživoval" jeden "mrtvý" dvouvál . Kawasaki EN 400 Vulcan. Takovej malej čopříček, měl jsem ho loni na Tesáku. Hádej co mi dalo nejvíc zabrat? Nevíš? Napovím. Naladit karburaci - taky jsem to měl na stole rozhonené a první co bylo nutné udělat byla synchronizace karburace.
Nezdá se mi, že cívka o které říkáš že jde do 4000 by nešla i více. Elektricky je evidentně v pořádku.
15 let Kawasaki Z750 '07
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
> silver shadow <
>> CKC #304 <<