jiste pokud to nejsou ty posledni mozneJirka_Z píše:A kolik jsi dostal? Jestli jsi jel fakt moc tak je to za 3body ne? (a to je sice na h...., ale neni to konec sveta )Kuba ZRX píše:je tady varianta jak zajistit, že motorka nebude papkat jak hovado.
a to tím, že nebudeme jezdit jak prasata..........jak zajistit že nebudeme jezdit jak prasata??
necháte se chytnout na začátku sezony za rychlost a pak musíte být rok hodní...........
............jako já dneska (autem)
ZX-12R
ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!
Zdarec. lidi mám dotaz. Jakým způsobem centrujete zadní kolo? na kyvce jsou rysky a na ose jsou z obou stran takový hliníkový podložky s čarou. dosud sem to napínal podle těch rysek, jenže včera když sem si nechal přezout kolo a zpátky ho nasadil na kyvku, seřídil na rysky tak mi to nedalo a změřil to šuplerou a zjistil jsem že to podle těch rysek vůbec nesedí. a vzhledem k tomu že ty čtvercový podložky jsou na obou stranách taky jiný (jiná tloušťka) tak se ani nejde chytit vzdálenosti od konce kyvky na kraj tý podložky. Takže, jak to děláte vy?
Dokud to neletí 300 km/h tak to nejede...
- milos ZX9R
- Easy rider
- Příspěvky: 333
- Registrován: úte bře 27, 2007 14:35:15
- Bydliště: Levoca
normalne si ma teraz vyhnal von pred firmu ale kedze je pekne tak no problem aspon som omrkol ci je cerna laska v poriadkuDan-zx12r píše:Zdarec. lidi mám dotaz. Jakým způsobem centrujete zadní kolo? na kyvce jsou rysky a na ose jsou z obou stran takový hliníkový podložky s čarou. dosud sem to napínal podle těch rysek, jenže včera když sem si nechal přezout kolo a zpátky ho nasadil na kyvku, seřídil na rysky tak mi to nedalo a změřil to šuplerou a zjistil jsem že to podle těch rysek vůbec nesedí. a vzhledem k tomu že ty čtvercový podložky jsou na obou stranách taky jiný (jiná tloušťka) tak se ani nejde chytit vzdálenosti od konce kyvky na kraj tý podložky. Takže, jak to děláte vy?
ta kyvka je zvarana asymetricky - t.j. lavy spanovak (v smere jazdy) je kratsi ako pravy [pod spanovakom myslim cast kyvky v kt. je vyrez pre osku kolesa]
myslim si ze prave preto aby sa "opticky" zachovala dlzka spanovacich srubov tak fabrika zvolila moznost roznej sirky tych stvorcovych podloziek (v lavo uzssia (kratsia) ako v pravo
ak si pozries poziciu zvarov tych spanovakov tak pravy je zhruba na prednej hrane naboja kolesa a lavy je viac smerom k oske kolesa
.... aspon som sa bol vyvetrat, uz mam presedenu prdel ....
..... a uz su zase dve - cervena 9 '00 a zelena 7 '96 - BORN TO BE WILD !!
a zeptám se jinak: pokud oba napínací šrouby vytočím do stejné polohy (tz pokud budu mít délku závitů na obou stranách stejnou) tak potom budu mít podle mého zadní kolo v jedný rovině s předním ne? rozumím tomu dobře? k čemu tam teda mají ty risky, když se podle nich nemůžu řídit? nebo se mám podle nich řídit a nastavit to na obou stranách např. na druhou risku?
Dokud to neletí 300 km/h tak to nejede...
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9303
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
tak tomu Daku moc never... dnes je vetsina kyvek asymetrickych, takze je na kazde strane jina vzdalenost od rafku!Dak-Ninja píše:Pokud máš zadní kolo rovné a bez šrámů, tak si po centrování kola možeš ověřit správnost tak, že ráfek bude z obou stran stejně vzdálen zboku od kyvky. Ale bacha milimetr hraje taky velkou roli!
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9303
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
pokud neni motorka borena, pak by ty carky mely sedet... na obou stranach stejny pocet carek. Jestli je kolo v zakrytu zjistis i pohledem (orientacne), nejlepe na zadnim stojanu pod kyvku, pohledem zepredu, kolik je videt zadniho kola vlevo a kolik v pravo...Dan-zx12r píše:a zeptám se jinak: pokud oba napínací šrouby vytočím do stejné polohy (tz pokud budu mít délku závitů na obou stranách stejnou) tak potom budu mít podle mého zadní kolo v jedný rovině s předním ne? rozumím tomu dobře? k čemu tam teda mají ty risky, když se podle nich nemůžu řídit? nebo se mám podle nich řídit a nastavit to na obou stranách např. na druhou risku?
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
KankX píše:pokud neni motorka borena, pak by ty carky mely sedet... na obou stranach stejny pocet carek. Jestli je kolo v zakrytu zjistis i pohledem (orientacne), nejlepe na zadnim stojanu pod kyvku, pohledem zepredu, kolik je videt zadniho kola vlevo a kolik v pravo...Dan-zx12r píše:a zeptám se jinak: pokud oba napínací šrouby vytočím do stejné polohy (tz pokud budu mít délku závitů na obou stranách stejnou) tak potom budu mít podle mého zadní kolo v jedný rovině s předním ne? rozumím tomu dobře? k čemu tam teda mají ty risky, když se podle nich nemůžu řídit? nebo se mám podle nich řídit a nastavit to na obou stranách např. na druhou risku?
bořená není aspon o tom nevim, jde mi o to že pokud bude zadní kolo trochu zešikma, tak to okem asi nepoznám a navíc půjde asi brzy do háje řetěz a rozeta ne? takže říkáš sladit to podle čárek?
Dokud to neletí 300 km/h tak to nejede...
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9303
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
ty carky jsou tam od toho... pokud bude kolo krive poznas to i podle toho ze nepojede rovne... a navic se to da celkem jednoduse zmerit, jak to kolo mas...Dan-zx12r píše:KankX píše:pokud neni motorka borena, pak by ty carky mely sedet... na obou stranach stejny pocet carek. Jestli je kolo v zakrytu zjistis i pohledem (orientacne), nejlepe na zadnim stojanu pod kyvku, pohledem zepredu, kolik je videt zadniho kola vlevo a kolik v pravo...Dan-zx12r píše:a zeptám se jinak: pokud oba napínací šrouby vytočím do stejné polohy (tz pokud budu mít délku závitů na obou stranách stejnou) tak potom budu mít podle mého zadní kolo v jedný rovině s předním ne? rozumím tomu dobře? k čemu tam teda mají ty risky, když se podle nich nemůžu řídit? nebo se mám podle nich řídit a nastavit to na obou stranách např. na druhou risku?
bořená není aspon o tom nevim, jde mi o to že pokud bude zadní kolo trochu zešikma, tak to okem asi nepoznám a navíc půjde asi brzy do háje řetěz a rozeta ne? takže říkáš sladit to podle čárek?
nejlepe ve dvou lidech, postav motku na stojan pod kyvku a jeden vezme rovnou lat (2m) a prilozi z jedne strany na zadni kolo, az vzadu zhruba 1/3nu kola nad zemi, tak aby byla pevne prilozena na pneu u predniho kola si zmer jak daleko je ta lat od pneu, pak totez zopakuj na druhe strane, mezera od predni pneu musi byt na obou stranach stejna! Snad jsem to popsal dostatecne, jinak se ptej
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
Přesně tak to dělím i já a používám na to dvojku vodní váhu. Podle mě to je nej DOMÁCÍ měření....KankX píše:ty carky jsou tam od toho... pokud bude kolo krive poznas to i podle toho ze nepojede rovne... a navic se to da celkem jednoduse zmerit, jak to kolo mas...Dan-zx12r píše:KankX píše: pokud neni motorka borena, pak by ty carky mely sedet... na obou stranach stejny pocet carek. Jestli je kolo v zakrytu zjistis i pohledem (orientacne), nejlepe na zadnim stojanu pod kyvku, pohledem zepredu, kolik je videt zadniho kola vlevo a kolik v pravo...
bořená není aspon o tom nevim, jde mi o to že pokud bude zadní kolo trochu zešikma, tak to okem asi nepoznám a navíc půjde asi brzy do háje řetěz a rozeta ne? takže říkáš sladit to podle čárek?
nejlepe ve dvou lidech, postav motku na stojan pod kyvku a jeden vezme rovnou lat (2m) a prilozi z jedne strany na zadni kolo, az vzadu zhruba 1/3nu kola nad zemi, tak aby byla pevne prilozena na pneu u predniho kola si zmer jak daleko je ta lat od pneu, pak totez zopakuj na druhe strane, mezera od predni pneu musi byt na obou stranach stejna! Snad jsem to popsal dostatecne, jinak se ptej
Ninja ZX12R
Hayabusa GSX1300R
X11 Eleven
Hayabusa GSX1300R
X11 Eleven
- milos ZX9R
- Easy rider
- Příspěvky: 333
- Registrován: úte bře 27, 2007 14:35:15
- Bydliště: Levoca
ako pise KankX - tym ze je kyvka asymetricka tak ti bude meranie kolesa ku kyvke k nicomu ...
uz som pocul aj o merani stylom " rozlej na zem (dlazbu, beton ) vodu, prejdi motorkou cez tu vodu a ak zostavaju 2 stopy mas problem"
ak nemas pochybnosti o rovnosti ramu tak ti tie rysky musia stacit
uz som pocul aj o merani stylom " rozlej na zem (dlazbu, beton ) vodu, prejdi motorkou cez tu vodu a ak zostavaju 2 stopy mas problem"
ak nemas pochybnosti o rovnosti ramu tak ti tie rysky musia stacit
..... a uz su zase dve - cervena 9 '00 a zelena 7 '96 - BORN TO BE WILD !!