ZX-12R

Modely, testy, zkušenosti
Odpovědět
Uživatelský avatar
MARTY
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5936
Registrován: sob srp 25, 2007 15:35:15

Příspěvek od MARTY » ned dub 11, 2010 11:39:27

Jirka_Z píše:
Kuba ZRX píše:je tady varianta jak zajistit, že motorka nebude papkat jak hovado.
a to tím, že nebudeme jezdit jak prasata..........jak zajistit že nebudeme jezdit jak prasata??
necháte se chytnout na začátku sezony za rychlost a pak musíte být rok hodní...........
............jako já dneska :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: (autem)
A kolik jsi dostal? Jestli jsi jel fakt moc tak je to za 3body ne? (a to je sice na h...., ale neni to konec sveta ;) )
jiste pokud to nejsou ty posledni mozne :wink:
ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!

Uživatelský avatar
Zdrahy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7011
Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
Bydliště: Město

Příspěvek od Zdrahy » ned dub 11, 2010 12:01:56

no druhý přestupek za 3body je automatické odebrání papírů..
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa! :wink:
CKC # 209

Uživatelský avatar
MARTY
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5936
Registrován: sob srp 25, 2007 15:35:15

Příspěvek od MARTY » ned dub 11, 2010 13:03:03

Zdrahy píše:no druhý přestupek za 3body je automatické odebrání papírů..
behem jednoho roku od spachani...jasne
ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!

Dan-zx12r
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 38
Registrován: stř kvě 21, 2008 14:51:18
Bydliště: Šluknov

Příspěvek od Dan-zx12r » úte dub 13, 2010 13:03:30

Zdarec. lidi mám dotaz. Jakým způsobem centrujete zadní kolo? na kyvce jsou rysky a na ose jsou z obou stran takový hliníkový podložky s čarou. dosud sem to napínal podle těch rysek, jenže včera když sem si nechal přezout kolo a zpátky ho nasadil na kyvku, seřídil na rysky tak mi to nedalo a změřil to šuplerou a zjistil jsem že to podle těch rysek vůbec nesedí. a vzhledem k tomu že ty čtvercový podložky jsou na obou stranách taky jiný (jiná tloušťka) tak se ani nejde chytit vzdálenosti od konce kyvky na kraj tý podložky. Takže, jak to děláte vy?
Dokud to neletí 300 km/h tak to nejede...

Uživatelský avatar
milos ZX9R
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 333
Registrován: úte bře 27, 2007 14:35:15
Bydliště: Levoca

Příspěvek od milos ZX9R » úte dub 13, 2010 17:25:03

Dan-zx12r píše:Zdarec. lidi mám dotaz. Jakým způsobem centrujete zadní kolo? na kyvce jsou rysky a na ose jsou z obou stran takový hliníkový podložky s čarou. dosud sem to napínal podle těch rysek, jenže včera když sem si nechal přezout kolo a zpátky ho nasadil na kyvku, seřídil na rysky tak mi to nedalo a změřil to šuplerou a zjistil jsem že to podle těch rysek vůbec nesedí. a vzhledem k tomu že ty čtvercový podložky jsou na obou stranách taky jiný (jiná tloušťka) tak se ani nejde chytit vzdálenosti od konce kyvky na kraj tý podložky. Takže, jak to děláte vy?
normalne si ma teraz vyhnal von pred firmu :D ale kedze je pekne tak no problem :wink: aspon som omrkol ci je cerna laska v poriadku :D

ta kyvka je zvarana asymetricky - t.j. lavy spanovak (v smere jazdy) je kratsi ako pravy [pod spanovakom myslim cast kyvky v kt. je vyrez pre osku kolesa]

myslim si ze prave preto aby sa "opticky" zachovala dlzka spanovacich srubov tak fabrika zvolila moznost roznej sirky tych stvorcovych podloziek (v lavo uzssia (kratsia) ako v pravo

ak si pozries poziciu zvarov tych spanovakov tak pravy je zhruba na prednej hrane naboja kolesa a lavy je viac smerom k oske kolesa


.... aspon som sa bol vyvetrat, uz mam presedenu prdel :twisted: :D ....
..... a uz su zase dve - cervena 9 '00 a zelena 7 '96 - BORN TO BE WILD !!

Dan-zx12r
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 38
Registrován: stř kvě 21, 2008 14:51:18
Bydliště: Šluknov

Příspěvek od Dan-zx12r » úte dub 13, 2010 19:31:56

a zeptám se jinak: pokud oba napínací šrouby vytočím do stejné polohy (tz pokud budu mít délku závitů na obou stranách stejnou) tak potom budu mít podle mého zadní kolo v jedný rovině s předním ne? rozumím tomu dobře? k čemu tam teda mají ty risky, když se podle nich nemůžu řídit? nebo se mám podle nich řídit a nastavit to na obou stranách např. na druhou risku?
Dokud to neletí 300 km/h tak to nejede...

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3433
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » úte dub 13, 2010 20:06:06

Pokud máš zadní kolo rovné a bez šrámů, tak si po centrování kola možeš ověřit správnost tak, že ráfek bude z obou stran stejně vzdálen zboku od kyvky. Ale bacha milimetr hraje taky velkou roli!
Dak
CKC -015-

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9303
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » úte dub 13, 2010 20:51:27

Dak-Ninja píše:Pokud máš zadní kolo rovné a bez šrámů, tak si po centrování kola možeš ověřit správnost tak, že ráfek bude z obou stran stejně vzdálen zboku od kyvky. Ale bacha milimetr hraje taky velkou roli!
tak tomu Daku moc never... dnes je vetsina kyvek asymetrickych, takze je na kazde strane jina vzdalenost od rafku!
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9303
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » úte dub 13, 2010 20:54:37

Dan-zx12r píše:a zeptám se jinak: pokud oba napínací šrouby vytočím do stejné polohy (tz pokud budu mít délku závitů na obou stranách stejnou) tak potom budu mít podle mého zadní kolo v jedný rovině s předním ne? rozumím tomu dobře? k čemu tam teda mají ty risky, když se podle nich nemůžu řídit? nebo se mám podle nich řídit a nastavit to na obou stranách např. na druhou risku?
pokud neni motorka borena, pak by ty carky mely sedet... na obou stranach stejny pocet carek. Jestli je kolo v zakrytu zjistis i pohledem (orientacne), nejlepe na zadnim stojanu pod kyvku, pohledem zepredu, kolik je videt zadniho kola vlevo a kolik v pravo...
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Dan-zx12r
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 38
Registrován: stř kvě 21, 2008 14:51:18
Bydliště: Šluknov

Příspěvek od Dan-zx12r » úte dub 13, 2010 20:58:55

KankX píše:
Dan-zx12r píše:a zeptám se jinak: pokud oba napínací šrouby vytočím do stejné polohy (tz pokud budu mít délku závitů na obou stranách stejnou) tak potom budu mít podle mého zadní kolo v jedný rovině s předním ne? rozumím tomu dobře? k čemu tam teda mají ty risky, když se podle nich nemůžu řídit? nebo se mám podle nich řídit a nastavit to na obou stranách např. na druhou risku?
pokud neni motorka borena, pak by ty carky mely sedet... na obou stranach stejny pocet carek. Jestli je kolo v zakrytu zjistis i pohledem (orientacne), nejlepe na zadnim stojanu pod kyvku, pohledem zepredu, kolik je videt zadniho kola vlevo a kolik v pravo...

bořená není aspon o tom nevim, jde mi o to že pokud bude zadní kolo trochu zešikma, tak to okem asi nepoznám a navíc půjde asi brzy do háje řetěz a rozeta ne? takže říkáš sladit to podle čárek?
Dokud to neletí 300 km/h tak to nejede...

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9303
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » úte dub 13, 2010 21:10:51

Dan-zx12r píše:
KankX píše:
Dan-zx12r píše:a zeptám se jinak: pokud oba napínací šrouby vytočím do stejné polohy (tz pokud budu mít délku závitů na obou stranách stejnou) tak potom budu mít podle mého zadní kolo v jedný rovině s předním ne? rozumím tomu dobře? k čemu tam teda mají ty risky, když se podle nich nemůžu řídit? nebo se mám podle nich řídit a nastavit to na obou stranách např. na druhou risku?
pokud neni motorka borena, pak by ty carky mely sedet... na obou stranach stejny pocet carek. Jestli je kolo v zakrytu zjistis i pohledem (orientacne), nejlepe na zadnim stojanu pod kyvku, pohledem zepredu, kolik je videt zadniho kola vlevo a kolik v pravo...

bořená není aspon o tom nevim, jde mi o to že pokud bude zadní kolo trochu zešikma, tak to okem asi nepoznám a navíc půjde asi brzy do háje řetěz a rozeta ne? takže říkáš sladit to podle čárek?
ty carky jsou tam od toho... pokud bude kolo krive poznas to i podle toho ze nepojede rovne... a navic se to da celkem jednoduse zmerit, jak to kolo mas...

nejlepe ve dvou lidech, postav motku na stojan pod kyvku a jeden vezme rovnou lat (2m) a prilozi z jedne strany na zadni kolo, az vzadu zhruba 1/3nu kola nad zemi, tak aby byla pevne prilozena na pneu u predniho kola si zmer jak daleko je ta lat od pneu, pak totez zopakuj na druhe strane, mezera od predni pneu musi byt na obou stranach stejna! Snad jsem to popsal dostatecne, jinak se ptej :-)
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » úte dub 13, 2010 21:19:41

Kanxi,už jen dodat-rovnou lať. Zcela rovný prkno i lať je dnes malej zázrak :lol:
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

DC X12
Příspěvky: 24
Registrován: ned úno 07, 2010 12:29:44
Bydliště: Lipník n/B

Příspěvek od DC X12 » úte dub 13, 2010 21:24:51

KankX píše:
Dan-zx12r píše:
KankX píše: pokud neni motorka borena, pak by ty carky mely sedet... na obou stranach stejny pocet carek. Jestli je kolo v zakrytu zjistis i pohledem (orientacne), nejlepe na zadnim stojanu pod kyvku, pohledem zepredu, kolik je videt zadniho kola vlevo a kolik v pravo...

bořená není aspon o tom nevim, jde mi o to že pokud bude zadní kolo trochu zešikma, tak to okem asi nepoznám a navíc půjde asi brzy do háje řetěz a rozeta ne? takže říkáš sladit to podle čárek?
ty carky jsou tam od toho... pokud bude kolo krive poznas to i podle toho ze nepojede rovne... a navic se to da celkem jednoduse zmerit, jak to kolo mas...

nejlepe ve dvou lidech, postav motku na stojan pod kyvku a jeden vezme rovnou lat (2m) a prilozi z jedne strany na zadni kolo, az vzadu zhruba 1/3nu kola nad zemi, tak aby byla pevne prilozena na pneu u predniho kola si zmer jak daleko je ta lat od pneu, pak totez zopakuj na druhe strane, mezera od predni pneu musi byt na obou stranach stejna! Snad jsem to popsal dostatecne, jinak se ptej :-)
Přesně tak to dělím i já a používám na to dvojku vodní váhu. Podle mě to je nej DOMÁCÍ měření....
Ninja ZX12R
Hayabusa GSX1300R
X11 Eleven

Dan-zx12r
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 38
Registrován: stř kvě 21, 2008 14:51:18
Bydliště: Šluknov

Příspěvek od Dan-zx12r » úte dub 13, 2010 21:29:48

no v pátek se tomu budu věnovat tak dám vědět jak sem dopadl...zatím díky za rady
Dokud to neletí 300 km/h tak to nejede...

Uživatelský avatar
milos ZX9R
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 333
Registrován: úte bře 27, 2007 14:35:15
Bydliště: Levoca

Příspěvek od milos ZX9R » stř dub 14, 2010 12:02:16

ako pise KankX - tym ze je kyvka asymetricka tak ti bude meranie kolesa ku kyvke k nicomu ...
uz som pocul aj o merani stylom " rozlej na zem (dlazbu, beton :wink: ) vodu, prejdi motorkou cez tu vodu a ak zostavaju 2 stopy mas problem" :wink:

ak nemas pochybnosti o rovnosti ramu tak ti tie rysky musia stacit :D
..... a uz su zase dve - cervena 9 '00 a zelena 7 '96 - BORN TO BE WILD !!

Odpovědět