Kawasaki Z750 2004
Kawasaki Z750 2004
zdravím,
pořídil jsem si kawu z750 a mám pár dotazů, tak pokud někdo víte, budu rád když někdo pomůže..
1. Kolik oleje se má nalít do motoru po výměně?
2. Po nastartování slyším pod nádrží takové pískání, jako když se otočí klíčkem, ale nepřestane to - tak jestli je to ok..
3. Po kolika km by se měly vyměnit rozvody?
Díky Ondra
pořídil jsem si kawu z750 a mám pár dotazů, tak pokud někdo víte, budu rád když někdo pomůže..
1. Kolik oleje se má nalít do motoru po výměně?
2. Po nastartování slyším pod nádrží takové pískání, jako když se otočí klíčkem, ale nepřestane to - tak jestli je to ok..
3. Po kolika km by se měly vyměnit rozvody?
Díky Ondra
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9361
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
1. olej 10W-40 do sucheho motoru 3,8l
2. kdyz otocis klickem sepne palivove cerpadlo, po nastartovani by samozrejme melo bezet takze by to tak melo byt spravne
3. rozvody se meni, kdyz jsou v haji, rachtaji jak o zivot ...jinak snad na to ani neni nejaky presny km probeh.
2. kdyz otocis klickem sepne palivove cerpadlo, po nastartovani by samozrejme melo bezet takze by to tak melo byt spravne
3. rozvody se meni, kdyz jsou v haji, rachtaji jak o zivot ...jinak snad na to ani neni nejaky presny km probeh.
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
Olejový filtr namontuj a olej nalej přímo do motoru. Raděj tam dej o deci míň, nastartuj, vypni, postav motku rovně a zkontroluj měrku a potom dolej. Pojem "suchý" je přímo z výroby, ale po vypuštění tam něco zůstane. Vzducháč nevím přesně kde je. Chladící kapalina by měla být zelená poměr, 1:1 na -35°, cca. 2,6 litru, dá se koupit už namíchaná v poměru.
ZX-6R (636) 2005
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148
Vzducháč je "pod nádrží" ... sundej přední sedlo, povol nádrž (1 šroub) a dva imbusy co drží příčku od nádrží. Příčku vyndej a měl bys vidět víko airboxu. Pokud jsi šikovný, pro výměnu filtru stačí nádrž nadzvednout.nn.ee.oo píše:ok..díky za informaci..
vzduchový filtr je na levé straně pod nádrží že??
A když vypustím olej, tak nový olejový filtr mám první napustit olejem, nebo nemusím, stačí ho tam jen našroubovat?
jo a jaká chladící kapalina tam patří, a pokud víš kolik se jí tam vleze...
15 let Kawasaki Z750 '07
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
Teď jsem to chtěl napsat ... v servise práce na hodinu bez nebezpečí "něco pokazit"Zdrahy píše:V tom okénku jsou rysky - když tak čtu tvoje dotazy - raději to dej do servisu, nebo to udělej s někým kdo s tím má nějaké zkušenostinapáchat škodu která daleko převýší náklady na servis o kterém píšeš je děsně jednoduchý
15 let Kawasaki Z750 '07
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
to je sice pravda, ale když jsem něco zkurvil na pickovi, stála generálka 280 korun a kousnutej motor za jízdy znamenal vodřený podrážky u kecek...MMKS píše:práce sice na hodinu, ale naúčtují si klidně hodin 5. Jen ať se učí, každý někdy začínal a ne každý měl štěstí, že ho to naučil otec nebo kámoš.
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
Odpovím tak jako vždycky - za hodinu, nebo dvě, co bych to dělal si vydělám víc než kolik zaplatím za servis. Jsem technik a pevně věřím že bych to bez větších problémů zvládl, jenže v práci opravuju za dost velký peníze věci, které pokurvili lidé, kteří si mysleli že opravu bez problémů zvládnou
Oprava za kterou by dali 3t je ve finále stojí třeba 50t a tak dělám to co umím a ostatní si radši nechám udělat od lidí kteří to umí
když to pokazí oni, vždycky jim to můžu hodit na hlavu ať to na svoje náklady opraví 

Oprava za kterou by dali 3t je ve finále stojí třeba 50t a tak dělám to co umím a ostatní si radši nechám udělat od lidí kteří to umí


ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209