Kawasaki Z750 2004

nn.ee.oo
Příspěvky: 17
Registrován: ned dub 11, 2010 11:48:19
Kontaktovat uživatele:

Kawasaki Z750 2004

Příspěvek od nn.ee.oo » ned dub 11, 2010 11:54:00

zdravím,
pořídil jsem si kawu z750 a mám pár dotazů, tak pokud někdo víte, budu rád když někdo pomůže..

1. Kolik oleje se má nalít do motoru po výměně?

2. Po nastartování slyším pod nádrží takové pískání, jako když se otočí klíčkem, ale nepřestane to - tak jestli je to ok..

3. Po kolika km by se měly vyměnit rozvody?

Díky Ondra

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9361
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » ned dub 11, 2010 12:16:44

1. olej 10W-40 do sucheho motoru 3,8l
2. kdyz otocis klickem sepne palivove cerpadlo, po nastartovani by samozrejme melo bezet takze by to tak melo byt spravne
3. rozvody se meni, kdyz jsou v haji, rachtaji jak o zivot ...jinak snad na to ani neni nejaky presny km probeh.
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

nn.ee.oo
Příspěvky: 17
Registrován: ned dub 11, 2010 11:48:19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nn.ee.oo » ned dub 11, 2010 12:35:28

ok..díky za informaci..

vzduchový filtr je na levé straně pod nádrží že??

A když vypustím olej, tak nový olejový filtr mám první napustit olejem, nebo nemusím, stačí ho tam jen našroubovat?

jo a jaká chladící kapalina tam patří, a pokud víš kolik se jí tam vleze...

Uživatelský avatar
Pepa
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 835
Registrován: pon zář 15, 2008 09:42:10
Bydliště: Tišnov u Brna

Příspěvek od Pepa » ned dub 11, 2010 14:43:29

Olejový filtr namontuj a olej nalej přímo do motoru. Raděj tam dej o deci míň, nastartuj, vypni, postav motku rovně a zkontroluj měrku a potom dolej. Pojem "suchý" je přímo z výroby, ale po vypuštění tam něco zůstane. Vzducháč nevím přesně kde je. Chladící kapalina by měla být zelená poměr, 1:1 na -35°, cca. 2,6 litru, dá se koupit už namíchaná v poměru.
ZX-6R (636) 2005
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148

nn.ee.oo
Příspěvky: 17
Registrován: ned dub 11, 2010 11:48:19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nn.ee.oo » ned dub 11, 2010 15:47:27

tam je měrka na olej nebo je to přes šroub?

díky

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9361
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » ned dub 11, 2010 17:13:47

nn.ee.oo píše:tam je měrka na olej nebo je to přes šroub?

díky
z boku mas "okenko" kde vidis hladinu...
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
Z.
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3443
Registrován: ned dub 09, 2006 17:07:36
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Z. » ned dub 11, 2010 18:45:59

nn.ee.oo píše:ok..díky za informaci..

vzduchový filtr je na levé straně pod nádrží že??

A když vypustím olej, tak nový olejový filtr mám první napustit olejem, nebo nemusím, stačí ho tam jen našroubovat?

jo a jaká chladící kapalina tam patří, a pokud víš kolik se jí tam vleze...
Vzducháč je "pod nádrží" ... sundej přední sedlo, povol nádrž (1 šroub) a dva imbusy co drží příčku od nádrží. Příčku vyndej a měl bys vidět víko airboxu. Pokud jsi šikovný, pro výměnu filtru stačí nádrž nadzvednout.
15 let Kawasaki Z750 '07
> silver shadow <
>> CKC #304 <<

Uživatelský avatar
Tilda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5518
Registrován: čtv říj 19, 2006 12:49:59
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tilda » ned dub 11, 2010 22:10:19

KankX píše:
nn.ee.oo píše:tam je měrka na olej nebo je to přes šroub?

díky
z boku mas "okenko" kde vidis hladinu...
a motorku postav rovne kdyz kontrolujes olej. a aspon 5 minut po vypnuti motoru, chvili trva nez vsechno stece :wink:
ZRX1200R
ZRX1000RR

Don't drink and drive, but smoke and fly :-)
#399#

nn.ee.oo
Příspěvky: 17
Registrován: ned dub 11, 2010 11:48:19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nn.ee.oo » pon dub 12, 2010 17:13:29

a po horní okraj okénka stačí, jo?

jinak jak se dá oddělat to sedlo pro výměnu filtru?

Uživatelský avatar
Zdrahy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7011
Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
Bydliště: Město

Příspěvek od Zdrahy » pon dub 12, 2010 17:23:34

V tom okénku jsou rysky - když tak čtu tvoje dotazy - raději to dej do servisu, nebo to udělej s někým kdo s tím má nějaké zkušenosti :) napáchat škodu která daleko převýší náklady na servis o kterém píšeš je děsně jednoduchý :wink:
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa! :wink:
CKC # 209

Uživatelský avatar
Z.
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3443
Registrován: ned dub 09, 2006 17:07:36
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Z. » pon dub 12, 2010 18:07:26

Zdrahy píše:V tom okénku jsou rysky - když tak čtu tvoje dotazy - raději to dej do servisu, nebo to udělej s někým kdo s tím má nějaké zkušenosti :) napáchat škodu která daleko převýší náklady na servis o kterém píšeš je děsně jednoduchý :wink:
Teď jsem to chtěl napsat ... v servise práce na hodinu bez nebezpečí "něco pokazit"
15 let Kawasaki Z750 '07
> silver shadow <
>> CKC #304 <<

Uživatelský avatar
MMKS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2517
Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od MMKS » pon dub 12, 2010 18:52:39

práce sice na hodinu, ale naúčtují si klidně hodin 5. Jen ať se učí, každý někdy začínal a ne každý měl štěstí, že ho to naučil otec nebo kámoš.
ZX-12R naked

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5071
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » úte dub 13, 2010 00:26:00

MMKS píše:práce sice na hodinu, ale naúčtují si klidně hodin 5. Jen ať se učí, každý někdy začínal a ne každý měl štěstí, že ho to naučil otec nebo kámoš.
to je sice pravda, ale když jsem něco zkurvil na pickovi, stála generálka 280 korun a kousnutej motor za jízdy znamenal vodřený podrážky u kecek...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
Zdrahy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7011
Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
Bydliště: Město

Příspěvek od Zdrahy » úte dub 13, 2010 07:39:02

Odpovím tak jako vždycky - za hodinu, nebo dvě, co bych to dělal si vydělám víc než kolik zaplatím za servis. Jsem technik a pevně věřím že bych to bez větších problémů zvládl, jenže v práci opravuju za dost velký peníze věci, které pokurvili lidé, kteří si mysleli že opravu bez problémů zvládnou :)
Oprava za kterou by dali 3t je ve finále stojí třeba 50t a tak dělám to co umím a ostatní si radši nechám udělat od lidí kteří to umí :-) když to pokazí oni, vždycky jim to můžu hodit na hlavu ať to na svoje náklady opraví :)
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa! :wink:
CKC # 209

Uživatelský avatar
MARTY
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5936
Registrován: sob srp 25, 2007 15:35:15

Příspěvek od MARTY » úte dub 13, 2010 09:42:03

Zdrahy uz nic nepis...tohle musi po precteni prispevku byt jasne i volovi...a jednou to vzdy prijde a litovat je pozde :D
ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!

Odpovědět