-
mira.k
- Příspěvky: 7
- Registrován: pát pro 05, 2008 23:13:11
- Bydliště: Protivín
Příspěvek
od mira.k » čtv dub 08, 2010 12:30:28
Mám jednoválec KLX650 strácel se mi olej tak jsem přes zimu nechal vymněnit gufera ventylů.Teť mi za studena když jí natočim začne vyhulovat než se ohřeje pak je to dobrý a stejně se mi strácí olej

.Prosim o radu co by to mohlo všechno být.Díky všem.
-
misak39
- Ghostrider

- Příspěvky: 5071
- Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
- Bydliště: Králíky
Příspěvek
od misak39 » čtv dub 08, 2010 15:35:15
tipnul bych pístní kroužky nebo ventily (vůle, nebo podpálenej-záleží, jestli má výkon)
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
-
ballbutick
- Easy rider

- Příspěvky: 158
- Registrován: sob úno 27, 2010 17:41:06
Příspěvek
od ballbutick » čtv dub 08, 2010 19:16:21
kolik jsi s tim najel? chvylku trva než se vsechen olej co tam natekl dostane ven..
-
Anti
- Easy slider

- Příspěvky: 503
- Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
- Bydliště: Znojemsko
Příspěvek
od Anti » čtv dub 08, 2010 20:24:42
Kroužky.
Jeden stačí....na všechno....
-
Jirka_Z
- Ghostrider

- Příspěvky: 4244
- Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
- Bydliště: Beroun
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Jirka_Z » čtv dub 08, 2010 20:45:59
Jj, podle me taky krouzky

JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
-
Pavel ZRX
- Ghostrider

- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Pavel ZRX » čtv dub 08, 2010 21:16:38
Pokud ten olej nikde neteče, tak ty kruhy a píst.
ZRX 1200 R
-
mira.k
- Příspěvky: 7
- Registrován: pát pro 05, 2008 23:13:11
- Bydliště: Protivín
Příspěvek
od mira.k » pát dub 09, 2010 08:10:12
ballbutick píše:kolik jsi s tim najel? chvylku trva než se vsechen olej co tam natekl dostane ven..
Najel jsem už 300 kiláků.
-
ballbutick
- Easy rider

- Příspěvky: 158
- Registrován: sob úno 27, 2010 17:41:06
Příspěvek
od ballbutick » sob dub 10, 2010 09:57:17
mira.k píše:ballbutick píše:kolik jsi s tim najel? chvylku trva než se vsechen olej co tam natekl dostane ven..
Najel jsem už 300 kiláků.
aha.. no to je už dost.. no tak to vypada ze te asi nemine vejbrus jestli to u tvy motorky jde. kdyby jsi do toho sel tak bych to zrovna nechal převertat a dat tam pisty Wiseco je to kvalita a vyjde to levneji než origo
-
mira.k
- Příspěvky: 7
- Registrován: pát pro 05, 2008 23:13:11
- Bydliště: Protivín
Příspěvek
od mira.k » sob dub 10, 2010 11:27:07
ballbutick píše:mira.k píše:ballbutick píše:kolik jsi s tim najel? chvylku trva než se vsechen olej co tam natekl dostane ven..
Najel jsem už 300 kiláků.
aha.. no to je už dost.. no tak to vypada ze te asi nemine vejbrus jestli to u tvy motorky jde. kdyby jsi do toho sel tak bych to zrovna nechal převertat a dat tam pisty Wiseco je to kvalita a vyjde to levneji než origo
Je fakt že říkal kluk co to dělal že mám volnější píst.Myslíš že by zatim stačilo zkusit vymněnit ty kroužky.
-
ballbutick
- Easy rider

- Příspěvky: 158
- Registrován: sob úno 27, 2010 17:41:06
Příspěvek
od ballbutick » sob dub 10, 2010 11:54:46
mira.k píše:ballbutick píše:mira.k píše:Najel jsem už 300 kiláků.
aha.. no to je už dost.. no tak to vypada ze te asi nemine vejbrus jestli to u tvy motorky jde. kdyby jsi do toho sel tak bych to zrovna nechal převertat a dat tam pisty Wiseco je to kvalita a vyjde to levneji než origo
Je fakt že říkal kluk co to dělal že mám volnější píst.Myslíš že by zatim stačilo zkusit vymněnit ty kroužky.
no mozna je chyba zacit to řešit před sezonou

ale tak zacal bych tim ze vyndal valec a nejdřiv ho skouknul jestli na nem je jeste patrene honovani jestli bude tak ho nechat pro jistotu nechat zmeřit na ovalitu pze jinak nove kruhy udelaji vic skody než užitku. kdys nebude ani ovalny a pist nebude mit extremi vule tak bych dal jen kruhy. kdys tam budou rejpance nebo ovalita tak pak řešit dal