VW Scirocco 1.6 GT
A já mám Peugeot 307 XT 2,0 HDI 12/2002 a snad všechno co je důležitý se pos*ralo: dvakrát klima, dvouhmoťák, FAP - i když ten je potřeba vyměnit, takže jak píše Marek ať to beru jak to beru vždy se na těch vehiclech něco najde. Běžný materiál jako kotouče, desky, výfuky nepočítám, mám tam víc jak 160 tis., ještě mě čekají rozvody a vodní pumpa.
ZX-6R (636) 2005
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Dvouhmoťák je výborný vynález, jak zvýšit provozní náklady u auta. Je to tlumič vibrací (torzní tlumič), vytvořený dvěma kotouči v setrvačníku, které jsou vzájemně odpruženy. Časem se uložení všech dílů uvolní a setrvák začne vydávat zvuky a musí se vyměnit. U některých typů aut se dá nahradit běžným setrvačníkem a lamelou s torzním tlumičem.
ZRX 1200 R
ten dvouhmotový setrvačník ve finále způsobuje že se auto při rozjezdu klepe, jako kdyby řídil začátečník a moc mu to nešlo.. Já teda zatím na Oct.2 po téměř 120t nemám problémy (měněné kotouče, ale to je spotřebák), ale vím že jeden kolega ho měnil už 2x
Jak psal Marek - buď máš štěstí, nebo smůlu. Pokud koupíš ojeté auto, je to loterie. pokud máš nové a už několikáté se ti se*e - tak jsi prase

Jak psal Marek - buď máš štěstí, nebo smůlu. Pokud koupíš ojeté auto, je to loterie. pokud máš nové a už několikáté se ti se*e - tak jsi prase

ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
Tak mě kiksnul na silnici a ještě poškodíl kartry převodovky přes spojku, ranec jak svi*ňa při 65 tis. auto z druhé ruky a zase po 100 tis se ozývá, přitom netahám přívěs a celkově jsem na něj slušnej, asi to bude bolest Peugeotů, na ten první mě přispěli v Peugeotu, věděli, že tam je nějaká krpa. U Oct2 jsem taky zažil trhání při rozjezdu, jen nevím jestli je to setrvákem, ten b y to měl asi ztlumit, možná, že PD táhne hned od spodu, kdežto common rail až později, třeba je to tím.
ZX-6R (636) 2005
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
Pravdu máš předsedo!marek píše:A já měl postupně ve firmě peugeoty renaulty volva fiaty mitsubishi opely . . . . možná jsem na něco zapomněl . . . a je to všechno stejné. Občas se to prostě posere. A žádná z těch značek z toho nijak nevyčnívala ani v dobrém ani ve špatném slova smyslu.
Nejvíc vydrží HS (homo sapiens), všechno co je kovové se brzy p+sere, minimálně zkoroduje. Extra výdrž maj ještě rusáci a komáři.
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
Jak má psáno Honza Šumavů-volant a kozy-potíže666S999 píše:Pravdu máš předsedo!marek píše:A já měl postupně ve firmě peugeoty renaulty volva fiaty mitsubishi opely . . . . možná jsem na něco zapomněl . . . a je to všechno stejné. Občas se to prostě posere. A žádná z těch značek z toho nijak nevyčnívala ani v dobrém ani ve špatném slova smyslu.
Nejvíc vydrží HS (homo sapiens), všechno co je kovové se brzy p+sere, minimálně zkoroduje. Extra výdrž maj ještě rusáci a komáři.



babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*