Zapalování KLX 650C

Uživatelský avatar
Jirka_Z
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4244
Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka_Z » čtv dub 01, 2010 21:36:21

Jawku mam a neprijde mi to co pises moc realny... nevim, zas tolik tomu nerozumim, ale, ze by se pootocila klika v ulozeni? Jak? Co to vlastne je? ze muzou mit spatne nastaveny predstih - dobra, to beru (mimochodem se nastavuje cigaretovym papirkem pokud mas kladivka takze nic moc presnyho), ale otocila se klika v ulozeni? Vazne nevim jak si to mam predstavit - podle me blbost.
To co pise Anti - ano, to funguje, oba pisty spolu - motor "big bang" tzv. rana nic, rana nic :)
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » čtv dub 01, 2010 22:04:26

Konečně se tedy zadařilo, gratuluju.
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5071
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » čtv dub 01, 2010 22:37:01

Jirka_Z píše:Jawku mam a neprijde mi to co pises moc realny... nevim, zas tolik tomu nerozumim, ale, ze by se pootocila klika v ulozeni? Jak? Co to vlastne je? ze muzou mit spatne nastaveny predstih - dobra, to beru (mimochodem se nastavuje cigaretovym papirkem pokud mas kladivka takze nic moc presnyho), ale otocila se klika v ulozeni? Vazne nevim jak si to mam predstavit - podle me blbost.
To co pise Anti - ano, to funguje, oba pisty spolu - motor "big bang" tzv. rana nic, rana nic :)
jj, kliky se přelisovávaly, to jo... ale aby se pootočila je nesmysl, bo jsou lisovaný napevno. V okamžiku, kdyby se to "pootočilo", znamenalo by to uvolnění, a pak to je na rozpad motoru a zcela určitě by to ani nenastartovalo. Že třipáďa klape, je blbě nastavenej předstih, což je operace jen pro pečlivé a hlavně trpělivé. Měl jsem ji dost dlouho a znám motor do detailu. Dodnes bych si troufnul ho složit přímo odněkud z bedny... :wink:
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Zdenos Mlcek
Příspěvky: 29
Registrován: stř čer 24, 2009 13:44:14
Bydliště: Hostice, Ruda nad Moravou, Šumperk

Příspěvek od Zdenos Mlcek » pát dub 02, 2010 16:03:45

Stěma Jawama nevím pač jsem 350 neměl a nebyl jsem u toho.....jen mi říkal otec.....ale minimálně to mají rozštelovaný......pač to pufe všelijak ......a to pootočení na dva zaráz to musí být asi mazec.......to jsem neslyšel asi to navrhnu kámošovi.........mno nic jdu se projet na KLX :D

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » pát dub 02, 2010 16:22:49

To co popsal Zdenos se občas stávalo v okamžiku,kdy měly setrvačníky "vykvedlaný" díry.Prostřední čep pak nebyl nalisován s přesahem a mohl se pootočit.Mě se to stalo.Pak z toho byl vydlicový dvouvál..
Jeden stačí....na všechno....

Zdenos Mlcek
Příspěvky: 29
Registrován: stř čer 24, 2009 13:44:14
Bydliště: Hostice, Ruda nad Moravou, Šumperk

Příspěvek od Zdenos Mlcek » pát dub 02, 2010 19:07:57

JJ já si právě myslím, že to má soused, protože tam má VAPE zapalování.....a rozdíl výbuchu obou válců je více jak znatelný :D.........................popřípadě kdyžby někdo chtěl shlédnout start mé KLX už je to o něčem jiném :D http://www.youtube.com/watch?v=E9kKRCNAD0c

kawa klr 600
Příspěvky: 1
Registrován: pon kvě 24, 2010 12:47:18

Příspěvek od kawa klr 600 » pon kvě 24, 2010 12:56:30

Nazdarek lidicky prosim o radu mam kawu klr 600 r.v.92 motor bezi jak hodinky chyta na otoceni ale moc se ji nechce do otacek jede proste na prd na ctvrt plynu nadherne ale jakmile pridam vic tak se zacne dusit a strilet z vyfuku na sitic jede trosku lip ale taky to neni ono pride mi to jak kdyby ta karburace nenasala vzduch kdyz malinko fouknu do te hadicky jak je nad tou benzinovou tak najeednou toci jako bejk ale jinak ne uz si nevim rady :cry:

Uživatelský avatar
Jirka_Z
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4244
Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka_Z » pon kvě 24, 2010 21:17:59

Podle me jasna vec, "bordel" v karbci (pricpana hl. tryska) na 1/4 plynu to dost jede jeste na volnobeznou trysku takze podle me prvni vec a samozrejme cistej filtr vzduchu...
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » pát kvě 28, 2010 16:11:01

Cokoliv.Karburátor,zapalování,rozvod,ventily...Je toho moc,měl by si začít z kontrolou.Nejdřív bych vyčistil karbec,prohlídl membránu,poté zkontroloval nastavení rozvodů a kompres...
Jeden stačí....na všechno....

Odpovědět